BuYcKi
Legacy Member
schredy zei:Misschien toch net iets te veel van het goede... 0%'s die je enkel eens hebt opgestart: zeker! Dubbele lijsten met identieke trophies: graag! Maar ~10% die of heel moeilijk zijn, of de moeite niet om mee verder te doen: Waarom? Iedereen mag weten dat ik geen fan ben van Shadow of the Collossus, en dat The Last Guy moeilijk en saai is...
(Mijn # ultra rares is al aan het dalen)
Dan moet je ze niet verbergen he?

)

.
