Weet ge wat ?
Komt allemaal af naar
www.in10ce.org 
Daar hebben we een apart FF subforum.

Maar niet genoeg posters.
ps: @Yuna aoshi: Bah, niet genoeg mensen die weten waarover ze spreken ...
Wie FF 7,8,9,10 en X2 heeft uit heeft kan toch al een en ander kwijt, niet ?
Ik beweer zeker en vast niet degene te zijn met de meeste kennis, ik vergeet ook dikwijls snel

.
Maar hype of niet, het lijkt me beter dat die hype zich dan ordentelijk plaatsvind dan chaotisch met 32 topics waar mensen op den duur kop noch staart aan vast kunnen knopen, en omdat ze het niemeer weten gewoon op hun beurt een nieuwe FF thread maken.
't Is gelijk alsof je een gat uit een haag wil wegknippen.
Zow, en nu ga ik even Chac (FFX2, Via Infinito cloisters 80 boss) beaten.
KUCH