Goldrusher
Legacy Member
• Movie Maker - Microsoft WindowsGentei zei:Weet er iemand trouwens een goede video editing programma? Liefst gratis...?
• Lightworks
• DaVinci Resolve
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
• Movie Maker - Microsoft WindowsGentei zei:Weet er iemand trouwens een goede video editing programma? Liefst gratis...?
StanTem zei:Of als ge u weegt nadat ge die 10 pinten hebt gedronken kan ik daar ook inkomen![]()
sele zei:Ge gaat toch geen vies filmke maken e gentei?
sele zei:Ge gaat toch geen vies filmke maken e gentei?
Tzal ne kort speelfilm zijn danJonas89 zei:Hij gaat een filmpke maken van uw carriere.
StanTem zei:Zonder hoogtepunten...
![]()
sele zei:Tzal ne kort speelfilm zijn dan![]()
Hoja alles na 13 is waardeloosJonas89 zei:Valt toch mee ?
2006
1st Stage 2 Giro della Valle d'Aosta
2nd Tour des Pyrénées
2007
5th Overall Tour de Georgia
2009
1st Jersey white.svg Young rider classification Giro d'Italia
4th Overall Tour of Austria
7th Overall Paris–Nice
1st Young rider classification
2011
9th Overall Volta a Catalunya
2013
3rd Overall Tour of Austria
1st Jersey polkadot.svg Points classification
1st Jersey red.svg Mountains classification
1st Stages 1 & 2
2014
10th Overall Boucles de la Mayenne
sele zei:Hoja alles na 13 is waardeloos.![]()
De rest was zo slecht nog niet.

Waarvan 2x gezond en andere keren ziek uitgeredenJonas89 zei:en 7 keer uw ronde uitgereden (4x Giro, 2x Vuelta, 1x Tour)
zo slecht is dat niet![]()
Gentei zei:Lol nee, tis voor Need for speed.
xAnyana zei:Verschrikkelijk. Ik haat het en deze periode nog meer
Hehe dat zal niet helpen
En geen zin om me hele privé hier op het forum te smijten :')


JasonC zei:Zit zelf ook wat met de december/winter blues...
Bon, ik mag dan wel geen bal weten over je situatie, maar laat me je enkel de volgende tip geven: Therapie (op z'n minst overwegen) kan wonderen doen.![]()

JasonC zei:Zit zelf ook wat met de december/winter blues...
Bon, ik mag dan wel geen bal weten over je situatie, maar laat me je enkel de volgende tip geven: Therapie (op z'n minst overwegen) kan wonderen doen.![]()
xAnyana zei:'k Vind zelf dat ik dat nodig heb. Want zit de laatste maanden in een zeer donkere plaats. Zou me misschien helpen met bepaalde dingen in m'n leven. Maarja die stap zetten...
Deze periode maakt het alleen maar erger.![]()

xAnyana zei:'k Vind zelf dat ik dat nodig heb. Want zit de laatste maanden in een zeer donkere plaats. Zou me misschien helpen met bepaalde dingen in m'n leven. Maarja die stap zetten...
Deze periode maakt het alleen maar erger.![]()
StanTem zei:Heb het ook overwogen en het telefoonnummer van de psycholoog zit nog in mijn portefeuille. Heb wel nog altijd de stap niet gezet es te bellen...

MrKend54l zei:Een psycholoog kan wonderen doen voor sommige mensen.
Mentale pijn is minstens zo erg als fysieke pijn.
