Archief - Steam Sales Deel II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AntiChrist7

Legacy Member
Amai, AC3 aan 22 euro.

Moet wel zeggen dat geen een van de games op mijn wishlist er op te vinden is :p (Lego, EU3 en otomo clan pack dlc)

SavaB

Legacy Member
ik vind het altijd zo spijtig dat de laatste mass effect niet op steam verschijnt :(

Marginal0

Legacy Member
Koonut zei:
ditto, eigenlijk gewoon een coole techdemo, spel my ass

Mja idd. Heb het ook ergens halverwege opgegeven. Leuk voor es te doen, maar dat is het dan ook. Is de 2.5 euro niet waard als je het al eens gedaan hebt.

G2P is precies wel de beste site voor steam keys. Die prijzen zijn soms wel zotjes.

gStar

Legacy Member
G2P , net op geregistreert. Kom ik erop uit da ge Paypal enzo moet hebben , en heb momenteel gene geld op mijne paypal staan..

Is er geen manier zoals bij steam , da ge gewoon met u bankkaart en kaartlezer kan betalen bij G2P ?

Converz

Legacy Member
Ik zie dat ze bij G2P Skrill (moneybookers) aanvaarden dus daar ff account bij aanmaken en je kan met je gewone bankkaart betalen.

Easyrider

Legacy Member
Net Borderlands 2 en hitman absolution voor €35,44 gekocht. Vond ik een goede deal. Was op G2Play. Wanneer krijg je die key's? Kan iemand mij dit zeggen? Is de eerste keer dat ik iets koop via daar.

Therapy

Legacy Member
Easyrider123 zei:
Net Borderlands 2 en hitman absolution voor €35,44 gekocht. Vond ik een goede deal. Was op G2Play. Wanneer krijg je die key's? Kan iemand mij dit zeggen? Is de eerste keer dat ik iets koop via daar.

Binnen het kwartier meestal, soms iets langer.

Maser00

Legacy Member
Ben van play om die THQ bundle te kopen. Darksiders ziet er goed uit en wou al langer saints row 3. Van Red faction ook al veel goeds over gehoord, net als warhammer en supreme commander. Titan quest heb ik hier nog wel liggen, maar blijft een van de beste hack and slash / rpg imo.

Easyrider

Legacy Member
Therapy zei:
Binnen het kwartier meestal, soms iets langer.

Dank je, heb ze net binnen gekregen.
Heb nu wel nog een ander vraagje. Moet ik die keys bijhouden, of onthoud steam dat ik die gekocht heb als ik die opnieuw moet installeren?

Maser00

Legacy Member
Ge moet gewoon u account van steam behouden, keys hebt ge nooit meer nodig.

Easyrider

Legacy Member
Kan er iemand dit nog eens bevestigen aub, niet dat ik je niet wil geloven Maser, maar wil toch die spelletjes niet kwijt zijn na een reinstall.

byter

Legacy Member
De keys worden gelinked aan je steamaccount -> games komen in je library. Net zoals bij Steamworks game die je in retail koopt.

Essit

Legacy Member
Meh, Forge gaat de community vote winnen... Die andere 2 games had ik intresse in, in Forge dus niet...

Nuja wachten dan maar want ik heb eigenlijk nog niets gekocht deze sales, omdat ik de meesten al heb of omdat de games te duur zijn imo.

Rikie

Legacy Member
Easyrider123 zei:
Kan er iemand dit nog eens bevestigen aub, niet dat ik je niet wil geloven Maser, maar wil toch die spelletjes niet kwijt zijn na een reinstall.

Games in je steam library gaan nooit weg (tenzij het een 'free weekend' voor een of ander spel is). :)
Je kan ze daarna gewoon terug downloaden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan