StanTem
Legacy Member
tomke009 zei:Kwestie van keuzes maken, Iedereen heeft evenveel tijd in een dag dus zeggen dat je niet veel tijd hebt is niet relevant. Ik hou van gamen dus maak ik er tijd voor, het is een hobby als iets anders. Je kan evengoed in de zetel naar een serie kijken of een film bekijken. Dat zijn de momenten dat een gamer gamet.
Dus ofwel heb je andere hobby's die je zelf belangrijker vind, wat je goed recht is. Ofwel ben jij een workaholic die zichzelf kapotwerkt.
Op een gemiddelde werkweek kom ik met gemak aan 20u gamen, terwijl ik nog 8u slaap en mijn sociaal leven onderhoud.
Ge hebt nog geen kinderen lopen zeker?

Nu ja, in de week game ik niet echt veel, meestal haal ik de schade in het weekend wat in.



