Archief - Steam Sales Deel II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vaulkor

Legacy Member
als je op steam betaald met een paysafecard, komt het overige bedrag dan op je steamaccount 'vast te zitten' of moet je je papiertje bijhouden en opnieuw invoeren?

MmoRpgGuy

Legacy Member
Vaulkor zei:
als je op steam betaald met een paysafecard, komt het overige bedrag dan op je steamaccount 'vast te zitten' of moet je je papiertje bijhouden en opnieuw invoeren?

het papiertje bijhouden daar staat het resterende bedrag op

h0pje

Legacy Member
Utred zei:
Psychonauts voor €2.24. Wie dat niet koopt verdient een celstraf.

Tot dat blijkt dat je dat spel niet kan spelen omdat er constant flikkeringen op je scherm komen en er blijkbaar totaal geen fix voor bestaat... Ik heb zo mijn 2,5€ weggesmeten.

Vaulkor

Legacy Member
MmoRpgGuy zei:
het papiertje bijhouden daar staat het resterende bedrag op

merci!

efkes een ander vraagske, Ik heb daarnet the secret world via steam gekocht en het wil gelijk niet installeren.. Het blijft maar op 1% steken en er staat geen downloadsnelheid bij, heb al verschillende keren op pauze gedrukt om het opnieuw te doen downloaden, maar het werkt niet, iemand die kan helpen?

Utred

Legacy Member
h0pje zei:
Tot dat blijkt dat je dat spel niet kan spelen omdat er constant flikkeringen op je scherm komen en er blijkbaar totaal geen fix voor bestaat... Ik heb zo mijn 2,5€ weggesmeten.

Dat is minder natuurlijk. Als het echt niet te fixen is, zou ik proberen om eens naar customer support te mailen. Wie weet kan je er nog iets uitslepen, je weet nooit:p

Het ergste is natuurlijk niet die €2.5, maar het feit dat je nu door het leven moet zonder Psychonauts gespeeld te hebben. Groot verlies.

Easyrider

Legacy Member
Vaulkor zei:
merci!

efkes een ander vraagske, Ik heb daarnet the secret world via steam gekocht en het wil gelijk niet installeren.. Het blijft maar op 1% steken en er staat geen downloadsnelheid bij, heb al verschillende keren op pauze gedrukt om het opnieuw te doen downloaden, maar het werkt niet, iemand die kan helpen?

Soms is het gewoon te druk op de server. Probeer eens een ander land in te voeren als download. Herstart ook steam eens een keer, soms helpt dat ook.

h0pje

Legacy Member
Utred zei:
Het ergste is natuurlijk niet die €2.5, maar het feit dat je nu door het leven moet zonder Psychonauts gespeeld te hebben. Groot verlies.

Ik vind dat écht het ergste :p 'k Heb vroeger de demo gespeeld en dat leek mij een geniaal spel.

Vaulkor

Legacy Member
Easyrider123 zei:
Soms is het gewoon te druk op de server. Probeer eens een ander land in te voeren als download. Herstart ook steam eens een keer, soms helpt dat ook.

Khad steam al een paar keer herstart, heb nu men laptop volledig herstart en nu werkt het wel. :)

kil911ler

Legacy Member
Psychonauts is geniaal :love:

Met veel plezier en niet al te veel frustraties voor de 100% gegaan :D

picasso123

Legacy Member
demon326 zei:
Zouden de skyrim DLC's nog lager geprijsd worden? :unsure:

Altijd afwachten tot de laatste dag, er is altijd kans dat ze in een daily of flash sale verschijnen ;)

Nickjeuh

Legacy Member
Psychonauts, Mirror's Edge en Darkstar One gekocht voor <7 euro.

Ga nog eens de Titan Quest demo spelen om te zien of het mij aanstaat en als dat aan 75% afgaat, ga ik het zeker eens proberen.

u4ea

Legacy Member
Awel ja, kdacht da me nog iemand te kopen ma door slechte communicatie is't der ni van gekome.:p

R3L4X

Legacy Member
u4ea zei:
Awel ja, kdacht da me nog iemand te kopen ma door slechte communicatie is't der ni van gekome.:p

Ah, das ne mindere :p, ma het is wel de moeite voor is tussendoor te spelen.

Essit

Legacy Member
kil911ler zei:
Psychonauts is geniaal :love:

Met veel plezier en niet al te veel frustraties voor de 100% gegaan :D

Zalig spel.

Buiten 1 van die sprongen op het einde in dat circus. Mijn spel staat daar al maanden gesaved :D Mss dat ik het nog is ga proberen met een controller ditmaal.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan