Archief - Steam Sales Deel II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ikaruga

Legacy Member
replay value in mirrors edge is er enkel als je dat echt een goed spel vond. Ik heb het volgehouden tot ergens voorbij halverwege, gewoon door repetitieve gameplay. Laat staan dat ik het een 2de keer zou spelen

Koonut

Legacy Member
Ikaruga zei:
replay value in mirrors edge is er enkel als je dat echt een goed spel vond. Ik heb het volgehouden tot ergens voorbij halverwege, gewoon door repetitieve gameplay. Laat staan dat ik het een 2de keer zou spelen

ditto, eigenlijk gewoon een coole techdemo, spel my ass

Bart Religion

Legacy Member
kakature zei:
Voor 2.5 Euro kan je alleszins niet sukkelen voor Mirror's Edge.

Vond die game totaal onspeelbaar. En ik heb hem gekregen op xbox van iemand anders die het ook compleet onspeelbaar vond :p
Anderen houden er wel van. Nuja, voor 2,5 euro kan je wel al eens gokje doen

gStar

Legacy Member
Bart Religion zei:
Vond die game totaal onspeelbaar. En ik heb hem gekregen op xbox van iemand anders die het ook compleet onspeelbaar vond :p
Anderen houden er wel van. Nuja, voor 2,5 euro kan je wel al eens gokje doen

Op Console is da nog redelijk goe te doen..

Kga hem toch niet kopen op PC .

Wacht wel op andere Deals.

Tot wanneer duren de Winter sales ?

u4ea

Legacy Member
Mirrors edge is nogtans één van mijn favoriete games.
Op console misschien onspeelbaar maar met muis en toetsenbord is da één van de meest intuïtieve games ooit. En de graphics blijven gewoon prachtig. :love:

Nu in de checkout:
-Natural selection
-Serious Sam BFG DLC
-Intrusion 2

Bart Religion

Legacy Member
Xbox Controller kan je altijd aansluiten op PC. Speel zo Fifa 13 & Need For Speed.

edit: ah, je wil omgekeerd zeggen. Hmm, met toetsenbord lijkt het mij al helemaal niet te doen, niet dat ik het zou weten. Nooit geprobeerd op PC. De tutorial zelfs niet doorgeraakt :(

Ik zal wel gewoon keihard sucken in dat spel.

Utred

Legacy Member
Mirror's Edge speelt duusd vlotter met keyboard en muis. Ik snap echt niet hoe je fps op console deftig kan spelen:p
Kort, maar wel heel leuk spel imo. Wie het nog niet gespeeld heeft mag dit zeker niet laten liggen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Utred zei:
Mirror's Edge speelt duusd vlotter met keyboard en muis. Ik snap echt niet hoe je fps op console deftig kan spelen:p
Kort, maar wel heel leuk spel imo. Wie het nog niet gespeeld heeft mag dit zeker niet laten liggen.


Mirrors edge een fps noemen is ook wel niet echt accuraat :p

gStar

Legacy Member
Utred zei:
Mirror's Edge speelt duusd vlotter met keyboard en muis. Ik snap echt niet hoe je fps op console deftig kan spelen:p
Kort, maar wel heel leuk spel imo. Wie het nog niet gespeeld heeft mag dit zeker niet laten liggen.

Ik heb hem nog nooit op pc gespeeld. Ik heb het ni niet op het schieten in het spel. Meer op het springen naar links en rechts. Weet dus niet hoe hij op pc speelt. Maar heb hem 2x op ps3 uitgespeeld dus ga hem laten voorbij gaan :p


Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

R1TM1X

Legacy Member
steam heeft druk zo te zien downloadsnelheid van 203kb/sec.

weer een total war gekocht ze hebben me toch bij elke steam sale te stekken eh :)

IriedailyX

Legacy Member
Wargames : European Escalation ziet er ook wel nog goed uit. Heeft iemand deze al gespeeld ?
Staat aan -75%(€9.99) momenteel.

SavaB

Legacy Member
Utred zei:
Dat THQ pack is absurd goedkoop.


Wou het net zeggen. Heb het direct gekocht. Pakket is even duur als de promo van Darksiders 2, en dat spel zit erbij! :D
Volgens mij beste pakket dat ik tot nu toe gekocht heb bij steam!

Reggaesmurf

Legacy Member
IriedailyX zei:
Wargames : European Escalation ziet er ook wel nog goed uit. Heeft iemand deze al gespeeld ?
Staat aan -75%(€9.99) momenteel.

Ik vond hem goe. Spel is af, toffe missies en ge kunt zelf de pace bepalen waarin je de missies afwerkt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan