Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
Staat de Vita nu overal aan 199? Ik zie vaak prijzen die hoger zijn dat die 199. In de bartsmit krijg je er ook die megapack bij normaal?

StanTem

Legacy Member
syndrom zei:
Staat de Vita nu overal aan 199? Ik zie vaak prijzen die hoger zijn dat die 199. In de bartsmit krijg je er ook die megapack bij normaal?

Normaal gezien wel. Da's toch de officiële prijs van Sony.

Je kan kiezen uit verschillende packs. Bij Bart Smit heb je die met het Mega Pack en binnenkort ook met Killzone: Mercenary.
Bij Game Mania heb je nu enkel de console met PlayStation All-Stars Battle Royale en een geheugenkaart.

Flumbooze

Legacy Member
Nu vraag'k mij af ofda'k Dragon's Crown zou importeren of gewoon voor Persona 4 moet gaan. Ben een fan van beide genres.

TotallyZen

Legacy Member
Sony set to go big with virtual reality on PlayStation 4 • News • PlayStation 4 • Eurogamer.net

sony-hmz-t2_cnet_france_56593_embed.jpg

Milleke

Legacy Member
Naar het schijnt gaat er een Infamous titel naar de Vita komen:hug:. Producer Nathan Fox heeft zich versproken in een interview, en werd nadien heel ongemakkelijk. Zou de Vita eindelijk op kruissnelheid gaan komen.

Kenneke10

Legacy Member
Al iemand voorgehad dat je tijdens het gamen ( terwijl je vita oplaad ) hij toch uitvalt , met andere woorden dat hij meer verbruikt met het spelen dan de snelheid dat hij kan opladen ?

Flumbooze

Legacy Member
Milleke zei:
Naar het schijnt gaat er een Infamous titel naar de Vita komen:hug:. Producer Nathan Fox heeft zich versproken in een interview, en werd nadien heel ongemakkelijk. Zou de Vita eindelijk op kruissnelheid gaan komen.

Heb het ook gehoord. Let's hope so :)

Kenneke10 zei:
Al iemand voorgehad dat je tijdens het gamen ( terwijl je vita oplaad ) hij toch uitvalt , met andere woorden dat hij meer verbruikt met het spelen dan de snelheid dat hij kan opladen ?

Kan normaal niet, want ge krijgt toch stroom van uw stekker? :)

koolcast

Legacy Member
Xbox One will release on November 22 in 13 territories including the US and Europe | VG247

Xbox One will release on November 22 in 13 territories including the US and Europe, Microsoft announced today. The firm is also making a limited number of additional Xbox One Day One consoles available for pre-order at retail.

These 13 markets include: Australia, Austria, Brazil, Canada, France, Germany, Ireland, Italy, Mexico, New Zealand, Spain, UK, and USA. Other markets will follow in 2014.

“November 22 is a special day in Xbox history – on this day, we first launched Xbox 360 in 2005. Our next chapter begins in 79 days, when Xbox One becomes available. We built Xbox One to bring you the best games, unrivaled multiplayer and more entertainment than ever before. It’s nearly time to say “Xbox On” and open a new world of games and entertainment.”

Zeven dagen na de release van de PS4 in USA en 7 dagen eerder in Europa...

Milleke

Legacy Member
Flumbooze zei:
Heb het ook gehoord. Let's hope so :)



Kan normaal niet, want ge krijgt toch stroom van uw stekker? :)

Ja maar de Vita zuipt stroom, gisteren Uncharted Golden Abbys gespeeld, een speelsessie van zo'n 3 uur voor de batterij de geest geeft, eigenlijk moet die na elke speelsessie aan de adapter hangen dus ik kan er goed inkomen dat die meer stroom zuipt dan dat die kan opladen.

Kenneke10

Legacy Member
Men vita wil dus niet meer opladen, af en toe shemert het oranje lampje even , maar krijg toestel niet meer aan.
Iemand die weet hoe je kan testen aan wat het ligt ( buiten een andere oplader testen ).

Via stopcontact, ps3... proberen opladen lukt allemaal niet.

StanTem

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Men vita wil dus niet meer opladen, af en toe shemert het oranje lampje even , maar krijg toestel niet meer aan.
Iemand die weet hoe je kan testen aan wat het ligt ( buiten een andere oplader testen ).

Via stopcontact, ps3... proberen opladen lukt allemaal niet.

Normaal helpt dit, heb het ook al eens gehad:

If the PS Vita system is on but unresponsive, press and hold the power button for more than 30 seconds to completely turn off your system. Please wait a while before pressing and holding the power button for five seconds to turn on your system.

If your PS Vita's screen is blacked out it may seem that the power is not turned off. If this is the case you can press and hold the power button for more than 30 seconds to turn off the system.

My PS Vita won't turn on, what can I do? | Official PlayStation website: Help & Support

Ps3Hellion

Legacy Member
Tis belachelijk maar ik ben eigenlijk nog een redelijke fan van m'n vita. Na 7 maanden in het bezit volgende conclusies.

- De Ps Vita oplader. Je kan niet volgens de gewone USB ingang je vita opladen. Op zich belachelijk. Zelfs opladen aan m'n Ps3 gaat niet zo vlot. Maar koop ik dan eens zo'n auto charger pack, kan ik met dat kabeltje wel overal via USB opladen. Wat m'n Vita laders bijna overbodig maakt. Gewoon een car charger pack kopen.

- Qua games gaan we veel betere tijden tegemoet. Ik hoop hard op een goeie wisselwerking tussen de PS4 en Vita. Zoals ik begrepen heb zullen bijna alle PS4 games speelbaar zijn op de Vita via Cross Buy. Nice. Er zullen nooit games genoeg zijn voor de vita, maar de tijden waarin fanboys zagen over een te klein aanbod zijn bijna voorbij.

- De youtube app is ook een toppertje. Ikzelf bezit geen smartphone of tablet. Dus ergens ben ik wel redelijk into dat ding. Alhoewel ik het soms als de slechtste aankoop van het jaar beschouw. Vind ik het leuk om lege momenten onderweg met m'n Vita op te vullen.

Momenteel hooked op Soul Sacrifice.

Kenneke10

Legacy Member
Was dus het usb kabeltje die geen goed contact meer gaf, nieuwe gekocht 9€ ben al blij dat aan men vita niet lag .

Klart

Legacy Member
Flumbooze zei:
Nu vraag'k mij af ofda'k Dragon's Crown zou importeren of gewoon voor Persona 4 moet gaan. Ben een fan van beide genres.

OP VGP Canada kan je DC zeer goedkoop importeren (heb ik gedaan). Fantastisch spel.

halovision

Legacy Member
"Hynix, één van de grootste geheugenfabrikanten ter wereld is eergisteren (gedeeltelijk) in vlammen opgegaan. Hierdoor dreigt een gebrek aan (Flash)geheugen."

Zou dit een impact hebben op de productie vd next gen consoles?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan