CL4P-TP
Legacy Member
gStar zei:Is Saints Row the third aan te raden ?
Aant twijfelen om te kopen![]()
Zeker. Heel tof spel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gStar zei:Is Saints Row the third aan te raden ?
Aant twijfelen om te kopen![]()
gStar zei:Is Saints Row the third aan te raden ?
Aant twijfelen om te kopen![]()
Maser00 zei:Dragon age origins beste RPG everAwaking is ook echt de moeite.

wireke zei:Voten voor Bastion jongens! Geniale game blijkbaar en ik koop hem sowieso maar 75% zou toch nog net iets leuker zijn als 50% ;-)
kakature zei:Ik wou ook The Walking Dead kopen, tot ik zag dat je de controls niet kan aanpassen. QWER is standaard, met een AZERTY keyboard mag je het dus vergeten. Heb het even getest en met de pijltjes kan je ook spelen maar: 1) Dat is lomp. 2) Action buttons zijn nog altijd E en F ofzoiets, dus dat is onspeelbaar.
Th1x4nG zei:Net Dead Island gekocht op Amazon.com... hoe activeren jullie dat?Ken ni veel van proxy's en VPN

Amazon.com zei:Buyers outside the U.S. cannot purchase the following items from sellers on Amazon: Video Games, Electronics, Camera & Photo, Tools & Hardware, Kitchen & Housewares, Software, and Computers. Nutritional supplements that are considered to be regulated drugs in Europe may not be purchased by buyers located in Europe.
wireke zei:Voten voor Bastion jongens! Geniale game blijkbaar en ik koop hem sowieso maar 75% zou toch nog net iets leuker zijn als 50% ;-)

Utred zei:Fantastisch spel inderdaad. 1 van mijn favoriete games van 2011. Kheb er ook op gestemd, speciaal voor u
Toch ook nog maar eens vermelden dat die THQ collection een belachelijk goeie deal is: €25 voor saint's row 2 en 3, darksiders 1 en 2, dawn of war 2 en uitbreidingen, en nog ne hele nest.

Th1x4nG zei:Net Dead Island gekocht op Amazon.com... hoe activeren jullie dat?Ken ni veel van proxy's en VPN