Archief - Steam Sales Deel II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennaah

Legacy Member
Ik hoop op een grotere korting voor Endless space en ga waarschijnlijk the walking dead kopen.

Veel interesse in andere titels heb ik niet op het moment.


CK2 was dit weekend als weekend deal.

kakature

Legacy Member
Ik wou ook The Walking Dead kopen, tot ik zag dat je de controls niet kan aanpassen. QWER is standaard, met een AZERTY keyboard mag je het dus vergeten. Heb het even getest en met de pijltjes kan je ook spelen maar: 1) Dat is lomp. 2) Action buttons zijn nog altijd E en F ofzoiets, dus dat is onspeelbaar.

Naradia

Legacy Member
kakature zei:
Ik wou ook The Walking Dead kopen, tot ik zag dat je de controls niet kan aanpassen. QWER is standaard, met een AZERTY keyboard mag je het dus vergeten. Heb het even getest en met de pijltjes kan je ook spelen maar: 1) Dat is lomp. 2) Action buttons zijn nog altijd E en F ofzoiets, dus dat is onspeelbaar.

En als ge uw instellingen dan gwn in dat venster naar amerikaans zet via uw taalbalk? Ook gedaan met magicka indertijd...

kakature

Legacy Member
Naradia zei:
En als ge uw instellingen dan gwn in dat venster naar amerikaans zet via uw taalbalk? Ook gedaan met magicka indertijd...
Ja dat zou je kunnen doen, maar fuck dat. Fuck dat! Ik ga mij niet aanpassen omdat die apen van Telltale debiel doen. Ze zeggen dat het niet kunnen wijzigen van controles een design feature was, please.

Achja, geen geld voor hen dan. Ik speel episode 1 dan wel op iPad waar het gratis was vorige week.

/edit

Misschien is het al gefixed, dat kan ook. Kan iemand met TWD eens toelichten?

u4ea

Legacy Member
Kheb gisteren om 4u (~) nog op de nieuwe community dinge gestemd terwijl ik nu zou moeten blokken. :(

Naradia

Legacy Member
Pak nu dak een gift card koop op amazon.co.uk, die amount kan ik dan gebruiken op amazon.com? Of gn idee? :p

smon

Legacy Member
Waarom koop je dan niet onmiddellijk iets op amazon.com? Waarom de tussenstap met een gift card?

Naradia

Legacy Member
smon zei:
Waarom koop je dan niet onmiddellijk iets op amazon.com? Waarom de tussenstap met een gift card?

Omdat ik geen visa heb, en amazon.co.uk accepteert wel maestro, maar amazon.com blijkbaar niet (hij geeft mijn kaart wel aan, maar hij krijgt steeds een error bij het maken van mijn order
An error occurred when we tried to process your request. Rest assured, we're working to resolve the problem as soon as possible. If you were trying to make a purchase, please check Your Account to confirm that the order was placed. We apologize for the inconvenience.

Kennaah

Legacy Member
kakature zei:
Ja dat zou je kunnen doen, maar fuck dat. Fuck dat! Ik ga mij niet aanpassen omdat die apen van Telltale debiel doen. Ze zeggen dat het niet kunnen wijzigen van controles een design feature was, please.

Achja, geen geld voor hen dan. Ik speel episode 1 dan wel op iPad waar het gratis was vorige week.

/edit

Misschien is het al gefixed, dat kan ook. Kan iemand met TWD eens toelichten?

Kunt een controller gebruiken ?



@narardia: Hebt ge een Us adres gegeven.

rafbanaan

Legacy Member
AntiChrist7 zei:
Ah fuck. ik dacht da da nog voor de echte sales was.

Lego LOTR staat wel aan -50 op green man gaming

Lego LOTR staat morgen aan €6 op amazon.com :)

Pseudo

Legacy Member
Controls waren paar weken geleden nog altijd hetzelfde in TWD, maar 1 keer ALT-SHIFT drukken was nu ook niet zo'n groot ongemak :unsure:

Ik vond het wel een slecht spel, het verhaal is zo straightforward als een zombieverhaal eigenlijk kan zijn en ik denk dat de mensen die zich hierdoor laten meeslepen een beetje te weinig TV/filmdrama gezien hebben in hun leven.

kakature

Legacy Member
Heb 15 minuten gespeeld en de dialogen waren al beter dan de tv-serie, zo slecht zal het wel niet zijn :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan