Archief - Stem voor een FF forum! (final fantasy)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moet er een appart FF onderdeel in het tn forum komen?


  • Totaal aantal stemmers
    87
  • Opiniepeiling gesloten.

The Moff

Legacy Member
die quick post is van de eerste dag dat het voorgesteld was al ingevoerd, maar naar een ff forum kijken ze niet om.
We hebben nogthans al ........... WABLIEF
61% maar????

amaai, wss allemaal gasten die nog nooit een ff gespeelt hebben zeker.

Frisje

Legacy Member
Stijneman zei:
mss gwn ipv FF alleen, oek meer lijk shooters, vroeger, da ge gwn verschillende subforums hebt voor de PSX

Telenet Games Forum > Console Center > Sony PlayStation & PlayStation 2
|
|_ shooters
|_ rpg
|_ ...
|_ hardware
|_ Online

dunno he is maar voorstel...
volledig mee eens :niceone:

Stijneman

Legacy Member
whee mijn voorstel is populair ?? koewl ^^ tis toch waar e, shooters krijgt zooooon uitgebreid forum, en dan ps2 gwn "ps & co" go fish...

da ze mss dan ewa meer modkes inhure as ze excuus hebbe: te weinig mods
vind da toch ;)

alle kga nog ewa voort mappe aan mijn SC map peisk ^^

Beramode

Legacy Member
s aan gedacht da online FPS grotere communities hebben dan FF?
En met online games hebt ge constant updates, patches en technische probs dus dar kunde al tig meer nuttige topics over verzinne dan FF..

The Moff

Legacy Member
Stijneman zei:
whee mijn voorstel is populair ?? koewl ^^ tis toch waar e, shooters krijgt zooooon uitgebreid forum, en dan ps2 gwn "ps & co" go fish...

da ze mss dan ewa meer modkes inhure as ze excuus hebbe: te weinig mods
vind da toch ;)

alle kga nog ewa voort mappe aan mijn SC map peisk ^^
ze mogen mij anders wel mod maken van het race en rpg onderdeel als dat er komt.

heheh :D

YuRiPa

Legacy Member
Osi 140 zei:
dan kunnen we evengoed een aparte driver forum maken ...
of een GTA forum maken ...
sorry, ik denk toch dat jullie het hier moeten doen of in mmorpg ...

trouwens, maak dan topics aan met de eerste letters

RPG : FFX
of
RPG : blabla
of
SHOOTER : SOCOM :ironic:

Kijk eerst es naar de hoeveelheid threads die er zijn over FF en over GTA en Driver.. Over FF een stuk of 8 nu, op de eerste pagina, driver 0 en GTA 1.. Dan heb je toch meer aan een FF forum.. Het lijkt erop da FF meer fans heeft hier dan Driver of GTA.. Maar het probleem is, al die FF threads worden nogal onoverzichtelijk, daar moe wa aan gebeuren..

Maar FF1-10.2 zijn geen MMORPG, dus horen nie in da forum thuis, dus blijft alleen dit over.. Maar een RPG subforum zou ook goe zijn, of wa Negerlul zegt, een Square-Enix subforum...

SpArdA

Legacy Member
YuRiPa zei:
Kijk eerst es naar de hoeveelheid threads die er zijn over FF en over GTA en Driver.. Over FF een stuk of 8 nu, op de eerste pagina, driver 0 en GTA 1.. Dan heb je toch meer aan een FF forum..

Trek van dat aantal de nutteloze FF threads af, en wat blijft er over? Juist, nie veel... :ironic:
Er is toch al een "officiële" FF-thread, en zelfs daar vallen ze zonder inspiratie.
Wrm wilt ge dan in godsnaam een forum?

YuRiPa

Legacy Member
SpArdA zei:
Trek van dat aantal de nutteloze FF threads af, en wat blijft er over? Juist, nie veel... :ironic:
Er is toch al een "officiële" FF-thread, en zelfs daar vallen ze zonder inspiratie.
Wrm wilt ge dan in godsnaam een forum?

Why een FF forum? Is al uitgelegd.. :ironic:

"Officiële" FF thread zijn we nie zonder inspiratie gevallen, men weet gewoon nie meer waar men moe posten voor een vraag, omdat er teveel threads zijn... Dus krijg je nutteloze threads..

Juist daarom willen we een FF forum, dan kan elke FF een eigen thread krijgen, en een algemene FF thread om alles over FF in te dicussiëren.. :ironic:

Beramode

Legacy Member
YuRiPa zei:
Juist daarom willen we een FF forum, dan kan elke FF een eigen thread krijgen, en een algemene FF thread om alles over FF in te dicussiëren.. :ironic:

Over FF te zwammen zeker :ironic:

SpArdA

Legacy Member
YuRiPa zei:
"Officiële" FF thread zijn we nie zonder inspiratie gevallen, men weet gewoon nie meer waar men moe posten voor een vraag, omdat er teveel threads zijn... Dus krijg je nutteloze threads..

Juist daarom willen we een FF forum, dan kan elke FF een eigen thread krijgen, en een algemene FF thread om alles over FF in te dicussiëren.. :ironic:

vragen => Google.
Elke FF ne eigen thread :eek: ?? Yeah right, 95% hier heeft nog nooit van FF 1,2,3,4,5 en 6 gehoord.

The Moff

Legacy Member
Yuna_Aoshi zei:
Over FF te zwammen zeker :ironic:
huh? wat is dat hier allemaal, serieus ze!

Als ge kijkt naar al de FF threads, dan zijn daar zeker 75% van die niet nutteloos zijn.

(natuurlijk, 'waar kan ik ff7 kopen' of iets dergelijks is niet echt interessant te noemen)

maar de meeste posts en threads gaan wel over betere en serieuzere zaken

YuRiPa

Legacy Member
SpArdA zei:
vragen => Google.
Elke FF ne eigen thread :eek: ?? Yeah right, 95% hier heeft nog nooit van FF 1,2,3,4,5 en 6 gehoord.

Nie zo elke FF.. :unsure:

FF7 t/m 10.2 ;)

En er zijn al ideeën om op het PS2 forum elke FF (van 7 t/m 10) een aparte thread te geven.. Ben ik ook geen voorstander van, want overzichtelijker wordt het daar ook nie van... :wtf:

Rinoa lover

Legacy Member
Ik herhaal: Een aparte thread voor elke FF waar NIET off topic gegaan wordt en daarnaast een algemene FF thread voor roddels, nieuwtjes, zever en wat nog allemaal.
Het "gezwam", bij wijze van spreken.

En die topics mogen van mijn part gerust gewoon onder Sony Playstation staan, want als die toch zo lang succes gaan hebben als men hier zegt, dan zullen die niet snel zakken naar de 2de pagina. :)

Pas op, geen kwaad woord over het gezwam, ik haal ook graag herinneringen op en wissel die graag uit met andere FF fans, maar het is tegenwoordig erg dat er voor elke vraag, voor alles gewoon een topic wordt gemaakt terwijl oudere threads in geen velden of wegen te vinden zijn.

Hell, waar is de eerste FF X help thread naartoe waar "Dirkske" me ooit tips gaf ?

Note: Yuna Aoshi: RES ?
Roll Eyes Sydrome. :p Echt, je lijkt de laatste tijd wel constant een pesthumeur te hebben. :-/

EDIT: @YuRiPa: Als FF 6 - X2 een eigen thread heeft en iedereen het karakter heeft het daar bij te houden, dan zal niemand nog lang moeten zoeken of twijfelen waar hij zijn ei kwijt kan.

The Moff

Legacy Member
SpArdA zei:
vragen => Google.
Elke FF ne eigen thread :eek: ?? Yeah right, 95% hier heeft nog nooit van FF 1,2,3,4,5 en 6 gehoord.
De bedoeling (volgens mij dan toch) is dat elke FF VANAF FF VII een apparte thread krijgt ja

maar waarom zagen we hier eigenlijk nog over?
Er komt toch geen, forum

Mss als het hier vol met ff threads komt te staan wel.
Dus manne, vanaf nu, voor elk appart probleem, een nieuwe thread, :D

(grapje he!)

capt_snow

Legacy Member
Rinoa lover zei:
Ik herhaal: Een aparte thread voor elke FF waar NIET off topic gegaan wordt en daarnaast een algemene FF thread voor roddels, nieuwtjes, zever en wat nog allemaal.
Het "gezwam", bij wijze van spreken.

daar ben ik het mee eens.

als de mods nu eens iedere FF thread closen en nieuwe FF threads maken voor FF 6 - 10-2 + een offtopic thread (threads over FF 1-5 zouden geen toch succes hebben) zou het hier al veel beter worden.

(is maar een voorstel eh :p ).

*edit*OMFG wat een leuk sfeertje is da hier :p

Beramode

Legacy Member
betere en serieuzere zaken zoals de haarkleur van Rikku zeker? :wtf: spoilers anyone?

@Rinoa soz ik kon het nie late me die twee rolleyes van YuRiPa :p en zoas ge zegt af en toe wa zwamme, babbele over FF is leuk mar het werd toch wa afgezaagd imo.. out of inspi dus :p wel geen prob voor mij want dan lees ik gewoon nie mar dan kome ze af me een FFsubforum... en da was er wel wa over voor mij. Tel de FFtopics op en ge hebt nog lang nie genoeg voor een heel subforum te vulle, ok ge kunt vo elke FF ne aparte topic make ma hebbe we alles al nie gehoord hier ondertusse?

en agreed with SpArdA: warom in godsnaam een FFforum vanaf FFVII FFS?! As er hier nog nie genoeg mense zitte om deftig over de hele reeks te kunnen praten(Im not one of them either...) dan is het hier geen FFforum waard

The Moff

Legacy Member
Er zit wel iets in hoor.

ik bedoel, je kunt niet eeuwig over een en dezelfde FF bezig zijn.

na een paar maanden (mss weken zelfs) zal het wat uitgepraat zijn, maar dit wil niet zeggen dat het gedaan is he, het kan dan mss in de loop van tijd weer opgepikt worden omdat er mensen opnieuw de bepaalde ff gaan spelen en dan willen die hun mening en hun ervaringen delen met anderen.

Neem nu bv yuripa, die is bezig met ff vii, daarna moet ie nog 8 en 9 ook spelen, dus dat worden drukke tijden voor de threads over 7,8 en 9, maar daarna zal het idd wat luwen tot wanneer iemand opnieuw begint met een ff.

Maar uit ervaring weet ik dat 'ik' het MAXIMUM 2 maand uithoud zonder een ff te spelen. Mijn planning ligt zelfs al vast.
Na mn huidige replay van 7 ga ik opnieuw beginnen met X, dan ga ik X-2 proberen uitspelen, dan terug IX en dan VIII.

En tegen die tijd zal ik wss weer zin in FF VII gekregen hebben! Dus ze zullen nooit volledig stilvallen.


En over die post van ffx die verdwenen is=> het is geen officiele thread, gevolg, iedereen die iets nieuws over ffx heeft, die maakt gewoon een nieuwe thread.


Voila, dank u voor uw aandacht en slaapwel!

waffel

Legacy Member
heeft er ier iemand die final fantasy IX screensaver? ik eb em en dat toont nog es hoe groots die game was op psone
Super gfx (zon hele stad met houte zepplins rond zo)
dan die mooie lefa tree (kdenk dat het lefa noemde) is echt mooi
ik weet ni wrom jullie ff9 zo slecht vinde tegenover 7 & 8 :sad:

The Moff

Legacy Member
waffelaar zei:
heeft er ier iemand die final fantasy IX screensaver? ik eb em en dat toont nog es hoe groots die game was op psone
Super gfx (zon hele stad met houte zepplins rond zo)
dan die mooie lefa tree (kdenk dat het lefa noemde) is echt mooi
ik weet ni wrom jullie ff9 zo slecht vinde tegenover 7 & 8 :sad:
:wtf:

ten eerste, tis LIFA tree, en ten tweede, wie zegt er dat 9 slecht is tegenover 7 en 8?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan