Archief - Steam Sales Deel II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wireke

Legacy Member
Voten voor Bastion jongens! Geniale game blijkbaar en ik koop hem sowieso maar 75% zou toch nog net iets leuker zijn als 50% ;-)

Acidbaron

Legacy Member
gStar zei:
Is Saints Row the third aan te raden ?

Aant twijfelen om te kopen :p

Denk GTA en dan voeg alle mogelijk clichés en absurditeiten toe, het is GTA maar dan gestript van alles wat ook maar iets realistische zou kunnen zijn.

Bekijk de filmpjes maar, het is zo over de top dat het eigenlijk grappig is wat ook de bedoeling is.

picasso123

Legacy Member
wireke zei:
Voten voor Bastion jongens! Geniale game blijkbaar en ik koop hem sowieso maar 75% zou toch nog net iets leuker zijn als 50% ;-)

Als ge die nog niet hebt --> kopen die handel :D
Pracht van een spel.

Hans Gruber

Legacy Member
Is die Season Pass van Saints Row alle DLC of maar een paar packs ? Anders koop ik the full package wel (al heb ik SR3 zelf al)

Th1x4nG

Legacy Member
kakature zei:
Ik wou ook The Walking Dead kopen, tot ik zag dat je de controls niet kan aanpassen. QWER is standaard, met een AZERTY keyboard mag je het dus vergeten. Heb het even getest en met de pijltjes kan je ook spelen maar: 1) Dat is lomp. 2) Action buttons zijn nog altijd E en F ofzoiets, dus dat is onspeelbaar.

Qwerty US International <3

waarom zou ge zweren bij dat Frans gelul dat ons wordt opgedrongen?

gStar

Legacy Member
Net Saints Row 3 gekocht , maar staat nog niet tussen mijn games in Libary. Of kan dit even duren ?


Nevermind , had het blijkbaar als gift aangekocht :p

Th1x4nG

Legacy Member
Net Dead Island gekocht op Amazon.com... hoe activeren jullie dat? :unsure: Ken ni veel van proxy's en VPN

gStar

Legacy Member
Is er een manier om Steam games op een andere HDD te installen ook ?

Mijn C Partitie is bijna vol , maar staat mijn Steamfolder op. Heb via steam nog een Libary location gemaakt op mijn D Partitie , maar die kan ik niet selecteren om mijn games op te installen

Th1x4nG

Legacy Member
Steam vraagt per activatie naar welke schijf ge wilt installeren. Maar ja, da zult ge wel zelf doorgehad hebben zeker. :unsure:

Heb FlyVPN gebruikt om het spel te activeren. inb4 steam bans my account.

byter

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Net Dead Island gekocht op Amazon.com... hoe activeren jullie dat? :unsure: Ken ni veel van proxy's en VPN

Uhmmm... wat ik via Amazon koop, kan ik zonder problemen via Steam activeren zonder VPN. Het zijn alleen de Russische versies waar ik dit nodig heb..

Th1x4nG

Legacy Member
Kon Dead Island niet kopen zonder US address op Amazon. En daarna de key proberen activeren op mijn account en dat ging ook niet omwille van locatie.

Op Amerikaanse VPN ging het dus wel, hopen dat ze niet bannen zeker? :unsure:

Amazon.com zei:
Buyers outside the U.S. cannot purchase the following items from sellers on Amazon: Video Games, Electronics, Camera & Photo, Tools & Hardware, Kitchen & Housewares, Software, and Computers. Nutritional supplements that are considered to be regulated drugs in Europe may not be purchased by buyers located in Europe.

Of zijn 'sellers on Amazon' niet Amazon DVG zelf? Edit: Kan toch geen enkel van die sales kopen op Amazon, heb ik de indruk.

Utred

Legacy Member
wireke zei:
Voten voor Bastion jongens! Geniale game blijkbaar en ik koop hem sowieso maar 75% zou toch nog net iets leuker zijn als 50% ;-)

Fantastisch spel inderdaad. 1 van mijn favoriete games van 2011. Kheb er ook op gestemd, speciaal voor u:p

Toch ook nog maar eens vermelden dat die THQ collection een belachelijk goeie deal is: €25 voor saint's row 2 en 3, darksiders 1 en 2, dawn of war 2 en uitbreidingen, en nog ne hele nest.

Maser00

Legacy Member
Utred zei:
Fantastisch spel inderdaad. 1 van mijn favoriete games van 2011. Kheb er ook op gestemd, speciaal voor u:p

Toch ook nog maar eens vermelden dat die THQ collection een belachelijk goeie deal is: €25 voor saint's row 2 en 3, darksiders 1 en 2, dawn of war 2 en uitbreidingen, en nog ne hele nest.

Titan quest niet te vergeten ! :p

CL4P-TP

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Net Dead Island gekocht op Amazon.com... hoe activeren jullie dat? :unsure: Ken ni veel van proxy's en VPN

Geen schrik hebben dat ze u gaan bannen. Ik heb al verschillende gaymes gekocht en geactiveerd met een VPN. En dat is al meer als een jaar geleden.

rafbanaan

Legacy Member
Voor Amazon.com moet je toch geen VPN gebruiken? Gewoon in Steam activeren.

Alle, ik heb toch nooit een VPN moeten gebruiken bij men aankopen via Amazon.com.

^^VooDoo^^

Legacy Member
Heb de THQ collection ook maar gekocht, toch wel vrij schone prijs voor al die games.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan