Yusifer
Legacy Member
gStar zei:Heeft wel ni veel Replay Value he![]()
Juist wel imo, 'k had het veel herspeeld. Altijd proberen obstakels iets sneller en vloeiender te passeren.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gStar zei:Heeft wel ni veel Replay Value he![]()

Ikaruga zei:replay value in mirrors edge is er enkel als je dat echt een goed spel vond. Ik heb het volgehouden tot ergens voorbij halverwege, gewoon door repetitieve gameplay. Laat staan dat ik het een 2de keer zou spelen
kakature zei:Voor 2.5 Euro kan je alleszins niet sukkelen voor Mirror's Edge.

Bart Religion zei:Vond die game totaal onspeelbaar. En ik heb hem gekregen op xbox van iemand anders die het ook compleet onspeelbaar vond
Anderen houden er wel van. Nuja, voor 2,5 euro kan je wel al eens gokje doen

Utred zei:Mirror's Edge speelt duusd vlotter met keyboard en muis. Ik snap echt niet hoe je fps op console deftig kan spelen
Kort, maar wel heel leuk spel imo. Wie het nog niet gespeeld heeft mag dit zeker niet laten liggen.

Utred zei:Mirror's Edge speelt duusd vlotter met keyboard en muis. Ik snap echt niet hoe je fps op console deftig kan spelen
Kort, maar wel heel leuk spel imo. Wie het nog niet gespeeld heeft mag dit zeker niet laten liggen.

Utred zei:Dat THQ pack is absurd goedkoop.

IriedailyX zei:Wargames : European Escalation ziet er ook wel nog goed uit. Heeft iemand deze al gespeeld ?
Staat aan -75%(€9.99) momenteel.
kakature zei:Iemand zin in een 4pack voor Natural Selection 2?