Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sele

Legacy Member
Jonas89 zei:
Hij gaat een filmpke maken van uw carriere.
Tzal ne kort speelfilm zijn dan
emoji6.png

Jonas89

Legacy Member
sele zei:
Tzal ne kort speelfilm zijn dan
emoji6.png

Valt toch mee ?

2006
1st Stage 2 Giro della Valle d'Aosta
2nd Tour des Pyrénées
2007
5th Overall Tour de Georgia
2009
1st Jersey white.svg Young rider classification Giro d'Italia
4th Overall Tour of Austria
7th Overall Paris–Nice
1st Young rider classification
2011
9th Overall Volta a Catalunya
2013
3rd Overall Tour of Austria
1st Jersey polkadot.svg Points classification
1st Jersey red.svg Mountains classification
1st Stages 1 & 2
2014
10th Overall Boucles de la Mayenne

sele

Legacy Member
Jonas89 zei:
Valt toch mee ?

2006
1st Stage 2 Giro della Valle d'Aosta
2nd Tour des Pyrénées
2007
5th Overall Tour de Georgia
2009
1st Jersey white.svg Young rider classification Giro d'Italia
4th Overall Tour of Austria
7th Overall Paris–Nice
1st Young rider classification
2011
9th Overall Volta a Catalunya
2013
3rd Overall Tour of Austria
1st Jersey polkadot.svg Points classification
1st Jersey red.svg Mountains classification
1st Stages 1 & 2
2014
10th Overall Boucles de la Mayenne
Hoja alles na 13 is waardeloos
emoji6.png
.
De rest was zo slecht nog niet.

sele

Legacy Member
Jonas89 zei:
en 7 keer uw ronde uitgereden (4x Giro, 2x Vuelta, 1x Tour)

zo slecht is dat niet
emoji14.png
Waarvan 2x gezond en andere keren ziek uitgereden
emoji15.png

Opgeven dat kende ik niet maar was mss soms wel beste geweest voor mijn gezondheid.

JasonC

Legacy Member
xAnyana zei:
Verschrikkelijk. Ik haat het en deze periode nog meer :p
Hehe dat zal niet helpen :)
En geen zin om me hele privé hier op het forum te smijten :')

Zit zelf ook wat met de december/winter blues... :unsure:
Bon, ik mag dan wel geen bal weten over je situatie, maar laat me je enkel de volgende tip geven: Therapie (op z'n minst overwegen) kan wonderen doen. ;)

xAnyana

Legacy Member
JasonC zei:
Zit zelf ook wat met de december/winter blues... :unsure:
Bon, ik mag dan wel geen bal weten over je situatie, maar laat me je enkel de volgende tip geven: Therapie (op z'n minst overwegen) kan wonderen doen. ;)

'k Vind zelf dat ik dat nodig heb. Want zit de laatste maanden in een zeer donkere plaats. Zou me misschien helpen met bepaalde dingen in m'n leven. Maarja die stap zetten...
Deze periode maakt het alleen maar erger. :p

StanTem

Legacy Member
JasonC zei:
Zit zelf ook wat met de december/winter blues... :unsure:
Bon, ik mag dan wel geen bal weten over je situatie, maar laat me je enkel de volgende tip geven: Therapie (op z'n minst overwegen) kan wonderen doen. ;)

Heb het ook overwogen en het telefoonnummer van de psycholoog zit nog in mijn portefeuille. Heb wel nog altijd de stap niet gezet es te bellen...

Wel een positief punt: mijn vrouw verhuist nog voor het eind van dit jaar! :applause:

Jonas89

Legacy Member
xAnyana zei:
'k Vind zelf dat ik dat nodig heb. Want zit de laatste maanden in een zeer donkere plaats. Zou me misschien helpen met bepaalde dingen in m'n leven. Maarja die stap zetten...
Deze periode maakt het alleen maar erger. :p

we kunnen dan tesamen gaan :unsure: :(

JasonC

Legacy Member
xAnyana zei:
'k Vind zelf dat ik dat nodig heb. Want zit de laatste maanden in een zeer donkere plaats. Zou me misschien helpen met bepaalde dingen in m'n leven. Maarja die stap zetten...
Deze periode maakt het alleen maar erger. :p

StanTem zei:
Heb het ook overwogen en het telefoonnummer van de psycholoog zit nog in mijn portefeuille. Heb wel nog altijd de stap niet gezet es te bellen...

Tjah, het is idd voor de meesten een moeilijke en grote stap om te zetten. (zoals bij vele andere zaken in't leven)
Maar achteraf bekeken (heb het zelf ook meegemaakt) heb ik zoiets van: het hoefde allemaal niet zo moeilijk te zijn. IK was diegene die het voor mezelf zo moeilijk maakte...
Tegenwoordig kijken steeds minder mensen ervan op dat iemand regelmatig naar de psycholoog gaat. Het stigma/taboe daarrond begint, langzaam maar zeker, gelukkig te verdwijnen. :)

MrKend54l

Legacy Member
Een psycholoog kan wonderen doen voor sommige mensen.
Mentale pijn is minstens zo erg als fysieke pijn.

StanTem

Legacy Member
MrKend54l zei:
Een psycholoog kan wonderen doen voor sommige mensen.
Mentale pijn is minstens zo erg als fysieke pijn.

Da's waar.
Maar denk dat ik het ergste nu wel achter de rug heb. Denk ik... 't Was hier vandaag weer in orde...

Halfuur geleden wel het leuke nieuws gekregen dat mijn vrouw rond Kerst verhuist... :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan