Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

georgiodavid

Legacy Member
"Weet niet of het juiste topic is voor mijn vraag"

Heeft iemand van jullie belgacom comfort abonnement en ondervinden jullie problemen tijdens online gamen?
Ik heb laten veranderen van Maxi naar Comfort en volgens medewerkster zou in upload snelheid klein verschil zitten(lagere snelheid) maar zou niet van merken.
Thanks ;)

MrKend54l

Legacy Member
georgiodavid zei:
"Weet niet of het juiste topic is voor mijn vraag"

Heeft iemand van jullie belgacom comfort abonnement en ondervinden jullie problemen tijdens online gamen?
Ik heb laten veranderen van Maxi naar Comfort en volgens medewerkster zou in upload snelheid klein verschil zitten(lagere snelheid) maar zou niet van merken.
Thanks ;)

Zolang je niet gaat streamen zal je geen enkel probleem ondervinden.

MrKend54l

Legacy Member
georgiodavid zei:
Hoe dat?... Streamen is toch ook downloaden ?

Streamen is van u naar het internet.
Downloaden is van het internet naar u.
Online spelen is een combinatie van beide maar upload vergt weinig snelheid. Maar als je uw content gaat streamen naar YouTube bv. dan vergt dit een hoge uploadsnelheid.
Uploaden naar YouTube juist hetzelfde.

georgiodavid

Legacy Member
Ik begrijp wat je bedoelt maar ik dacht dat als ik op you tube iets bekijk (niet download) dat het streamen noemt zolang ik het niet download is het streamen ;)

Machoboy

Legacy Member
georgiodavid zei:
Ik begrijp wat je bedoelt maar ik dacht dat als ik op you tube iets bekijk (niet download) dat het streamen noemt zolang ik het niet download is het streamen ;)

Ja, dacht ik ook

Goldrusher

Legacy Member
Vanaf nu kun je 2 000 vrienden hebben op PSN.

Op PS3 en PSVITA zul je echter nog altijd maximaal 100 vrienden te zien krijgen...

The PS3 system will continue to support up to 100 friends at one time. If you build a friend list bigger than 100 on PS4/Vita, network servers will automatically filter your friend’s list when you play on a PS3 system. Additionally, you will be able to set and lock a pre-determined friends list to be used while you play on the PS3 system if you wish. Support for the ability to display all of your friends in most applications and games is planned, however, some titles will be limited to the current 100 Friends limit.

Increase in PSN friends list now live - PlayStation Forum

BuYcKi

Legacy Member
Was niet zoveel op iBOOD, iemand iets gekocht?


En mijn ergernissen van vandaag: steeds meer en meer debielen op 9lives.
:doh:

Precies 2dehands.be aan het worden..

MrKend54l

Legacy Member
BuYcKi zei:
Was niet zoveel op iBOOD, iemand iets gekocht?


En mijn ergernissen van vandaag: steeds meer en meer debielen op 9lives.
:doh:

Precies 2dehands.be aan het worden..

Care to explain :P

StanTem

Legacy Member
BuYcKi zei:
En mijn ergernissen van vandaag: steeds meer en meer debielen op 9lives.
:doh:

Precies 2dehands.be aan het worden..

Hoezo?

Edit: net de thread gezien. Precies wat ongeduldig :p

BuYcKi

Legacy Member
MrKend54l zei:
Care to explain :P

Belachelijke boden. Ik kies toch zelf mijn minimumprijs zeker..

StanTem zei:
Hoezo?

Edit: net de thread gezien. Precies wat ongeduldig :p

Is niet over die kerel dat ik het had. En als je belt en die kerel denkt dat je iemand anders bent dat hij nog geld moet, vind ik het maar logisch dat er een topic komt.

Ma bon, hopelijk na mij ne heleboel mensen dat hun geld kwijt zijn.
:)

StanTem

Legacy Member
BuYcKi zei:
Belachelijke boden. Ik kies toch zelf mijn minimumprijs zeker..



Is niet over die kerel dat ik het had. En als je belt en die kerel denkt dat je iemand anders bent dat hij nog geld moet, vind ik het maar logisch dat er een topic komt.

Ma bon, hopelijk na mij ne heleboel mensen dat hun geld kwijt zijn.
:)

Aaaah, dacht dat het over dat topic was.
Inderdaad, sommigen maken er een sport van om belachelijke bedragen te bieden. Ik durft ook soms net onder de minimumprijs bieden, maar wat ik soms zie...

BuYcKi

Legacy Member
[video=youtube;ud9WbTAIi-4]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ud9WbTAIi-4[/video]

MrKend54l

Legacy Member
BuYcKi zei:
Euhm.. is iets van teasers ofzo :p
Weet niet wat het precies is.

Deze was er ook al:

[video=youtube;KXpXQzjsXHk]http://www.youtube.com/watch?v=KXpXQzjsXHk[/video]

:crazy:

Ik denk een soort van reclame.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan