Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xtralecherus

Legacy Member
x-boxter2003 zei:
Ik heb daarstraks een filmpje gekeken op Youtube over Battlefield 4 en het vergelijk van de graphics tussen ps4 en XboxOne. Het rare is dat de XboxOne duidelijk betere graphics heeft op elk gebied. Helderder beeld gedetailleerde textures, terwijl die op 720p draait. Wtf! Blijkbaar doet de XboxOne het met zijn toch wel mindere specs beter dan ik verwacht heb. Best wel kwaliteit op HD zetten in YouTube.

[video=youtube;AWJZzJH5Egk]https://www.youtube.com/watch?feature=g-high-rec&v=AWJZzJH5Egk&app=desktop[/video]

Geef mij maar de PC versie. BF en console is een no-go voor mij en aangezien ik het enkel voor MP speel. Veel verschil gade niet rap merken tussen PS4 & X1 tenzij ge der echt op gaat letten. En ze ontwikkelen voor PS3/PS4/X360/XB1/PC dusja veel verschil zul je nog niet merken. Wacht binnen een paar jaar.

Jersy

Legacy Member
x-boxter2003 zei:
Ik heb daarstraks een filmpje gekeken op Youtube over Battlefield 4 en het vergelijk van de graphics tussen ps4 en XboxOne. Het rare is dat de XboxOne duidelijk betere graphics heeft op elk gebied. Helderder beeld gedetailleerde textures, terwijl die op 720p draait. Wtf! Blijkbaar doet de XboxOne het met zijn toch wel mindere specs beter dan ik verwacht heb. Best wel kwaliteit op HD zetten in YouTube.

[video=youtube;AWJZzJH5Egk]https://www.youtube.com/watch?feature=g-high-rec&v=AWJZzJH5Egk&app=desktop[/video]

is al meermaals gezegd dat xbone compenseert door betere belichting waardoor het lijkt alsof de textures scherper zijn
de upscaling in xbone doet wel zijn werk, dat is een feit, maar de textures zijn daarom niet beter hoor

x-boxter2003

Legacy Member
Jersy zei:
is al meermaals gezegd dat xbone compenseert door betere belichting waardoor het lijkt alsof de textures scherper zijn
de upscaling in xbone doet wel zijn werk, dat is een feit, maar de textures zijn daarom niet beter hoor

Waarom doet Sony dit dan niet? Op dingen zoals de muts, de riem en rotsen zie je duidelijk een structuur terwijl die bij de Ps4 gewoon glad zijn. Ik het geval van Battlefield 4 vind ik in iig de X1 versie beter.

ThatsPrettyDope

Legacy Member
Xbox one hoogst wrs 3de kwartaal in België. Zo dat is wel een naaistreek

Brent-4

Legacy Member
Is eigenlijk echt wel erg voor de mensen in onze landen die eentje in huis wilden halen. Ik denk dat velen nu wel zullen overstappen naar PS4 want nog wachten tot het derde kwartaal volgend jaar is wel erg lang :p

Cr4zy_M0

Legacy Member
Ze zijn gewoon echt veel te laat gestart, kan niet anders, alles wat met x1 te maken had is verplaatst geweest, zelfs de voorstelling van de x1 was verplaatst dacht ik ...

SpeedFreak.be

Legacy Member
Als ze idd met een officiële statement komen gaat hij meteen van de pre-order af sorry MS heeft voor mij afgedaan dit is echt druppel ik bedoel dan hoef ik hem echt niet meer te hebben.

Drogon

Legacy Member
SpeedFreak.be zei:
Als ze idd met een officiële statement komen gaat hij meteen van de pre-order af sorry MS heeft voor mij afgedaan dit is echt druppel ik bedoel dan hoef ik hem echt niet meer te hebben.

Hetzelfde hier, dan komt er geen console meer in huis.

MrKend54l

Legacy Member
SpeedFreak.be zei:
Als ze idd met een officiële statement komen gaat hij meteen van de pre-order af sorry MS heeft voor mij afgedaan dit is echt druppel ik bedoel dan hoef ik hem echt niet meer te hebben.

Kwestie van dagen voor MS dit bevestigd :P

Dr.Cro

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Laten we hopen van niet. Wat een hoop rommel was dat...

Huh? Ik geef toe dat er weinig tot geen goede games ervoor zijn uitgekomen, maar de hardware en technologie waren echt indrukwekkend. Bij sportchampionship werkte dat fantastisch goed. Neem die frisbee vast en beweeg wat met de move controller, toont echt hoe precies het werkte. Technisch superieur aan nintendo en kinect.

Ik had ook 1 of andere game uit psn store waar je in 3d blokjes moest op elkaar zetten. Niet enorm leuk, maar zo precies, vond ik echt ongeloofelijk...

Iemand weet van sports championships op ps4?

Edit: voor de "fanboi" roepers, ik heb ook de andere systemen in huis :)

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Kinect werkte imo veel beter. Met die Move eens Heavy Rain en nog een game met Darts en zo gespeeld. No thanks.

Lork

Legacy Member
Was/ben nog aan het twijfelen om dan een xbone aan te schaffen om de exlusives te kunnen spelen, oa dead rising, heel spijtig dat deze niet op de ps4 uit komt.

...

Maar wrr ben ik het dan al vergeten in het 3e kwartaal volgend jaar :p:p

Machoboy

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Kinect werkte imo veel beter. Met die Move eens Heavy Rain en nog een game met Darts en zo gespeeld. No thanks.

Lol, dat herinner ik me ook nog, ging echt slecht.
Ook bij andere move games, zoals met die tovenaar vond ik dat er echt tijdsverschil op zat als je de toverstaf bewoog. Dus als je op en neer bewoog met de move, was de toverstok pas omhoog als mijn move controller al terug naar beneden was.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan