Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volledig mee eensStijneman zei:mss gwn ipv FF alleen, oek meer lijk shooters, vroeger, da ge gwn verschillende subforums hebt voor de PSX
Telenet Games Forum > Console Center > Sony PlayStation & PlayStation 2
|
|_ shooters
|_ rpg
|_ ...
|_ hardware
|_ Online
dunno he is maar voorstel...
van mijn mag het ook zo hoorFrisje zei:volledig mee eens![]()

ze mogen mij anders wel mod maken van het race en rpg onderdeel als dat er komt.Stijneman zei:whee mijn voorstel is populair ?? koewl ^^ tis toch waar e, shooters krijgt zooooon uitgebreid forum, en dan ps2 gwn "ps & co" go fish...
da ze mss dan ewa meer modkes inhure as ze excuus hebbe: te weinig mods
vind da toch
alle kga nog ewa voort mappe aan mijn SC map peisk ^^

Osi 140 zei:dan kunnen we evengoed een aparte driver forum maken ...
of een GTA forum maken ...
sorry, ik denk toch dat jullie het hier moeten doen of in mmorpg ...
trouwens, maak dan topics aan met de eerste letters
RPG : FFX
of
RPG : blabla
of
SHOOTER : SOCOM :ironic:
YuRiPa zei:Kijk eerst es naar de hoeveelheid threads die er zijn over FF en over GTA en Driver.. Over FF een stuk of 8 nu, op de eerste pagina, driver 0 en GTA 1.. Dan heb je toch meer aan een FF forum..
SpArdA zei:Trek van dat aantal de nutteloze FF threads af, en wat blijft er over? Juist, nie veel... :ironic:
Er is toch al een "officiële" FF-thread, en zelfs daar vallen ze zonder inspiratie.
Wrm wilt ge dan in godsnaam een forum?
YuRiPa zei:Juist daarom willen we een FF forum, dan kan elke FF een eigen thread krijgen, en een algemene FF thread om alles over FF in te dicussiëren.. :ironic:
YuRiPa zei:"Officiële" FF thread zijn we nie zonder inspiratie gevallen, men weet gewoon nie meer waar men moe posten voor een vraag, omdat er teveel threads zijn... Dus krijg je nutteloze threads..
Juist daarom willen we een FF forum, dan kan elke FF een eigen thread krijgen, en een algemene FF thread om alles over FF in te dicussiëren.. :ironic:
?? Yeah right, 95% hier heeft nog nooit van FF 1,2,3,4,5 en 6 gehoord.huh? wat is dat hier allemaal, serieus ze!Yuna_Aoshi zei:Over FF te zwammen zeker :ironic:
SpArdA zei:vragen => Google.
Elke FF ne eigen thread?? Yeah right, 95% hier heeft nog nooit van FF 1,2,3,4,5 en 6 gehoord.


Echt, je lijkt de laatste tijd wel constant een pesthumeur te hebben. :-/De bedoeling (volgens mij dan toch) is dat elke FF VANAF FF VII een apparte thread krijgt jaSpArdA zei:vragen => Google.
Elke FF ne eigen thread?? Yeah right, 95% hier heeft nog nooit van FF 1,2,3,4,5 en 6 gehoord.

Rinoa lover zei:Ik herhaal: Een aparte thread voor elke FF waar NIET off topic gegaan wordt en daarnaast een algemene FF thread voor roddels, nieuwtjes, zever en wat nog allemaal.
Het "gezwam", bij wijze van spreken.
).
spoilers anyone?
en zoas ge zegt af en toe wa zwamme, babbele over FF is leuk mar het werd toch wa afgezaagd imo.. out of inspi dus
wel geen prob voor mij want dan lees ik gewoon nie mar dan kome ze af me een FFsubforum... en da was er wel wa over voor mij. Tel de FFtopics op en ge hebt nog lang nie genoeg voor een heel subforum te vulle, ok ge kunt vo elke FF ne aparte topic make ma hebbe we alles al nie gehoord hier ondertusse?
ad:waffelaar zei:heeft er ier iemand die final fantasy IX screensaver? ik eb em en dat toont nog es hoe groots die game was op psone
Super gfx (zon hele stad met houte zepplins rond zo)
dan die mooie lefa tree (kdenk dat het lefa noemde) is echt mooi
ik weet ni wrom jullie ff9 zo slecht vinde tegenover 7 & 8ad:
