Naradia
Legacy Member
Pseudo zei:Controls waren paar weken geleden nog altijd hetzelfde in TWD, maar 1 keer ALT-SHIFT drukken was nu ook niet zo'n groot ongemak
Ik vond het wel een slecht spel, het verhaal is zo straightforward als een zombieverhaal eigenlijk kan zijn en ik denk dat de mensen die zich hierdoor laten meeslepen een beetje te weinig TV/filmdrama gezien hebben in hun leven.
Zever, die game is zo epic als maar zijn kan. Niet voor niets GOTY geworden.





Awaking is ook echt de moeite.
ad: