Depresjon
Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:Heb de THQ collection ook maar gekocht, toch wel vrij schone prijs voor al die games.
idd,en zeker de moeite waard.
Ben aan ttwijfele of k Chivalry zou kope.en dragon age.
Raak er ni uit.Heb dragon age al wel gespeeld op de xbox,maja,nog ni uitgespeeld.

Awaking is ook echt de moeite.

ad:
FlatOut ook maar uit nostalgie om es legaal in mijn collectie te hebben.