Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

grifter

Legacy Member
Klart zei:
Shenmue! Heb ze hier nog beide in hun kartonnen doosje liggen. Zo'n toppers. Hopelijk heeft Cerny een PS4 exclusive binnengehaald. Shenmue was destijds ook echt "next gen".

Dat was en is eigenlijk nog steeds een echte next-gen, en als je die vergelijkt met sommige andere gelijkaardige titels al helemaal!

TotallyZen

Legacy Member
Die heeft iets tegen de XBone hoor...

ku-xlarge.gif


Volledige vid:

[video=youtube_share;CpYppNntOpk]http://youtu.be/CpYppNntOpk[/video]

MrKend54l

Legacy Member
Ben ik de enige die het schandalig vindt dat Stantem GTA5 nog niet heeft uitgespeeld? :unsure:

StanTem

Legacy Member
MrKend54l zei:
Ben ik de enige die het schandalig vindt dat Stantem GTA5 nog niet heeft uitgespeeld? :unsure:

Geen tijd :(
Een vrouw, ne kleine en de ene review na de andere moeten afleveren, het leven is hard :p
En dan komt nu de PS4 er tussen...

koolcast

Legacy Member
RIP Paul Walker

"Fast & Furious"-acteur Paul Walker komt om in auto-ongeval

480729751.jpg


Acteur Paul Walker is omgekomen bij een auto-ongeval. De 40-jarige Amerikaan verwierf vooral naambekendheid dankzij de "Fast & Furious"-films over straatraces. De opnames voor de zevende film in die reeks waren volop aan de gang.

De Porsche waarin Walker zat botste tijdens een liefdadigheidsevenement tegen een boom en vloog in brand (foto onder). De acteur zat naar verluidt zelf niet achter het stuur. Walker was een grote liefhebber van snelle auto's. Hoewel hij ook in "Into the Blue" en zelfs in "Flags of Our Fathers" van Clint Eastwood acteerde, is hij vooral bekend van de "Fast & Furious"-films. De opnames voor de zevende film in die reeks waren volop aan de gang.

In Hollywood wordt erg aangeslagen gereageerd op het nieuws. "We zijn er het hart van in", klinkt het bij filmstudio Universal Pictures. "Paul was een van de meest geliefde en gerespecteerde leden van onze "studiofamilie". Hem verliezen is verschrikkelijk voor ons, voor iedereen die meewerkte aan de "Fast & Furious"-films en voor alle fans." Ook Vin Diesel, zijn collega uit de filmreeks, reageert erg aangeslagen. "Ik ga je erg missen, brother, ik weet niet goed wat te zeggen."

"Fast & Furious"-acteur Paul Walker komt om in auto-ongeval

BuYcKi

Legacy Member
Net de mid-season finale gezien van The Walking Dead. Vond het toch wel serieus goed!
:niceone:

MrKend54l

Legacy Member
BuYcKi zei:
Net de mid-season finale gezien van The Walking Dead. Vond het toch wel serieus goed!
:niceone:

Dubbelposter :O
Ik ben al afgehaakt na 2 afleveringen... Zeker en vast mijn ding niet.

TotallyZen

Legacy Member
Allé, wie gebruikt dat nu...

[video=youtube_share;Xp62vaK4LR0]http://youtu.be/Xp62vaK4LR0[/video]

Dragonix

Legacy Member
Vraagje over ps3 games, weet niet goed waar anders te zetten

Waar kan ik het best (dus goedkoopste) volgende 2 games kopen/bestellen
Ratchet and Clank: Nexus
The Walking dead (GOTY edition, dus inclusief de 400 days)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan