Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MaximumOfBass

Legacy Member
Vandaag de kerstcadeau voor men papa gaan kopen: een starterset voor Gins. Ik wil dat zelf ook :cry:

Gentei

Legacy Member
sele zei:
Die zijn idd veel bij gekomen,ik eet bijna niets,2bokes smorgens,2bokes smiddags en savonds gekookt,veel me groenten en zelfde aardappelen.drink wel lieters koffie met melk,en eet elke dag een appelsien en 2 of 3 appels soms of ander fruit

Koers jij nog of niet?
Anders zijn dat een shitload aan koolhydraten.
Ikzelf ben al bijna 30kg kwijt door een low carb dieet te doen.
Totallyzen aan comazuipen?

StanTem

Legacy Member
Gentei zei:
Koers jij nog of niet?
Anders zijn dat een shitload aan koolhydraten.
Ikzelf ben al bijna 30kg kwijt door een low carb dieet te doen.
Totallyzen aan comazuipen?

Hier is 't stilgevallen.
Door de situatie ben ik even gestopt met Weight Watchers... Misschien best eens terug mee beginnen :p

Diene 20e kilo is er nu nog altijd niet af :')

Kiiilerke

Legacy Member
bij mij is dat stilzitten van die schouder mij nog altijd aan het achtervolgen :sad:

Jonas89

Legacy Member
xAnyana zei:
Ik ben opgestaan met een slecht humeur en heb het gevoel dat het een slechte dag zal worden aka teveel piekeren :')
Buh! :cry:

Ik pieker al sinds mijn 18de :unsure: :(

sele

Legacy Member
Gentei zei:
Koers jij nog of niet?
Anders zijn dat een shitload aan koolhydraten.
Ikzelf ben al bijna 30kg kwijt door een low carb dieet te doen.
Totallyzen aan comazuipen?
Kom kom 4 bokes zijn nu ook niet megaveel coolidraten e,maar vertel ons uw dieet is,er zijn zo veel diëten, zelfs proteïnen diëten,nee in koers niet meer,kga nog een jaarke doppen denken.

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
MaximumOfBass zei:
Vandaag de kerstcadeau voor men papa gaan kopen: een starterset voor Gins. Ik wil dat zelf ook :cry:
Hebben ze ook een gevorderde set?
Want ik ben na veel oefenen al opt punt gekomen, waarda'k al puur opt zicht kan zeggen ofdak me witte of rode gin te maken heb.

sele

Legacy Member
Lt. ZweedVoet zei:
Hebben ze ook een gevorderde set?
Want ik ben na veel oefenen al opt punt gekomen, waarda'k al puur opt zicht kan zeggen ofdak me witte of rode gin te maken heb.
De kleur van gin zelf is toch normaal nooit rood?

sele

Legacy Member
Lt. ZweedVoet zei:
Zou het ni weten.
emoji14.png

Der sta hier een rode en een witte fles in de kast, meer weetk er ook ni van.
emoji38.png
Lol welke staat er ?

Gentei

Legacy Member
sele zei:
Kom kom 4 bokes zijn nu ook niet megaveel coolidraten e,maar vertel ons uw dieet is,er zijn zo veel diëten, zelfs proteïnen diëten,nee in koers niet meer,kga nog een jaarke doppen denken.

Koolhydraten he, niet calorieën.
Mijn dieet is simpel alles van koolhydraten en suikers bannen max 20-50gr koolhydraten per dag.
Geen fruit, geen pasta, geen brood, geen patatten.
Veel wit vlees zoals kip en vis, en een goede portie groenten.
Eieren, tonijn, kwark en sport.

sele

Legacy Member
Gentei zei:
Koolhydraten he, niet calorieën.
Mijn dieet is simpel alles van koolhydraten en suikers bannen max 20-50gr koolhydraten per dag.
Geen fruit, geen pasta, geen brood, geen patatten.
Veel wit vlees zoals kip en vis, en een goede portie groenten.
Eieren, tonijn, kwark en sport.
Ja ik schrijf coolidraten anders dan u lol ,komt door dat wij het veel int Engels zeggen,carbohydrates...geen brood is al voor veel mensen op opoffering e,en wat eet jij dan in de plaats er van smorgens?

BuYcKi

Legacy Member
Gentei zei:
Koolhydraten he, niet calorieën.
Mijn dieet is simpel alles van koolhydraten en suikers bannen max 20-50gr koolhydraten per dag.
Geen fruit, geen pasta, geen brood, geen patatten.
Veel wit vlees zoals kip en vis, en een goede portie groenten.
Eieren, tonijn, kwark en sport.

En wat je eet dan? Schiet niet veel meer over zonder pasta/aardappelen..

Jonas89

Legacy Member
xAnyana zei:
Ik al sinds veel vroeger dan dat :(
Piekeren is zo slecht word ik alleen maar depressiever van :')

Ben al content dat ik niet alleen ben dan, idd dat voorlaatste woord is iets ambetant. Zeker deze donkere periode....

Gentei

Legacy Member
xAnyana zei:
Ik al sinds veel vroeger dan dat :(
Piekeren is zo slecht word ik alleen maar depressiever van :')
Gooi het in de groep, kunnen we helpen om niet meer te piekeren
emoji3.png


sele zei:
Ja ik schrijf coolidraten anders dan u lol ,komt door dat wij het veel int Engels zeggen,carbohydrates...geen brood is al voor veel mensen op opoffering e,en wat eet jij dan in de plaats er van smorgens?
Ik eet 's morgens 5 gebakken eieren (ei-geel scheiden) en alleen het ei-wit bakken.
Dan gaan trainen, na trainen 200gr tonijn met gevulde kaas-paprika en sla.
3hr later ne Whey shake, 3h later 200gr kipfilet en groentjes, 3hr later kwark soms met komkommer erbij.
Eet zo'n 5-6 keer per dag
In het weekend eet ik terug normaal, zoals fruit.
Gekookte aardappelen.
Doe het nu al een jaar. Werkt goed, nog zo'n 20kg en ik zou dan normaal moeten zijn.

Gentei

Legacy Member
BuYcKi zei:
En wat je eet dan? Schiet niet veel meer over zonder pasta/aardappelen..

Groenten, kip, kalkoen, vis, mager vlees, kaas, kwark, in het weekend wissel ik wat af he.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan