Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sameXhizor zei:Ik heb tijd teveel, maar ga hier echt geen games gaan uitspelen van 20 u in een week tijd. Lijkt me gewoon zonde om zoveel tijd te besteden aan één spel op zo'n korte tijd. Heb er iets van 3-4 weken over gedaan.
BuYcKi zei:Jep! Dat weet ik niet, dacht dat de prijs redelijk gelijk was..
StanTem zei:Oooooo nee, Kinder Surprise is per kilo bijna 4 keer zo duur.
1 kg Kinder Surprise kost meer dan 38 euro, 1 kg Kinder chocoladereepjes kost iets meer dan 10 euro.


BuYcKi zei:
Eens checken dan! Maar dan heb ik wel geen speeltjes.. Keuzes..
Al dat snoep is precies massas goedkoop op Amazon DE.. Toch es moeten daar bestellen!
StanTem zei:Die repen van Kinder zijn duurder op Amazon.de dan in de Colruyt.
BuYcKi zei:Kan ik moeilijk geloven.. Zo 1 reep kost aan de kassa al snel 70 cent naar mijn weten, op Amazon 9€ voor 1 kg?!
Xhizor zei:Ik heb tijd teveel, maar ga hier echt geen games gaan uitspelen van 20 u in een week tijd. Lijkt me gewoon zonde om zoveel tijd te besteden aan één spel op zo'n korte tijd. Heb er iets van 3-4 weken over gedaan.
StanTem zei:Bij Amazon is het 11,89 euro/kilo, het is 8,99 euro voor 1 pak van 36 reepjes.
In de Colruyt is het 10,20 euro/kilo.
Collect & Go

BuYcKi zei:'s avonds of 's nachts hé. En niet om 22u in u bed kruipen![]()

Xhizor zei:Ik heb tijd teveel, maar ga hier echt geen games gaan uitspelen van 20 u in een week tijd. Lijkt me gewoon zonde om zoveel tijd te besteden aan één spel op zo'n korte tijd. Heb er iets van 3-4 weken over gedaan.
MrKend54l zei:20uur is maar 3uurtjes per dag dus opzich niet echt onhaalbaar of speciaal. Er zijn sommige die enkel in het weekend 20uur halen.
Ieder zijn methode natuurlijk maar als ik meerdere games door elkaar speel bak ik er niks van. De controls zitten niet in mijn vingers etc.
BuYcKi zei:

StanTem zei:Aaaahja, ik keek naar de andere reepjes (per 36), vandaar.
Kon zijn dat je je daar miskeken had, omdat het daar 9 euro is per 36 reepjes.
Heb ook al veel Chupa Chups gekocht op amazon.de, of snoep van Haribo![]()

MrKend54l zei:De slagzin "lik eens aan mijn lolly" is vaak gehoord bij u thuis zeker?![]()
