Archief - Steam Sales Deel II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Naradia

Legacy Member
smon zei:
Controller-friendly betekent hier dat die games en hun menu's met een controller bestuurd kunnen worden.

1341858117_You-Dont-Say-Meme-Rage-Face-Nicolas.png

JimmyPatterson

Legacy Member
Nickjeuh zei:
Ja ik snap het toch ook niet echt. Train Simulator 2013? Portal 2? Ziet er toch niet echt controller friendly uit.

Zo'n hectisch spel als Orcs Must Die 2 ziet er mij toch ook niet handig uit om alles met controller te doen.

Misschien wordt het wel eens tijd om Geometry Wars op te pikken voor een euro'tje. :p

Ah tiens, Super Hexagon is ook uitgekomen op pc, 33% af.


Geometry Wars gekocht? Bij mij crasht het zodra ik de resolutie aanpas.:sop:

Edit: never mind, fixed it

Sorted it, I found that I can change from windowed mode to fullscreen no problems, so I went to windowed, went into video options, set it to fullscreen W/ all of the settings I wanted, switched back just fine in beautiful high res! I guess it didn't like something about changing resolutions in fullscreen mode, i suppose.

biotek

Legacy Member
me gisteren een 10m hdmi kabel aangeschaft en vandaag pc met tv verbonden.
het heeft toch wel iets , pc games met alle mogelijke bells en whistles spelen vanuit je luie stoel met controller
skyrim, fallout vegas, rage, CS : go , bastion, two worlds 2 getesten gaat perfect.

serieus aant twijfelen om far cry 3 ook niet aan te schaffen op pc ipv van ps3.

Yusifer

Legacy Member
biotek zei:
me gisteren een 10m hdmi kabel aangeschaft en vandaag pc met tv verbonden.
het heeft toch wel iets , pc games met alle mogelijke bells en whistles spelen vanuit je luie stoel met controller
skyrim, fallout vegas, rage, CS : go , bastion, two worlds 2 getesten gaat perfect.

serieus aant twijfelen om far cry 3 ook niet aan te schaffen op pc ipv van ps3.

Doen. Ik speel Far Cry 3 vanuit de zetel (al moet ik de tv wat dichter zetten want van groot formaat is ie niet echt :p) en het is leuk.

t511413

Legacy Member
blijkbaar forge aan 19 euro voor 2 games
From December 4th through December 18th, Forge is on sale with a "Buy One Get One Free" offer for the Starter Edition.

picasso123

Legacy Member
Ik ben zeker de enige waarbij zijn steam overlay na een paar minuten wegvalt? :help:

W!mpix

Legacy Member
Heb de Orcs must die 2 complete 2-pack gekocht, dus als iemand een exemplaar van orcs must die 2 + uitbreidingen moet hebben voor 4,37 euro, gelieve deze post te quoten. :)
(paypal wordt geapprecieerd)

Bv202

Legacy Member
W!mpix zei:
Heb de Orcs must die 2 complete 2-pack gekocht, dus als iemand een exemplaar van orcs must die 2 + uitbreidingen moet hebben voor 4,37 euro, gelieve deze post te quoten. :)
(paypal wordt geapprecieerd)

Ik wil deze wel. Zie je PM;)

rafbanaan

Legacy Member
Get Loaded Ubisoft

You've got just 72 hours to Get Loaded. Pick any 2 awesome Ubisoft games from the selection below for just €12 and save loads of cash. Want them all? Man up and get the MEGA-AWESOME-PACK with all
6 games for just € 24!

Bart Religion

Legacy Member
Sdc zei:
Origin geeft ook korting: Uplay deal van de week
en kortingen op collectables.

die site zegt happy 2011 en doet verder niks?

En dan verschieten die noobs dat mensen piraatversies downloaden. 't Is erg gekomen als de piraat versie 100x gebruiksvriendelijker dan de legale versie is. Niet aan te doen.

CL4P-TP

Legacy Member
Humble THQ Bundle gekocht. Enkel spijtig dat ik SR3 en Metro al had. SR3 nog kunnen giften aan een vriend, maar Metro valt gewoon weg...

Th1x4nG

Legacy Member
Metro had ik idd ook al, ma ge kon toch gewoon $1 geven en SR3 skippen? :p

SR idd aparte key.

Tonerider

Legacy Member
Bart Religion zei:
die site zegt happy 2011 en doet verder niks?

En dan verschieten die noobs dat mensen piraatversies downloaden. 't Is erg gekomen als de piraat versie 100x gebruiksvriendelijker dan de legale versie is. Niet aan te doen.

normaal krijg je op dat scherm de keuze tussen frans en NL. En happy 2011? lol.

probeer dit eens:
Ubisoft Online winkel - Zoekresultaten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan