Archief - Steam Sales Deel II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Depresjon

Legacy Member
Renegadexxripxx zei:
walking dead was nice. Moet het niet echt vergelijken met een "zombie game", t'is eerder een adventure waar zombies in voor komen.

Aha,bedankt voor de reactie.Iemand een idee voor een ''zombie'' game?
Dead Rising de moeite.

u4ea

Legacy Member
picasso123 zei:
Sales zijn toch verassend mager naar mijn mening :sad:
Oh well, nog genoeg dagen te gaan :woohoo:

Kennaah zei:
Idd

Zeer weinig daily deals en zeer trage flash/community deals.

Het voordeel is dat ge wel minder rap geld opdoet.

Da wordt elk jaar gezegd. Der zijn toch al veel goede games voorbijgekomen?

Kennaah

Legacy Member
u4ea zei:
Da wordt elk jaar gezegd. Der zijn toch al veel goede games voorbijgekomen?

In vergelijking met vorige jaren is het toch maar een magere sale hoor.

1) Weinig daily deals (wordt opgelost met trage flash sales & community sales, die nadien toch daily gaan worden).
2) Geen speciale actie, buiten badge waar ge niets aan hebt.

Tonerider

Legacy Member
verleden jaar waren er toch ook zo van die opdrachten waar je van alles mee kon winnen?

u4ea

Legacy Member
Da mis ik anders ook wel. Die coals of achievements enzo.
Heb daar nog voor +€100 games aan gekregen.

Ma misschien omda daar misbruik van werd gemaakt da ze da hebben afgeschaft.

crazyman2

Legacy Member
picasso123 zei:
Sales zijn toch verassend mager naar mijn mening :sad:
Oh well, nog genoeg dagen te gaan :woohoo:
Wat?

Hitman keigoedkoop, Dishonered EN Darksiders pack supergoedkoop :naughty:

rafbanaan

Legacy Member
crazyman2 zei:
Wat?

Hitman keigoedkoop, Dishonered EN Darksiders pack supergoedkoop :naughty:

Zaken die op Amazon al een tijd goedkoper staan hoor.

Darksiders 2 (alle DLC incl) stond gisteren (mss nu nog) op Amazon.com voor €9,99.

JimmyPatterson

Legacy Member
picasso123 zei:
Sales zijn toch verassend mager naar mijn mening :sad:
Oh well, nog genoeg dagen te gaan :woohoo:


True:)

Ik heb al meer gekocht bij de Greenmangaming sales dan bij de Steam...

KiPpIe

Legacy Member
Dota 2 -50% :')
Er zijn nu al superveel keys die niet weggeraken. Hoe verwachten ze dan ooit dat er veel volk dat nog gaat kopen?

Ikaruga

Legacy Member
kvind de sales heel pover eigenlijk. Ofwel verlies ik gewoon interesse in games, geen idee eigenlijk.

Heb de vorige sales ook niets gekocht.

Het enigste dat mij nu aanspreekt om nog eventueel te kopen zijn the secret world en Dead Rising 2, als ze nog eens meer afgeprijsd raken

Brick Top

Legacy Member
Zou Assassin's Creed 3 nog in afslag komen? Of is dat spel net iets te recent om er nu al korting op te gaan geven?

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
Brick Top zei:
Zou Assassin's Creed 3 nog in afslag komen? Of is dat spel net iets te recent om er nu al korting op te gaan geven?

Op G2play staat em aan 22.99 (is wel voor Uplay, niet STEAM (maar denk dat als je in fysieke winkel koopt ook voor Uplay is), dus > 50% korting tov steam (en daar zou ik bij steam zelf alleszins nie op rekenen).

picasso123

Legacy Member
crazyman2 zei:
Wat?

Hitman keigoedkoop, Dishonered EN Darksiders pack supergoedkoop :naughty:

Mja ok darksiders pack is wel sjiek, maar toch.
Ik ga misschien toch eens rome: total war kopen, voor 2 euro kan je niet sukkelen he :)

biotek

Legacy Member
probleem met die sales is , het is altijd hetzelfde , der zit niks nieuws tussen dat we vorige sales al gezien hebben en de kortingen zijn ook niet om over naar huis te schrijven

ik bedoel hoeveel keer hebben we nu al dead island, dungeon defenders, lfd1 & 2 , etc zien passeren

enigst wat ik al gekocht heb is the secret world, darksiders 1 en 2 pakket , ys origin en torchlight 2 als gift voor een collega

AntiChrist7

Legacy Member
is crusader kings 2 al in afslag geweest? (meer dan de 50% die het nu is)

picasso123

Legacy Member
Ik denk dat ik die eens heb zien passeren in een flash sale, niet 100% zeker :unsure:

Naradia

Legacy Member
Die deals van amazon, kunde ze ook kopen met maestro?

Want hij slaat altijd tilt -.-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan