Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Teknohol1c zei:Nice Stantem
op de Main wou ik ze al niet bekijken... 4x dezelfde reclame door je strot geduwd krijgen is niet leuk...![]()

Jersy zei:dermee dat ik altijd hoofdpijn heb
te groot brein![]()


Geen Telenet of Belgacom adres?Gamer 01 zei:Kan iemand mij helpen voor een email adres voor te registreren op neogaf? dat moet via een werk- of betalende email account en ik heb dat niet.![]()
totallyzen zei:Precies een beetje doods hier.
Tijd voor een upke met dit:
Foto's genomen, enkele seconden voor het 'accidentje'...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goldrusher zei:Geen Telenet of Belgacom adres?
Gamer 01 zei:Ik heb het geprobeerd met een belgacom adres (skynet), maar dat lukt helaas niet.
rafbanaan zei:Effe geduld uitoefenen. Bij mij duurde het een maand en bij iemand drie maand
@Stantem, raar, want bij mij lukte het met mijn 4G mail.
Kiiilerke zei:wait what ? ik kon direct posten na mij aan te melden hoor![]()

BuYcKi zei:iBOOD hunt is begonnen.
![]()

BuYcKi zei:iBOOD hunt is begonnen.
![]()
