Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Brython zei:
Bijgevolg zou ik een oude (goedkopere?) PSP aanraden. Of mis ik hier iets? Iemand die me kan helpen?
Je mist inderdaad iets. Je verwart de PSP (2004) met de PSVITA (2012).
Twee totaal verschillende consoles. De PSP is als het ware een draagbare PS2, de PSVITA is meer een PS3.

Brython zei:
Enkele jaren terug kocht hij een Nintendo DS en 6 maand later was er de 3D DS
Tussen die twee consoles zat 6 jaar.
Na 6 jaar moet je niet klagen dat er plots een opvolger is.

Big_

Legacy Member
Ik ga binnenkort een ps vita kopen, is het eerste model beter ivm het scherm. Of is de nieuwe versie toch beter?

StanTem

Legacy Member
Big_ zei:
Ik ga binnenkort een ps vita kopen, is het eerste model beter ivm het scherm. Of is de nieuwe versie toch beter?

Bovenste is het oude model.
Het is echter nog niet zeker of het nieuwe model ook naar hier komt.

ku-xlarge.jpg

Big_

Legacy Member
Amai die oude is toch veel betere kwaliteit? Ik zal me dan maar 1 aanschaffen binnenkort.

AlfaRomeoMito

Legacy Member
Een vraagje, als je nu een code hebt gekregen voor een spel te downloaden.
Zoals ik een code kreeg bij mijn psvita pakket om killzone te downloaden.
Kan je die code dan gaan verkopen indien je het spel al gedownload hebt?

Brython

Legacy Member
Goldrusher zei:
Je mist inderdaad iets. Je verwart de PSP (2004) met de PSVITA (2012).
Twee totaal verschillende consoles. De PSP is als het ware een draagbare PS2, de PSVITA is meer een PS3.

Tussen die twee consoles zat 6 jaar.
Na 6 jaar moet je niet klagen dat er plots een opvolger is.

Ja excuseer, ik bedoelde dus PSPVita het huidig model en dan dit nieuwe model. Is er daar veel verschil tussen of draaien dezelfde games op beide consoles? :)

koolcast

Legacy Member
[video=youtube;oXW05uaPFxg]http://www.youtube.com/watch?v=oXW05uaPFxg[/video]

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ze zeggen bij Valve dat ze nog 2 aankondigingen hebben ... Steam box anyone?

Shotterke

Legacy Member
SpeedFreak.be zei:
Ze zeggen bij Valve dat ze nog 2 aankondigingen hebben ... Steam box anyone?

Aangezien de OS op iets moet draaien is het wel logisch dat ze ook hardware gaan aankondigen. :p

Machoboy

Legacy Member
Shotterke zei:
Aangezien de OS op iets moet draaien is het wel logisch dat ze ook hardware gaan aankondigen. :p

En wa kunde daar dan mee doen. Pc games van een steam account op een console spelen ofzo?

koolcast

Legacy Member
[video=youtube;KOZ023Fp1Sc]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=KOZ023Fp1Sc[/video]

BuYcKi

Legacy Member
Vind dat alles er precies wat low budget uitziet? Buiten de auto's dan..

koolcast

Legacy Member
Tom Clancy: author and Red Storm Entertainment co-founder passes away at age 66 | VG247

Author and co-founder of game development studio Red Storm Entertainment, Tom Clancy, passed away today in a Baltimore hospital at age 66.

Clancy wrote espionage and military science novels and co-founded the game stufio Red Storm Entertainment in 1996 before publisher Ubisoft Entertainment purchased it for undisclosed sum.

“We are saddened to learn of Tom Clancy’s passing and our condolences go out to his family,” Ubisoft said in a statement. “Tom Clancy was an extraordinary author with a gift for creating detailed, engrossing fictional stories that captivated audiences around the world.

“The teams at Ubisoft, especially at the Red Storm studio, are incredibly grateful to have collaborated with and learned from him, and we are humbled by the opportunity to carry on part of his legacy through our properties that bear his name.”

Game franchises developed based on his intellectual properties include: Rainbow Six, Ghost Recon, Splinter Cell, EndWar, H.A.W.X and the upcoming 2014 online shooter Tom Clancy’s The Division.

The latest game to be released based on Clancy’s properties was Splinter Cell: Blacklist which released in August.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Heb het ook gezien van Tom Clancy las zijn boeken veel ... echt jammer. R.I.P.

Jersy

Legacy Member
Eindelijk een vita in mijn bezit :)
Voelt nogal raar aan, als je steeds een controller vast hebt, maar went wel prolly ... StreetfighterXtekken is misschien niet het beste intro spel ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan