Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
sadisje zei:
GM doet dit wel als je toestel binnen de maand stuk is.
Ik heb zo mij Ps3 slim geruild.

Het probleem zit hem niet in dat ze het niet zullen doen het probleem zit er in dat ze van sony alleen voor het moment een vast aantal consoles krijgen die praktisch allemaal zijn gereserveerd maw laat je de garantie via GM lopen heb je kans dat je heel lang moet wachten terwijl je het via sony zelf laat lopen veel eerder aan de beurt bent.

grifter

Legacy Member
Haha, fantastisch, Major Nelson gaat niet tevreden zijn! Boejaaaa,,,,,!

SpeedFreak.be

Legacy Member
Wat mij nog steeds verwonderd dat mensen hierover kunnen vallen ... hoe leeg moet je leven zijn om dit officieel aan te kaarten bij de VN? Btw waarom nu pas en niet bv 5, 10, 15 jaar geleden of zo ... :unsure:

StanTem

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Da gedoe mag echt es gaan stoppen ze over zwarte piet...

Vandaag was het Sinterklaasfeest van het werk en het liep daar ook vol met Zwarte Pieten. Ik heb ze eerlijk gezegd nog nooit zo zwart gezien :unsure:

Teknohol1c

Legacy Member
SpeedFreak.be zei:
Wat mij nog steeds verwonderd dat mensen hierover kunnen vallen ... hoe leeg moet je leven zijn om dit officieel aan te kaarten bij de VN? Btw waarom nu pas en niet bv 5, 10, 15 jaar geleden of zo ... :unsure:

Er moet nog veel te beleven zijn bij de VN als ze zich al met zo'n dingen gaan bezig houden in de eerste plaats...

Stantem: lol en zo moet het!

weszz21

Legacy Member
koolcast zei:
[video=youtube;zxTNuBFi9DI]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=zxTNuBFi9DI[/video]

Jesse blijft toch een held :p

Jesse-Pinkman-Breaking-Bad-Drinking-Water.gif

Ben ik nou de enige die dit nummer eronder had gedrukt: Petey Pablo - Need For Speed - YouTube

heheheh

Legacy Member
PERSONA CHANNEL | ????????????

Persona 5 officieel aangekondigd en volgende zomer P4U2 (persona 4 arena 2) naar de ps3!

- Persona 4: The Ultimax Ultra Suplex Hold, is going to be ported on PS3. No news on a possible Xbox 360 version

- PersonaQ: Shadow Of The Labyrinth, releasing next year on Nintendo 3DS. PersonaQ: Shadow Of The Labyrinth will be a dungeon crawler game featuring a chibi art style set in Yasogami High School. Gamers will be able to use characters from both Persona 3 and Persona 4 in battle.

- Persona 4 Dancing All Night, a game that doesn’t look too different from the Hatsune Miku series is being released for the PSVita.

- Persona 5. The game will be released during Winter 2014 on PS3. Unfortunately no game footage has been shown.

Hopelijk komt het snel naar europa!

Machoboy

Legacy Member
Momenteel zit er weer een dronken wijf haar borsten vast te pakken op twitch.
zy7y7a4u.jpg

Ma die kan wel zagen za.
Gebruiken ze hiervoor streaming?

Nic!

Legacy Member
Xbox One importeren heeft wel geholpen om excitement voor PS4 launch wat te temperen - maar kijk er wel nog steeds naar uit. :)

Nic!

Legacy Member
da_flux zei:
Wat vind je van de X1 ?

Sommige dingen zijn indrukwekkend, andere zijn dan weer heel matig. Maar ik ben geen fan van een specifieke console en kan dan ook vrij confidently zeggen dat beide consoles een goeie aankoop zijn. Alleen is de ene de extra 100EUR echt wel niet waard momenteel, maar geloof ik wel in een scenario waar in de toekomst die 100EUR het misschien wel waard kan worden.

halovision

Legacy Member
Carus zei:
En dan weer met die douanekosten zitten.

Binnen 10 minuten trouwens reportage over Amazon op BBC, mss voor velen onder ons eens interessant om te bekijken :)

Ik ga zo ook kijken. Undercover in Duitsland zeker?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan