Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
Ik wou hier efkes wat splitscreen fixen maar nu vind ik mijn tweede controller niet meer terug. :sad:

Ik weet niet waar hij ligt of wat ik ermee gedaan heb. Ik weet zelfs niet of ik hem verkocht heb. Wat nu? :(

Kiiilerke

Legacy Member
voor welk spel ? want een move is een halve controller maar geen idee of je dat hebt :unsure:

Gavin

Legacy Member
Far Cry 3 coop. Geen move in bezit.


Godverdomme toch he, ik heb hier al liggen vloeken. :D

BuYcKi

Legacy Member
WRC 4 verschijnt in oktober op PS3 en PS Vita | PlayStationPure

Bigben Interactive heeft aangekondigd dat we ons later dit jaar aan een nieuwe WRC-game mogen verwachten. WRC 4, dat ontwikkeld wordt door Milestone, zal 'nieuwe weers- en lichteffecten bevatten', evenals een gloednieuwe carrièremodus. Volgens BigBen zijn realisme en diepgang twee van de belangrijkste pijlers. We mogen de racegame trouwens verwachten op zowel de PS3 als de PS Vita.

Herinner mij dat nog van vroeger, weet niet of er ooit al een topper is geweest ondertussen..

SpeedFreak.be

Legacy Member
De laatste heb ik gespeeld (WRC3) en die was niet zo slecht er zit progressie in hij wordt elke keer wat beter.

koolcast

Legacy Member
[video=youtube;neNRerzU_qc]http://www.youtube.com/watch?v=neNRerzU_qc[/video]

koolcast

Legacy Member
De toekomst van Blu-ray: 300GB op één disc tegen 2015

Sony en Panasonic hebben via een persbericht hun plannen voorgesteld voor de toekomst van Blu-ray, al konden nog niet veel details worden gegeven. Momenteel kan een Blu-ray disc 50GB aan data bevatten, maar tegen 2015 willen Sony en Panasonic discs die 300GB aan data kunnen vasthouden. Voor een 4K-film zou bijvoorbeeld al minstens 100GB nodig zijn.

Voorlopig werd enkel gesproken over de filmindustrie en bedrijven die veel data willen opslaan, maar het is natuurlijk niet ondenkbaar dat in de toekomst ook games meer ruimte zullen vereisen en dus gebruik zullen maken van de nieuwe discs. Het valt wel nog af te wachten of de plannen effectief gerealiseerd geraken, en in hoeverre er dan opnieuw nieuwe toestellen zullen moeten worden aangeschaft om de nieuwe discs te kunnen lezen.

koolcast

Legacy Member
Take-Two files new Bully trademark | GameSpot.com

Rockstar Games parent company Take-Two Interactive has filed a new trademark application for Bully covering, among other things, "computer and video game programs and software."

The trademark application was filed with the United States Patent & Trademark Office on July 25. A company representative was not immediately available to comment.

The new trademark is the fourth that Take-Two holds related to Bully. The first, originally filed two years ahead of Bully's release in 2006, covers "computer game programs and software." A second covers clothing, while the third covers printed material like books and magazines.

den crack

Legacy Member
GTA V zal de zakken wel spijzen bij take two, het zal waarschijnlijk het best verkopende spel van het jaar zijn.

Anoniem06

Legacy Member
den crack zei:
GTA V zal de zakken wel spijzen bij take two, het zal waarschijnlijk het best verkopende spel van het jaar zijn.

Best verkopende ooit tot nu toe zal het worden.

Xhizor

Legacy Member
Kans zit erin dat het best verkochte spel ooit ga zijn, welk spel heeft nu eigenlijk de eer op die titel vertel me aub niet dat het een cod game is :p

Jersy

Legacy Member
nah volgens mij is dat wii sports omdat die bij de wii zat, dus rond de 80 mil?
2de in rij is super mario bros met een geschifte 40 mil verkochte exemplaren, en dat op 1 enkele console !

daarna mario kart wii met 32 mil sold op de wii

Top 10 Best Selling Video Games of All-Time

gta 5 zal dus nooit in de buurt komen van de top 10, dont worry

Gavin

Legacy Member
Wanneer gaan ze dat mottig Singstargedoe eens van de XMB halen? Verstoort de hele layout!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan