Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Laser

Legacy Member
Ik ben blij dat ik mijn PS Vita dan toch nog niet gekocht heb. Voelde aan men water dat er iets nieuws op komst was. Kon niet anders.

Kristof.

Legacy Member
Wel spijtig dat ze van OLED naar LCD gaan. Maar daardoor zal men waarschijnlijk een dunnere Vita kunnen maken.
Het 64GB-kaartje is wel interessant.

Laser

Legacy Member
Hopen dat ze nog games gaan aankodigen. Wil echt wel een GT'je op PSVita :)

Magenof

Legacy Member
De oude vita blijft bestaan he, dit is gewoon een casual versie met een minder duur scherm.

MeTeOrE

Legacy Member
de oude ziet er toch beter uit aan de foto's te zien . meh nog altijd heel tevreden over mijn 3g model :)

Jersy

Legacy Member
blijkbaar zou deze rond de 150 euro gaan kosten (als het naar de eu komt)
ben nu aan het twijfelen of ik een oude 2dehands zou kopen of wachten op deze

zit er veel verschil tussen lcd en oled scherm?

StanTem

Legacy Member
Jersy zei:
blijkbaar zou deze rond de 150 euro gaan kosten (als het naar de eu komt)
ben nu aan het twijfelen of ik een oude 2dehands zou kopen of wachten op deze

zit er veel verschil tussen lcd en oled scherm?

Zal evenveel kosten als de PlayStation Vita nu. 150 euro klopt dus niet.

Goldrusher

Legacy Member
Jersy zei:
zit er veel verschil tussen lcd en oled scherm?
You tell me.

Sony-Xperia-Z-screen-comparison-more-camera-samples-emerge.jpg

Nordkapp

Legacy Member
Ik heb ook heel wat moeite moeten doen om die downloadcode te krijgen. Ik heb heel wat over en weer mogen mailen..

Nordkapp

Legacy Member
Al na 1jaar en 7 maanden een slim versie vind ik wat spijtig. Dan is het net alsof het launchmodel prehistorisch is haha

MrBe

Legacy Member
Die trekt op niet veel. Ik kocht die en op de vita zo een spel spelen is teleurstellend.

Brython

Legacy Member
Ik volg al een hele tijd de gamingscene niet meer/of toch een pak minder. Vooral handhelds zijn de laatste jaren serieus aan mijn aandacht ontsnapt. Mijn kleine broer is echt gefascineerd door de PSP Vita en wou dit weekend een exemplaar aanschaffen.

Ik had echter het nieuws gelezen ivm de nieuwe PSP Vita en ik vroeg me af: gaat het veel uitmaken of hij een oude versie koopt of wachten op deze nieuwe? Enkele jaren terug kocht hij een Nintendo DS en 6 maand later was er de 3D DS waardoor alle games naar dit platform verhuisden... Dergelijke situatie willen we dus vermijden. Voor zover ik kan zien zal er niks veranderen aan de games en is het louter veranderingen aan batterij/scherm/... wat dus geen invloed heeft op games. Bijgevolg zou ik een oude (goedkopere?) PSP aanraden. Of mis ik hier iets? Iemand die me kan helpen?

Alvast bedankt!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan