Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

StanTem

Legacy Member
tomke009 zei:
Kwestie van keuzes maken, Iedereen heeft evenveel tijd in een dag dus zeggen dat je niet veel tijd hebt is niet relevant. Ik hou van gamen dus maak ik er tijd voor, het is een hobby als iets anders. Je kan evengoed in de zetel naar een serie kijken of een film bekijken. Dat zijn de momenten dat een gamer gamet.
Dus ofwel heb je andere hobby's die je zelf belangrijker vind, wat je goed recht is. Ofwel ben jij een workaholic die zichzelf kapotwerkt.
Op een gemiddelde werkweek kom ik met gemak aan 20u gamen, terwijl ik nog 8u slaap en mijn sociaal leven onderhoud.

Ge hebt nog geen kinderen lopen zeker? :p

Nu ja, in de week game ik niet echt veel, meestal haal ik de schade in het weekend wat in.

Xhizor

Legacy Member
tomke009 zei:
Kwestie van keuzes maken, Iedereen heeft evenveel tijd in een dag dus zeggen dat je niet veel tijd hebt is niet relevant. Ik hou van gamen dus maak ik er tijd voor, het is een hobby als iets anders. Je kan evengoed in de zetel naar een serie kijken of een film bekijken. Dat zijn de momenten dat een gamer gamet.
Dus ofwel heb je andere hobby's die je zelf belangrijker vind, wat je goed recht is. Ofwel ben jij een workaholic die zichzelf kapotwerkt.
Op een gemiddelde werkweek kom ik met gemak aan 20u gamen, terwijl ik nog 8u slaap en mijn sociaal leven onderhoud.

Als je fysieke arbeid doet en al vroeg op bent gelijk van 4 uur s'ochtends hebben sommige van ons niet echt veel zin om te gamen. Trouwens zeker niet iedereen heeft evenveel tijd als een ander, of heeft een goeie job met regelmatige uren. Dat heeft niks te maken met workaholic te zijn. Je kan niet zomaar je inkomen opgeven omdat je wat meer tijd wilt, om te gamen. :p

da_flux

Legacy Member
tomke009 zei:
Kwestie van keuzes maken, Iedereen heeft evenveel tijd in een dag dus zeggen dat je niet veel tijd hebt is niet relevant. Ik hou van gamen dus maak ik er tijd voor, het is een hobby als iets anders. Je kan evengoed in de zetel naar een serie kijken of een film bekijken. Dat zijn de momenten dat een gamer gamet.
Dus ofwel heb je andere hobby's die je zelf belangrijker vind, wat je goed recht is. Ofwel ben jij een workaholic die zichzelf kapotwerkt.
Op een gemiddelde werkweek kom ik met gemak aan 20u gamen, terwijl ik nog 8u slaap en mijn sociaal leven onderhoud.

Sommige mensen hebben na hun werk ook nog andere taken waar ze niet onder uit kunnen.
Bv eten maken, opruimen, schoonmaken, kleren wassen, boodschappen doen, enz...

Dat neemt ook allemaal redelijk wat tijd in beslag moest ik dit allemaal niet moeten doen had ik inderdaad wat meer tijd gehad om te gamen.

En laat dit duidelijk zijn bovenstaande zijn geen hobby's van mij :)

Dus neen niet iedereen heeft evenveel tijd in een dag (om te gamen).

da_flux

Legacy Member
Haha :p

Behalve koken dat doe ik wel nog graag maar dan in het weekend als er meer tijd voor is.

Slynx

Legacy Member
da_flux zei:
Sommige mensen hebben na hun werk ook nog andere taken waar ze niet onder uit kunnen.
Bv eten maken, opruimen, schoonmaken, kleren wassen, boodschappen doen, enz...

Dat neemt ook allemaal redelijk wat tijd in beslag moest ik dit allemaal niet moeten doen had ik inderdaad wat meer tijd gehad om te gamen.

En laat dit duidelijk zijn bovenstaande zijn geen hobby's van mij :)

Dus neen niet iedereen heeft evenveel tijd in een dag (om te gamen).

Bha omtrent dat werken en op tijd in bed kruipen: ik kruip er ook meestal tussen 11 en 12 in, ma dan zet ik die PS3 nog efkes op en is't weer veel te snel 2u gepasseerd :p
Anyway, later deze week ook 'ns aan proberen beginnen, als TLoU uit is en ik tijd heb ;)

tomke009

Legacy Member
Xhizor zei:
Als je fysieke arbeid doet en al vroeg op bent gelijk van 4 uur s'ochtends hebben sommige van ons niet echt veel zin om te gamen. Trouwens zeker niet iedereen heeft evenveel tijd als een ander, of heeft een goeie job met regelmatige uren. Dat heeft niks te maken met workaholic te zijn. Je kan niet zomaar je inkomen opgeven omdat je wat meer tijd wilt, om te gamen. :p

24u in een dag voor iedereen, dus iedereen heeft wel evenveel tijd. Het is wat je doet met je tijd dat varieert, ik heb ook een fysieke job, en moet ook van 6 tot 17 werken(op verplaatsing) dus dat is voor mij geen reden.
Als je kinderen hebt is dat idd weer iets anders, maar kom bij mij niet af dat ik meer tijd heb dan u, want we leven in hetzelfde tijdscontinuum.
En jullie doen alsof ik geen eten moet maken,boodschappen doen, wassen en kuisen. Jullie zijn gewoon niet efficient:p

da_flux

Legacy Member
Ik heb nen maat van mij die het raar vind dat het bij mij langer duurt dan 20 minuten om eten klaar te maken savonds en op te eten.

Tjah als je dan hoort dat die bijna dagelijks pizza eet dan hebt ge natuurlijk meer tijd.
Maar ik wil niet leven op fastfood alleen.

da_flux

Legacy Member
Proberen we te doen idd.

Maar als ge dan al met 3-4 moet eten is dat ook al minder makkelijk.

Brent-4

Legacy Member
[video=youtube;COGSGOV_NTs]http://www.youtube.com/watch?v=COGSGOV_NTs[/video]

BuYcKi

Legacy Member
iPhone kabel en iPhone oortjes verkocht aan iemand (van mijn oude 4): ze zijn gisteren aangekomen bij die kerel en vandaag is zijn batterij al kapot.

We gaan maar niet zeggen: het is weer ne vreemden..
:ironic:

jerono

Legacy Member
tomke009 zei:
Kwestie van keuzes maken, Iedereen heeft evenveel tijd in een dag dus zeggen dat je niet veel tijd hebt is niet relevant. Ik hou van gamen dus maak ik er tijd voor, het is een hobby als iets anders. Je kan evengoed in de zetel naar een serie kijken of een film bekijken. Dat zijn de momenten dat een gamer gamet.
Dus ofwel heb je andere hobby's die je zelf belangrijker vind, wat je goed recht is. Ofwel ben jij een workaholic die zichzelf kapotwerkt.
Op een gemiddelde werkweek kom ik met gemak aan 20u gamen, terwijl ik nog 8u slaap en mijn sociaal leven onderhoud.

Klopt,ik maak ook tijd voor het gamen daar laat ik andere leuke dingen voor gaan,wel doe ik de dingen die ik moet doen.
Ik besteed bv geen tijd aan een serie kijken dan game ik liever en mijn lief vermaakt zich met de serie.

BuYcKi

Legacy Member
BuYcKi zei:
iPhone kabel en iPhone oortjes verkocht aan iemand (van mijn oude 4): ze zijn gisteren aangekomen bij die kerel en vandaag is zijn batterij al kapot.

We gaan maar niet zeggen: het is weer ne vreemden..
:ironic:

Allé bon, weeral bedreigd etc..

Ik ben dat eigenlijk wat beu aan het komen, ieder jaar kom je wel 1-2x zo iemand tegen. En ik vroeg mij dus af: is er een mogelijkheid om een ander retouradres te zetten op de envelop, maar dat het dan toch bij mij kan terugkomen? Voor een verzending dus.

Geen adres opzetten is niet echt een optie, want dan gaan ze zeggen dat ze het niet hebben.

Thx.

schredy

Legacy Member
BuYcKi zei:
Ik ben dat eigenlijk wat beu aan het komen, ieder jaar kom je wel 1-2x zo iemand tegen. En ik vroeg mij dus af: is er een mogelijkheid om een ander retouradres te zetten op de envelop, maar dat het dan toch bij mij kan terugkomen? Voor een verzending dus.

Postbus? Maar dat kost u natuurlijk wel wat... Of het adres van uw stoere nonkel met de rottweiler gebruiken? :unsure:

:p

StanTem

Legacy Member
BuYcKi zei:
Geen adres opzetten is niet echt een optie, want dan gaan ze zeggen dat ze het niet hebben.

Maakt niets uit hé, als uw adres er opstaat kunnen ze dat ook zeggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan