Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

heheheh

Legacy Member
Naradia zei:
Ik heb indertijd quantum conundrum gekocht, met season pass en de soundtrack, maar hoe kan ik aan die soundtrack geraken? :s

Die staat normaal dan in de map waar de game geïnstalleerd is.
Bijvoorbeeld bij mij, voor Bastion, staat die in C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\bastion\Supergiant Games - Bastion Original Soundtrack

Naradia

Legacy Member
heheheh zei:
Die staat normaal dan in de map waar de game geïnstalleerd is.
Bijvoorbeeld bij mij, voor Bastion, staat die in C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\bastion\Supergiant Games - Bastion Original Soundtrack

thnx :)

Depresjon

Legacy Member
nite zei:
summer sales, y u no come?

lol,da is de vraag die bij iedereen brand denk k.
Langs ene kant ni erg,zoals velen heb ik t luxeprobleem dak teveel games heb en te weinig tijd.

Kennaah

Legacy Member
Idd ik kan me best wel voorstellen dat er de laatste dagen weinig gekocht wordt op steam. Bijna iedereen is op de (mogelijke) sales aant wachten.

Yusifer

Legacy Member
Depresjon zei:
lol,da is de vraag die bij iedereen brand denk k.
Langs ene kant ni erg,zoals velen heb ik t luxeprobleem dak teveel games heb en te weinig tijd.

First world problems.

Tr1ploid

Legacy Member
Ben niet zo vertrouwd met die summersale. Moeten precies wel fantastische acties zijn als iedereen er zo op zit te wachten?

deathsythe

Legacy Member
Tr1ploid zei:
Ben niet zo vertrouwd met die summersale. Moeten precies wel fantastische acties zijn als iedereen er zo op zit te wachten?

vooral indie games zijn spotgoedkoop, 2-5 EUR is een gangbare prijs :)

u4ea

Legacy Member
Tr1ploid zei:
Ben niet zo vertrouwd met die summersale. Moeten precies wel fantastische acties zijn als iedereen er zo op zit te wachten?

Denk da 90% van de games permanent op -50% staan en dan zijn der elke dag een stuk of 10 daily sales van games da aan -75% of meer staan dacht ik. Dus ja, vrij goede acties.:p

+ Al de gratis games da ge ook krijgt door bepaalde achievements te halen in games da ge al hebt vind ik fantastisch. Vorig jaar nog Serious Sam BFE en Saints Row 3 meer mee kunnen winnen(+ met ruilen natuurlijk).:p

Kennaah

Legacy Member
Vorig jaar summer sale actie was toch niet zo bijzonder. Kreeg tickets waarmee ge dingens kon kiezen.
Summer sale is vergelijkbaar met winter sale enkel iets korter.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Kennaah zei:
Vorig jaar summer sale actie was toch niet zo bijzonder. Kreeg tickets waarmee ge dingens kon kiezen.
Summer sale is vergelijkbaar met winter sale enkel iets korter.

En warmer

JimmyPatterson

Legacy Member
Het uitblijven van de Summer Sale zorgt er wel voor dat ik niets meer koop op Steam:p
Telkens als ik iets wil kopen, denk ik bij mezelf; maar wat als het goedkoper is tijdens de sales? :p

The Monopoly Guy

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Het uitblijven van de Summer Sale zorgt er wel voor dat ik niets meer koop op Steam:p
Telkens als ik iets wil kopen, denk ik bij mezelf; maar wat als het goedkoper is tijdens de sales? :p

Hangt er vanaf
Als ik iets wil spelen koop ik het direct (meestal dus, fuck wachten)
Op Steam Sales koop ik enkel games die aan goede korting staan en wel interessant lijken
Dat deed ik vroeger toch, nu koop ik niet echt iets meer met de sales kheb al een 100-tal games die ik nog nooit gespeeld heb lol
De meeste komen wel uit bundles die goedkoper uitkwamen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan