Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teknohol1c

Legacy Member
Nice Stantem :niceone:
op de Main wou ik ze al niet bekijken... 4x dezelfde reclame door je strot geduwd krijgen is niet leuk... :(

StanTem

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Nice Stantem :niceone:
op de Main wou ik ze al niet bekijken... 4x dezelfde reclame door je strot geduwd krijgen is niet leuk... :(

Inderdaad. Met diene kutspeler :p

Gamer 01

Legacy Member
Kan iemand mij helpen voor een email adres voor te registreren op neogaf? dat moet via een werk- of betalende email account en ik heb dat niet. :unsure:

Goldrusher

Legacy Member
Gamer 01 zei:
Kan iemand mij helpen voor een email adres voor te registreren op neogaf? dat moet via een werk- of betalende email account en ik heb dat niet. :unsure:
Geen Telenet of Belgacom adres?

lynnson83

Legacy Member
totallyzen zei:
Precies een beetje doods hier.

Tijd voor een upke met dit:
Foto's genomen, enkele seconden voor het 'accidentje'...

enhanced-buzz-10265-1383250400-9.jpg

enhanced-buzz-10282-1383250395-2.jpg

enhanced-buzz-21829-1383250395-38.jpg

enhanced-buzz-29197-1383250531-4.jpg

enhanced-buzz-29642-1383250579-17.jpg

enhanced-buzz-30233-1383250402-32.jpg

enhanced-buzz-31794-1383250384-0.jpg

enhanced-buzz-31979-1383250401-3.jpg

enhanced-buzz-32726-1383250397-8.jpg

Hahahahahaha nice

StanTem

Legacy Member
Gamer 01 zei:
Ik heb het geprobeerd met een belgacom adres (skynet), maar dat lukt helaas niet.

Raar. Met mijn Telenet-adres lukte het wel.
Moet wel zeggen dat het met mijn e-mailadres van 9lives dan weer niet lukte.

Je moet wel een tijdje wachten op de goedkeuring. Tot dat gebeurd is, kan je nog niets doen.

rafbanaan

Legacy Member
Effe geduld uitoefenen. Bij mij duurde het een maand en bij iemand drie maand :p

@Stantem, raar, want bij mij lukte het met mijn 4G mail.

StanTem

Legacy Member
rafbanaan zei:
Effe geduld uitoefenen. Bij mij duurde het een maand en bij iemand drie maand :p

@Stantem, raar, want bij mij lukte het met mijn 4G mail.

Inderdaad raar.

Kiiilerke zei:
wait what ? ik kon direct posten na mij aan te melden hoor :unsure:

Ma gij zijt nen specialen eh :p

koolcast

Legacy Member
[video=youtube;NH-Z3WFVxUw]http://www.youtube.com/watch?v=NH-Z3WFVxUw[/video]

Pure klasse :p

StanTem

Legacy Member
BuYcKi zei:
iBOOD hunt is begonnen.
;)

Ze mogen hunne brol houden. Ge wacht dan een ganse dag op iets deftigs. Ziet ge uiteindelijk iets, is het op enkele seconden al uitverkocht :p

StanTem

Legacy Member
Mooie 'actie' (maar niet voor ons :sad:):

[video=youtube;mfHKbxsS6q4]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mfHKbxsS6q4[/video]

Machoboy

Legacy Member
Streetfighter en destruction derby naar ps4. Jeeeh

[video=youtube;lIxFeq_OvkE]http://www.youtube.com/watch?v=lIxFeq_OvkE&feature=youtu.be[/video]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan