Teknohol1c
Legacy Member
Is zo zot toch nog ni? Met wat rij je?:unsure: zei:ja lap 500€ autotaks ineens![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is zo zot toch nog ni? Met wat rij je?:unsure: zei:ja lap 500€ autotaks ineens![]()
Als het werkt, werkt het e sele. U diëtist werpt precies zijn vruchten ni af, gelijk ik het lees?sele zei:Herbalife zijn comerciele diëten,zoek u een echte diëtist...
Ja al die diëten zullen wel werken maar meestal hebben ze een jojo effect.mijn dieet werkt wel want ik ben nog altijd aan het verdikkenTeknohol1c zei:Als het werkt, werkt het e sele. U diëtist werpt precies zijn vruchten ni af, gelijk ik het lees?![]()
Als ik begin te jojo'en zal ik het hier eerlijk vertellen, goe?sele zei:Ja al die diëten zullen wel werken maar meestal hebben ze een jojo effect.mijn dieet werkt wel want ik ben nog altijd aan het verdikken![]()
Oké!blijf dan wel heel uw leven het gebruikenTeknohol1c zei:Als ik begin te jojo'en zal ik het hier eerlijk vertellen, goe?
sele zei:Oké!blijf dan wel heel uw leven het gebruiken

TotallyZen zei:Oei, Joeri zijn werk niet gedaan?!
Zal ik eens moeten langskomen zeker...
Jonas89 zei:dat meisje heeft nu geen nood aan een bierlucht![]()

sele zei:Welk meisje?![]()
xAnyana zei:^*zucht* :ironic:
Das idd bij de meeste het probleem om dat ze een ongezond eet gewoonte hebben,daarom dat ik een schema heb met gezond eten,en als er koekjes bij zitten moet je kijken naar minder dan 15gram vet voor 100 gram.Enzo voort...ikbenben zei:Lol. Cliché eerste klas![]()
Jojo'jen gebeurd als je na het "dieet" weer uw oude etensgewoonte aanneemt.
Beetje nadenken bij wat je eet en u niet volstampen met fastfood en chocolade en chips zal al veel helpen.
TotallyZen zei:Dat zie ik als een bevestiging van mijn post. Stuur een PM en dat komt in orde.![]()


sele zei:Das idd bij de meeste het probleem om dat ze een ongezond eet gewoonte hebben,daarom dat ik een schema heb met gezond eten,en als er koekjes bij zitten moet je kijken naar minder dan 15gram vet voor 100 gram.Enzo voort...
Is dat Jupiler, of hebde ne goddelijke Stella oneer aangedaan door hem daar in te kappen.TotallyZen zei:Say wut?
![]()
Lt. ZweedVoet zei:Is dat Jupiler, of hebde ne goddelijke Stella oneer aangedaan door hem daar in te kappen.
Goddelijk en Stella gaan niet samen...Lt. ZweedVoet zei:Is dat Jupiler, of hebde ne goddelijke Stella oneer aangedaan door hem daar in te kappen.
Euh... Neen.Jonas89 zei:Smaken alle normale (geen sterk bier dus) pintjes niet hetzelfde ?
Staat gij nu echt op een dieet ofwa? XDsele zei:Das idd bij de meeste het probleem om dat ze een ongezond eet gewoonte hebben,daarom dat ik een schema heb met gezond eten,en als er koekjes bij zitten moet je kijken naar minder dan 15gram vet voor 100 gram.Enzo voort...
Nee maar ik heb wel een schema van toen in nog koerste en een schema voor iemand dat niet koerst.ma ga dit wel beginnen volgen denk ik,heb altijd al problemen gehad met gewicht en zeker met afvallen.MrKend54l zei:Staat gij nu echt op een dieet ofwa? XD
TotallyZen zei:Wow, ze komen in sneltempo hoor nu...![]()