Archief - Stem voor een FF forum! (final fantasy)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moet er een appart FF onderdeel in het tn forum komen?


  • Totaal aantal stemmers
    87
  • Opiniepeiling gesloten.

capt_snow

Legacy Member
waffelaar zei:
heeft er ier iemand die final fantasy IX screensaver? ik eb em en dat toont nog es hoe groots die game was op psone
Super gfx (zon hele stad met houte zepplins rond zo)
dan die mooie lefa tree (kdenk dat het lefa noemde) is echt mooi
ik weet ni wrom jullie ff9 zo slecht vinde tegenover 7 & 8 :sad:
stel die vraag in een andere FF thread.

YuRiPa

Legacy Member
waffelaar zei:
heeft er ier iemand die final fantasy IX screensaver? ik eb em en dat toont nog es hoe groots die game was op psone
Super gfx (zon hele stad met houte zepplins rond zo)
dan die mooie lefa tree (kdenk dat het lefa noemde) is echt mooi
ik weet ni wrom jullie ff9 zo slecht vinde tegenover 7 & 8 :sad:

Euhm, kweenie wa ge denkt hoor, maar dit is NIET de thread om die vraag in te posten.. Doe dat soort vragen nou gewoon ff in de FF thread, de algemene, ooit opgestart door Moff.. Waar we nu al met dl 3 van bezig zijn.. Geez... :eek:

The Moff

Legacy Member
capt_snow zei:
stel die vraag in een andere FF thread.
:D het begint al ze, de mensen worden hier zot. Ze zijn gedisoriënteerd!

kom maar op met dat appart onderdeel!

Rinoa lover

Legacy Member
Weet ge wat ?
Komt allemaal af naar www.in10ce.org :p
Daar hebben we een apart FF subforum. :D
Maar niet genoeg posters. :(

ps: @Yuna aoshi: Bah, niet genoeg mensen die weten waarover ze spreken ...
Wie FF 7,8,9,10 en X2 heeft uit heeft kan toch al een en ander kwijt, niet ?
Ik beweer zeker en vast niet degene te zijn met de meeste kennis, ik vergeet ook dikwijls snel :p.
Maar hype of niet, het lijkt me beter dat die hype zich dan ordentelijk plaatsvind dan chaotisch met 32 topics waar mensen op den duur kop noch staart aan vast kunnen knopen, en omdat ze het niemeer weten gewoon op hun beurt een nieuwe FF thread maken.
't Is gelijk alsof je een gat uit een haag wil wegknippen. :p

Zow, en nu ga ik even Chac (FFX2, Via Infinito cloisters 80 boss) beaten.
KUCH :)

The Moff

Legacy Member
Rinoa lover zei:
Weet ge wat ?
Komt allemaal af naar www.in10ce.org :p
Daar hebben we een apart FF subforum. :D
Maar niet genoeg posters. :(

ps: @Yuna aoshi: Bah, niet genoeg mensen die weten waarover ze spreken ...
Wie FF 7,8,9,10 en X2 heeft uit heeft kan toch al een en ander kwijt, niet ?
Ik beweer zeker en vast niet degene te zijn met de meeste kennis, ik vergeet ook dikwijls snel :p.
Maar hype of niet, het lijkt me beter dat die hype zich dan ordentelijk plaatsvind dan chaotisch met 32 topics waar mensen op den duur kop noch staart aan vast kunnen knopen, en omdat ze het niemeer weten gewoon op hun beurt een nieuwe FF thread maken.
't Is gelijk alsof je een gat uit een haag wil wegknippen. :p

Zow, en nu ga ik even Chac (FFX2, Via Infinito cloisters 80 boss) beaten.
KUCH :)
ik blijf trouw aan telenet!

hier zitten de serieuze ff fanaten (eh, de meeste toch)

°Roelerhond°

Legacy Member
The Moff zei:
:wtf:

ten eerste, tis LIFA tree, en ten tweede, wie zegt er dat 9 slecht is tegenover 7 en 8?
Iifa tree zelf :p

ff forum zou altijd nice zijn maar als da der nu nie komt ganek me er nieks van aantrekken ^-^

The Moff

Legacy Member
°Roelerhond° zei:
Iifa tree zelf :p

ff forum zou altijd nice zijn maar als da der nu nie komt ganek me er nieks van aantrekken ^-^
volgens mij is het toch Lifa hoor.
:offtopic:

Even research gedaan , ..., je hebt gelijk. Maar ze de I lijkt op de l.

I take that back

capt_snow

Legacy Member
°Roelerhond° zei:
ff forum zou altijd nice zijn maar als da der nu nie komt ganek me er nieks van aantrekken ^-^

idd FF forum zou nice zijn maa als er geen komt (zoals dat wss is) trekt ik er mij ook niets van aan :)

Rinoa lover

Legacy Member
The Moff zei:
ik blijf trouw aan telenet!

hier zitten de serieuze ff fanaten (eh, de meeste toch)
Was ook maar om te lachen, ze.
Notice the smilies.
Er is niemand die zich wat aantrekt van wat ik denk, zeg en doe.
Laat staan dat ze zich speciaal zouden registreren op een forum waar ik mee aan de wieg van stond, bij wijze van spreken.

Doobie

Legacy Member
Ik snap nie wa er verkeerd is met het bestaande RPGforum of met het PS2 forum? EN als ge er hier echt niet mee terecht kunt, dan vrees ik dat ge beter af zijt op een fansite met ditto forum. Kunnen toch moeilijk iedere developer hier zijn eigen forum geven?

MeTa-

Legacy Member
Doobie zei:
Ik snap nie wa er verkeerd is met het bestaande RPGforum of met het PS2 forum? EN als ge er hier echt niet mee terecht kunt, dan vrees ik dat ge beter af zijt op een fansite met ditto forum. Kunnen toch moeilijk iedere developer hier zijn eigen forum geven?
maar FF is een heel populair spel :p

Sancho

Legacy Member
Enorm populair en der zijn nog squaresoft spellekes da ge daar dan kunt bespreken eh KH 1 en binnekort den 2 :applause: dus give us our forum ;)

capt_snow

Legacy Member
Negerlul zei:
Enorm populair en der zijn nog squaresoft spellekes da ge daar dan kunt bespreken eh KH 1 en binnekort den 2 :applause: dus give us our forum ;)

30 september komt Star Ocean 3 : Till The End Of time uit :woohoo:

Rinoa lover

Legacy Member
Drakengard lijkt me ook wel leuk, al zeggen velen dat het slecht is.
ik vond Panzer Dragoon op de Saturn alleszins de max.
En Drakengard heeft Panzer Dragoon elementen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan