Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Recipe4hate

Legacy Member
(heb niet het volledige topic doorgelezen)

Ik wou net het DAW II pakket aanschaffen op steam en nu krijg ik via DIRECTebanking de volgende melding bij het ingeven van mijn security gegevens:
"Your bank did not guarantee the secure processing of your transaction request. So we could not send your remittance. We are sorry for the inconvenience."

Ik werk met BNP Paribas Fortis.

Wat kan ik hieraan/hiertegen doen? Enkele dagen terug ging het wel nog perfect... :(

Edit: vandaag gaat het weer wel... Gelukkig was het een weekenddeal, waardoor ik de DAW II collectie nog gewoon kon aanschaffen.
Daarbij heb ik ook de CIV V-cloon aangeschaft: "Warlock Master Of The Arcane". Ziet er tof uit!
Eens beginnen installeren :D

GoofyStoefy

Legacy Member
Recipe4hate zei:
(heb niet het volledige topic doorgelezen)

Ik wou net het DAW II pakket aanschaffen op steam en nu krijg ik via DIRECTebanking de volgende melding bij het ingeven van mijn security gegevens:
"Your bank did not guarantee the secure processing of your transaction request. So we could not send your remittance. We are sorry for the inconvenience."

Ik werk met BNP Paribas Fortis.

Wat kan ik hieraan/hiertegen doen? Enkele dagen terug ging het wel nog perfect... :(

Ik ben ook van BNPBaripasfortis. Wat me al is opgevallen is dat er een limiet van 2 betalingen ofzo is per 48u op DirectEBanking. Waarschijnlijk zal het daaraan gelegen hebben.

Depresjon

Legacy Member
GoofyStoefy zei:
Ik ben ook van BNPBaripasfortis. Wat me al is opgevallen is dat er een limiet van 2 betalingen ofzo is per 48u op DirectEBanking. Waarschijnlijk zal het daaraan gelegen hebben.

denk dat het zoiets is,nog maar 1 keer dit probleem gehad en was idd wanneer ik paar keer na mekaar iets wou kopen.

btw,waarom is hier geen topic o steam games uit de inventory te ruilen?

Depresjon

Legacy Member
Ik heb volgende te ruil mocht iemand intresse hebben.

Napoleon: Total War™ Imperial Edition
Worms Crazy Golf
Penny Arcade Adventures: Precipice of Darkness Combo Pack
Penny Arcade's On the Rain-Slick Precipice of Darkness 3

Gastenpas: Red Orchestra: Ostfront 41-45

crazyman2

Legacy Member
Niet echt Steam sales gerelateerd:

Weet iemand hoe je de store in het Nederlands kan krijgen zonder dat heel Steam Nederlands wordt? Kheb graag de Nederlandse winkel omdat die de juiste tijden geeft voor de sales tov de Engelse die met de Amerikaanse tijden werkt :(

Maar alsk Steam int Nederlands zijt dan is TF2 ook in het Nederlands (ondertitels) iets wat ik liever niet heb. Niet te vergeten dat de Nederlandse vertaling nogal ... erm ... gebrekkig zijn :p

u4ea

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Ik wil gerust Arma II ruilen als iemand deze nog niet heeft :p

Khem die nog ni ma het enige dak qua gifts heb is streets of rage 2, red orchestra 1 & 2 guest passes, steam mobile acces gift en wa TF2 items spijtig genoeg.:p

smon

Legacy Member
Je kan items uit de inventory ruilen via Steam trading. Trading kan je starten vanuit een chat venster.

Depresjon

Legacy Member
smon zei:
Je kan items uit de inventory ruilen via Steam trading. Trading kan je starten vanuit een chat venster.

idd,en je kan ook items uit je inventory schenken aan iemand uit je vriendenlijst.

Kennaah

Legacy Member
Drakinus zei:
Waar blijven die summersales?

Goeie vraag, algemene rumor is dat het 12de juli pas zal zijn.

Wat ik vreemd zou vinden, vermits morgen een giga sale dag is in de VS (4th of july)

Naradia

Legacy Member
Ik heb indertijd quantum conundrum gekocht, met season pass en de soundtrack, maar hoe kan ik aan die soundtrack geraken? :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan