Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Wie een PSVITA heeft, kan in de trophy app nu ook games "verwijderen" van z'n online profiel.
Toch een veelgevraagde feature, voor wie liever geen 0% games heeft. Of bvb. dubbele games. Of games die je amper hebt aangeraakt. Alles is mogelijk, er is geen beperking.

Komt wellicht binnenkort ook naar PS3, maar voorlopig vereist het dus een PSVITA:

- ga naar de trophy app
- zorg dat je in de online lijst zit
- klik op een game
- klik rechtsonder op (...)
- kies Privacy Settings

StanTem

Legacy Member
Goldrusher zei:
Wie een PSVITA heeft, kan in de trophy app nu ook games "verwijderen" van z'n online profiel.
Toch een veelgevraagde feature, voor wie liever geen 0% games heeft. Of bvb. dubbele games. Of games die je amper hebt aangeraakt. Alles is mogelijk, er is geen beperking.

Komt wellicht binnenkort ook naar PS3, maar voorlopig vereist het dus een PSVITA:

- ga naar de trophy app
- zorg dat je in de online lijst zit
- klik op een game
- klik rechtsonder op (...)
- kies Privacy Settings

Het werd wel tijd zeker... :p

Edit: werkt dus ook voor PS3-games, nice!

BuYcKi

Legacy Member
:eek:

*Gaat direct een Vita kopen!*

Zijn ze dan effectief weg of gewoon verborgen?

Xtralecherus

Legacy Member
BuYcKi zei:
:eek:

*Gaat direct een Vita kopen!*

Zijn ze dan effectief weg of gewoon verborgen?

Haha, w8 gewoon op de PS3 versie ;). Als de Vita het heeft komt dat ook wel naar PS3. Nu zou ik best ook wel een vita willen maar vind hem helaas vrij duur.

StanTem

Legacy Member
BuYcKi zei:
:eek:

*Gaat direct een Vita kopen!*

Zijn ze dan effectief weg of gewoon verborgen?

Ze worden verborgen.

Op de Vita staat 'trofeeën voor deze game weergeven' met een vakje om aan te vinken.

BuYcKi

Legacy Member
L3ThaL zei:
Haha, w8 gewoon op de PS3 versie ;). Als de Vita het heeft komt dat ook wel naar PS3. Nu zou ik best ook wel een vita willen maar vind hem helaas vrij duur.

Ja, natuurlijk :p Vind de Vita ook vrij duur en het probleem is: op de duur ga je er gewoon niet meer op spelen. Waarom zou je thuis op je Vita spelen als je een PS3/PS4 hebt staan..

Goldrusher

Legacy Member
BuYcKi zei:
:eek:

*Gaat direct een Vita kopen!*

Zijn ze dan effectief weg of gewoon verborgen?
Op je console staan ze nog, maar online worden ze verborgen.
En op PSNprofiles zijn ze ook uit je totalen weg, voorbeeld van mezelf:

voor cleanup
Level 25 / 58%
Total Trophies 5,083

na cleanup
Level 25 / 19%
Total Trophies 4,979

BuYcKi

Legacy Member
Mooi! Ging nog proberen om een paar oude games te spelen voor PS4, maar nu kan ik wat meer op mijn gemak spelen en ze dan gewoon verbergen binnenkort.

Vind het echt goed nieuws, go Sony!
:niceone:

GaMe®

Legacy Member
Goldrusher zei:
Wie een PSVITA heeft, kan in de trophy app nu ook games "verwijderen" van z'n online profiel.
Toch een veelgevraagde feature, voor wie liever geen 0% games heeft. Of bvb. dubbele games. Of games die je amper hebt aangeraakt. Alles is mogelijk, er is geen beperking.

Komt wellicht binnenkort ook naar PS3, maar voorlopig vereist het dus een PSVITA:

- ga naar de trophy app
- zorg dat je in de online lijst zit
- klik op een game
- klik rechtsonder op (...)
- kies Privacy Settings

Serieus? En als je bijvoorbeeld 10% trophies behaald hebt van een spel, worden die dan ook verwijderd van je volledige totaal?

Edit: nu lees ik je volgende bericht en blijkbaar is dit wel het geval. :) Nice one Sony!!! Kan ik eindelijk eens PES 10, PES 11, PES 12 en PES 13 verwijderen aangezien ik die games enkel online speelde :p Dat haalde mijn percentage drastisch naar beneden, seffes eens testen se

By the way, ik heb bijna WipeOut 2048 platinum, kan ik ook eens iets in mijn 'trophy cabinet' zetten :p

Goldrusher

Legacy Member
GaMe® zei:
Serieus? En als je bijvoorbeeld 10% trophies behaald hebt van een spel, worden die dan ook verwijderd van je volledige totaal?
Je kan élke game verwijderen, maakt niet uit hoeveel trophies je er in hebt.

Offline blijf je ze zien, online zijn ze weg.

Je volledige totalen op je officiële PSN-profiel blijven´vooralsnog hetzelfde, maar op PSNprofiles maken ze hun eigen totalen op basis van de games die je wél toont. Dus daar veranderen je totale stats wél.

Machoboy

Legacy Member
BuYcKi zei:
Ja, natuurlijk :p Vind de Vita ook vrij duur en het probleem is: op de duur ga je er gewoon niet meer op spelen. Waarom zou je thuis op je Vita spelen als je een PS3/PS4 hebt staan..

True

schredy

Legacy Member
Het is nu wel duidelijk dat niemand de handheld-sectie leest :p.

Goldrusher zei:
Je kan élke game verwijderen, maakt niet uit hoeveel trophies je er in hebt..

Misschien toch net iets te veel van het goede... 0%'s die je enkel eens hebt opgestart: zeker! Dubbele lijsten met identieke trophies: graag! Maar ~10% die of heel moeilijk zijn, of de moeite niet om mee verder te doen: Waarom? Iedereen mag weten dat ik geen fan ben van Shadow of the Collossus, en dat The Last Guy moeilijk en saai is...

(Mijn # ultra rares is al aan het dalen :()

Reverz

Legacy Member
Goldrusher zei:
voor cleanup
Level 25 / 58%
Total Trophies 5,083

na cleanup
Level 25 / 19%
Total Trophies 4,979
Goed nieuws dat het ook van de totalen af gaat. Mensen die Hannah Montana en al die Disney games zitten spelen voor trophy's moeten dat dan ook maar laten zien... :p

StNd

Legacy Member
Dwaze vraag, maar het was dan ook al een tijdje geleden dat ik a) m'n Vita nog 's opzette en b) in de settings was gaan rondneuzen...

Is dat al lang dat je de menus en verschillende screens met de knoppen kan bedienen ipv enkel via touch? Viel me gisteren dus plots op na de firmware update.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan