Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

StanTem

Legacy Member
Welkom online bij de prettig gestoorde familie Dupont! Vader Tony (Axel Daeseleire), moeder Anne (Nathalie Wijnants), dochter Stella (Zoë Thielemans), zoon Leo (Milan Marysse) en niet te vergeten Darno de Engelse Bulldog nemen ons 10 avonden mee in hun gezellige huiskamer waar iedereen samenkomt rond de TV en vooral rond de spannende familiespelletjes op PlayStation.


Elk familielid heeft zo zijn voorkeuren (of net niet) en daar komen de gekste toestanden van. Het is de huishond Darno die ons zijn diepste en geheime commentaren onthult op zijn hoogsteigen sappige manier. De acteurs hebben zich ook geweldig geamuseerd en zijn benieuwd naar de reacties op het nieuwe genre. Axel Daeseleire kroop in de rol van vader Tony en heeft zich helemaal gegeven: “Het heeft ons bloed, zweet en tranen gekost. En dat laatste van ’t lachen weliswaar”. Nathalie Wijnants voegt eraan toe: “Sinds de opnames zijn we helemaal verknocht aan de PlayStation Vita!”.

Mis dus deze unieke nieuwe internetserie niet… een primeur waar nog lang niet alles over gezegd is.

Aflevering 1:

[video=youtube;9-ptnFoINSY]http://www.youtube.com/watch?v=9-ptnFoINSY&feature=youtu.be[/video]

Wordt vervolgd: elke dinsdag en donderdag op:
http://www.youtube.com/playlist?list=PLaraQSpto8jGo0YuY4U2kxFCUekzs-CLx

TotallyZen

Legacy Member
Ben ik hier den enigen die dat maar lame vind???
Zouden ze allemaal ne PS4 gekregen hebben voor dat serietje? :p

StanTem

Legacy Member
totallyzen zei:
Ben ik hier den enigen die dat maar lame vind???
Zouden ze allemaal ne PS4 gekregen hebben voor dat serietje? :p

Nee, ik vind het ook maar onnozel.
Bestaat uit 10 afleveringen, olé!

Kiiilerke

Legacy Member
mindblown.gif

Big Boss

Legacy Member
Ik snap niet dat die 1 procent zo grote opheft maakt op sommige sites. Correctie, minder dan 1 procent ps4 waar iets mee scheelt. Ter informatie. Op een gegeven moment was er meer dan 54 procent xbox 360's met de ring of death. Dit heeft microsoft veel meer dan 1 miljard dollar gekost! Dan snap ik wel dat er veel ophef is. Want dat was gewoon klote en abnormaal gewoon! Ik liet toen mijn 360 maken, en ik had nog continu schrik dat ik opnieuw de ring of death zou krijgen. Ik denk als er iets met je ps4 scheelt, en je laat hem maken, of je krijgt een andere, dat je niet zo'n schrik meer moet hebben.

Xtralecherus

Legacy Member
Serieus wat voor shit marketing is dat daar bij MS? Geef liever gratis consoles uit aan mensen! ipv aan die zakkenvullers..

StanTem

Legacy Member
[video=youtube;jGQ6r8xaCcQ]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jGQ6r8xaCcQ[/video]

Brent-4

Legacy Member
Moest er ook meteen aan denken toen ik het hoorde :p Die mannen van Sony toch :lol:

Jersy

Legacy Member
grifter zei:
Omdat er nu geen genoeg zijn, daarom...
Via Dreamland heb ik ooit een kapotte VITA gewoon gaan omruilen, en een Xbox ook.... GM doet uiteraard zulke dingen niet....
Maar MediaMarkt, Dreamland en Saturn wel... Toch zeker in gevallen van DOA, maar als er geen toestellen zijn, kunnen ze er ook geen geven.

wie zegt er dat sony er geen op reserve heeft? zou me nogal heel sterk lijken moest sony geen reserve hebben hoor.
again je gaat rechtstreeks naar sony als je console om zeep is, niet naar de winkel

StNd

Legacy Member
StanTem zei:
[video=youtube;jGQ6r8xaCcQ]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jGQ6r8xaCcQ[/video]

Dat 'Jaw Dropping Graphics' stukje. I see what you did there Sony. :p

sadisje

Legacy Member
grifter zei:
Omdat er nu geen genoeg zijn, daarom...
Via Dreamland heb ik ooit een kapotte VITA gewoon gaan omruilen, en een Xbox ook.... GM doet uiteraard zulke dingen niet....
Maar MediaMarkt, Dreamland en Saturn wel... Toch zeker in gevallen van DOA, maar als er geen toestellen zijn, kunnen ze er ook geen geven.
GM doet dit wel als je toestel binnen de maand stuk is.
Ik heb zo mij Ps3 slim geruild.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan