Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xhizor

Legacy Member
Ik heb tijd teveel, maar ga hier echt geen games gaan uitspelen van 20 u in een week tijd. Lijkt me gewoon zonde om zoveel tijd te besteden aan één spel op zo'n korte tijd. Heb er iets van 3-4 weken over gedaan.

Splitr

Legacy Member
Xhizor zei:
Ik heb tijd teveel, maar ga hier echt geen games gaan uitspelen van 20 u in een week tijd. Lijkt me gewoon zonde om zoveel tijd te besteden aan één spel op zo'n korte tijd. Heb er iets van 3-4 weken over gedaan.
same

Spark_

Legacy Member
Is die chocolade niet hetzelfde als die repen daarvan?.. Die zijn sowieso goedkoper toch?

StanTem

Legacy Member
BuYcKi zei:
Jep! Dat weet ik niet, dacht dat de prijs redelijk gelijk was..

Oooooo nee, Kinder Surprise is per kilo bijna 4 keer zo duur.
1 kg Kinder Surprise kost meer dan 38 euro, 1 kg Kinder chocoladereepjes kost iets meer dan 10 euro.

waffel

Legacy Member
F*ck die chocolade is echt lekker van Kinder. Zo'n pak Kinder repen eet ik op 2 dagen sowieso op. Vroeger als kind mocht ik er nooit meer dan twee per dag eten, maar nu... mmmm

BuYcKi

Legacy Member
StanTem zei:
Oooooo nee, Kinder Surprise is per kilo bijna 4 keer zo duur.
1 kg Kinder Surprise kost meer dan 38 euro, 1 kg Kinder chocoladereepjes kost iets meer dan 10 euro.

:wtf:

Eens checken dan! Maar dan heb ik wel geen speeltjes.. Keuzes..
:unsure:

Al dat snoep is precies massas goedkoop op Amazon DE.. Toch es moeten daar bestellen!

Brent-4

Legacy Member
Zwijgt mij over die chocolade... Doe niets anders tijdens de examens dan zo'n reepjes eten...Zo verslavend :p

StanTem

Legacy Member
BuYcKi zei:
:wtf:

Eens checken dan! Maar dan heb ik wel geen speeltjes.. Keuzes..
:unsure:

Al dat snoep is precies massas goedkoop op Amazon DE.. Toch es moeten daar bestellen!

Die repen van Kinder zijn duurder op Amazon.de dan in de Colruyt.

BuYcKi

Legacy Member
StanTem zei:
Die repen van Kinder zijn duurder op Amazon.de dan in de Colruyt.

Kan ik moeilijk geloven.. Zo 1 reep kost aan de kassa al snel 70 cent naar mijn weten, op Amazon 9€ voor 1 kg?!

StanTem

Legacy Member
BuYcKi zei:
Kan ik moeilijk geloven.. Zo 1 reep kost aan de kassa al snel 70 cent naar mijn weten, op Amazon 9€ voor 1 kg?!

Bij Amazon is het 11,89 euro/kilo, het is 8,99 euro voor 1 pak van 36 reepjes.
In de Colruyt is het 10,20 euro/kilo.
Collect & Go

MrKend54l

Legacy Member
Een kilo minder reepjes xD
Dat moet toch iedere zelf respecterende man in zijn kast hebben liggen!

MrKend54l

Legacy Member
Xhizor zei:
Ik heb tijd teveel, maar ga hier echt geen games gaan uitspelen van 20 u in een week tijd. Lijkt me gewoon zonde om zoveel tijd te besteden aan één spel op zo'n korte tijd. Heb er iets van 3-4 weken over gedaan.

20uur is maar 3uurtjes per dag dus opzich niet echt onhaalbaar of speciaal. Er zijn sommige die enkel in het weekend 20uur halen.
Ieder zijn methode natuurlijk maar als ik meerdere games door elkaar speel bak ik er niks van. De controls zitten niet in mijn vingers etc.

da_flux

Legacy Member
BuYcKi zei:
's avonds of 's nachts hé. En niet om 22u in u bed kruipen :p

Gij zijt zeker een student? :p
Ik ga meestal slapen rond 23u aangezien ik er elke morgen uit moet.

Xhizor zei:
Ik heb tijd teveel, maar ga hier echt geen games gaan uitspelen van 20 u in een week tijd. Lijkt me gewoon zonde om zoveel tijd te besteden aan één spel op zo'n korte tijd. Heb er iets van 3-4 weken over gedaan.

Inderdaad zo denk ik ook.

MrKend54l zei:
20uur is maar 3uurtjes per dag dus opzich niet echt onhaalbaar of speciaal. Er zijn sommige die enkel in het weekend 20uur halen.
Ieder zijn methode natuurlijk maar als ik meerdere games door elkaar speel bak ik er niks van. De controls zitten niet in mijn vingers etc.

MAAR 3 uurtjes per dag?
Ik vind 3 uur per dag al heel veel ik kan daar nooit aan komen in een gewone werk week.

En van die meerdere games door elkaar geef ik u 100% gelijk ik vergeet soms de controls van games als ik ze tijdje niet gespeeld heb daarom ook dat ik mij wil focussen op maar 2 games ofzo.

StanTem

Legacy Member
BuYcKi zei:
Neen, anders zou ik niet zeggen dat het 9€ is hé... Bewijs: klik

:tongue:

Ma bon, goed om te weten!

Aaaahja, ik keek naar de andere reepjes (per 36), vandaar.
Kon zijn dat je je daar miskeken had, omdat het daar 9 euro is per 36 reepjes.

Heb ook al veel Chupa Chups gekocht op amazon.de, of snoep van Haribo :drool:

MrKend54l

Legacy Member
StanTem zei:
Aaaahja, ik keek naar de andere reepjes (per 36), vandaar.
Kon zijn dat je je daar miskeken had, omdat het daar 9 euro is per 36 reepjes.

Heb ook al veel Chupa Chups gekocht op amazon.de, of snoep van Haribo :drool:

De slagzin "lik eens aan mijn lolly" is vaak gehoord bij u thuis zeker? :unsure:

tomke009

Legacy Member
Kwestie van keuzes maken, Iedereen heeft evenveel tijd in een dag dus zeggen dat je niet veel tijd hebt is niet relevant. Ik hou van gamen dus maak ik er tijd voor, het is een hobby als iets anders. Je kan evengoed in de zetel naar een serie kijken of een film bekijken. Dat zijn de momenten dat een gamer gamet.
Dus ofwel heb je andere hobby's die je zelf belangrijker vind, wat je goed recht is. Ofwel ben jij een workaholic die zichzelf kapotwerkt.
Op een gemiddelde werkweek kom ik met gemak aan 20u gamen, terwijl ik nog 8u slaap en mijn sociaal leven onderhoud.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan