Archief - Steam Sales Deel II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Depresjon

Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:
Heb de THQ collection ook maar gekocht, toch wel vrij schone prijs voor al die games.

idd,en zeker de moeite waard.
Ben aan ttwijfele of k Chivalry zou kope.en dragon age.
Raak er ni uit.Heb dragon age al wel gespeeld op de xbox,maja,nog ni uitgespeeld.

R-3d

Legacy Member
chivalty, natural selection 2, dont starve en the walking dead gekocht.

StevenFM

Legacy Member
Depresjon zei:
idd,en zeker de moeite waard.
Ben aan ttwijfele of k Chivalry zou kope.en dragon age.
Raak er ni uit.Heb dragon age al wel gespeeld op de xbox,maja,nog ni uitgespeeld.

Zeker doen, zit ook vrij leuke DLC bij (Stone Prisoner, Return to Ostagar) en Awakening is ook een meer dan degelijk expansion pack.

Kennaah

Legacy Member
Depresjon zei:
idd,en zeker de moeite waard.
Ben aan ttwijfele of k Chivalry zou kope
Ik ben ook aant twijfelen, als we met 4 zijn kunnen we 4 pack kopen.

Dan ist 8.75 de man.
Er was hier paar post terug nog iemand die dat zag zitten.

Depresjon

Legacy Member
Kennaah zei:
Ik ben ook aant twijfelen, als we met 4 zijn kunnen we 4 pack kopen.

Dan ist 8.75 de man.
Er was hier paar post terug nog iemand die dat zag zitten.

net wa reviews geleze en ga toch passe voor chivalry denk k.

Maser00

Legacy Member
Dragon age speelt ook beter op pc dan op console. Zo heb je bijvoorbeeld dat bovenaanzicht niet op console.

Trolle

Legacy Member
de sales dit jaar zijn toch echt nie goed in vergelijking met de vorige jaren.
en de flash sales veranderen binnen 12 dagen of zie ik dat verkeerd?
*edit* ze hebben et al veranderd op steam :)

Xylan

Legacy Member
Dust14 zei:
You're a funny man ^^

Beste RPG nu ook niet, maar het is wel één van de betere RPG's tot nu toe, heb het spel uitgespeeld, met alle sidequests enal en het is echt een sterk uitgewerkt, goed verhaal met leuke gameplay. Dragon Age 2 was dan wel niet echt ne vette tegenover deze, al was DA2 ook niet slecht, maar ook niet goed.

Brenttouza

Legacy Member
Is er iemand die Ace of Spades wil ruilen tegen iets? Ik had een 4 pack gekocht maar iemand haakte af toen ik het gekocht had, dus nu zit ik met een extra kopie.

Maser00

Legacy Member
Man wou nog iets kopen maar die fortis ligt al een uur plat ofzo...

Yusifer

Legacy Member
Trolle zei:
de sales dit jaar zijn toch echt nie goed in vergelijking met de vorige jaren.
en de flash sales veranderen binnen 12 dagen of zie ik dat verkeerd?
*edit* ze hebben et al veranderd op steam :)

Mja, 'k heb nog steeds niks gekocht dat ik nog niet heb en wel wil hebben... Oftewel zijn het idd gene vette sales of ik heb al teveel games. :unsure:

Essit

Legacy Member
Rofl, The Walking Dead op #1 in de sales lijst. Schandalig, dat spel zit vol bugs. De saves werken gewoon niet, en dat in een spel waarin je keuzes moet maken en maar 1 slot hebt om te saven :)

Enigste manier om dat spel op deze pc uit te spelen is alle 5 chapters na elkaar spelen en hopen dat het spel niet crasht (en daar heb ik geen tijd voor om 15 uur aan een stuk te gamen.)

Unpro

Legacy Member
Essit zei:
Rofl, The Walking Dead op #1 in de sales lijst. Schandalig, dat spel zit vol bugs. De saves werken gewoon niet, en dat in een spel waarin je keuzes moet maken en maar 1 slot hebt om te saven :)

Enigste manier om dat spel op deze pc uit te spelen is alle 5 chapters na elkaar spelen en hopen dat het spel niet crasht (en daar heb ik geen tijd voor om 15 uur aan een stuk te gamen.)
Nooit last van gehad hoor en ik heb het spel al van het begin, dus heb tussen alle chapters een hele tijd moeten wachten. Misschien een betere PC kopen?

Rikie

Legacy Member
Unpro zei:
Nooit last van gehad hoor en ik heb het spel al van het begin, dus heb tussen alle chapters een hele tijd moeten wachten. Misschien een betere PC kopen?

Ik ben jammer genoeg ook mijn savegames kwijt. Nuja, ze staan nog fysiek aanwezig, maar een of andere file die de savegames regelt is corrupt. Zat ergens halverwege chapter 2, heb nu ook geen zin meer om verder te spelen..

En nee, ik heb het spel niet afgesloten toen hij aan het saven was. :) :sad:

kakature

Legacy Member
Essit zei:
Rofl, The Walking Dead op #1 in de sales lijst. Schandalig, dat spel zit vol bugs. De saves werken gewoon niet, en dat in een spel waarin je keuzes moet maken en maar 1 slot hebt om te saven :)

Enigste manier om dat spel op deze pc uit te spelen is alle 5 chapters na elkaar spelen en hopen dat het spel niet crasht (en daar heb ik geen tijd voor om 15 uur aan een stuk te gamen.)
The Walking Dead is GOTY, logisch dat het op 1 staat. Het is dan ook zeer goed. Heb 1 chapter gespeeld nu en het is super. Nog geen problemen met bugs of savegames of whatever. Het enige nadeel is dat bewegen nogal stroef is en dat de camera niet optimaal is.

Essit

Legacy Member
Rikie zei:
Ik ben jammer genoeg ook mijn savegames kwijt. Nuja, ze staan nog fysiek aanwezig, maar een of andere file die de savegames regelt is corrupt. Zat ergens halverwege chapter 2, heb nu ook geen zin meer om verder te spelen..

En nee, ik heb het spel niet afgesloten toen hij aan het saven was. :) :sad:

Dat bedoel ik dus. En ik heb een goede pc hoor :)

Ik breek het spel ook nergens af, het is best goed... Maar zulke bugs erin doen mensen gewoon afhaken, want 10 keer opnieuw beginnen heb ik geen zin in.

Dust14

Legacy Member
Xylan zei:
Beste RPG nu ook niet, maar het is wel één van de betere RPG's tot nu toe, heb het spel uitgespeeld, met alle sidequests enal en het is echt een sterk uitgewerkt, goed verhaal met leuke gameplay. Dragon Age 2 was dan wel niet echt ne vette tegenover deze, al was DA2 ook niet slecht, maar ook niet goed.
Dat was ook eerder mijn gedacht. DA:O was idd wel goed, maar om dat nu beste RPG te noemen

Th1x4nG

Legacy Member
GT Legends gekocht, in de tijd nooit serieus gespeeld. Lekker crossen met deftig motorgeluid. :love: FlatOut ook maar uit nostalgie om es legaal in mijn collectie te hebben.

Ik zou wel graag zien dat alle savegames in de cloud komen, of gewoon in de map van Steam; ijdele hoop zeker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan