Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teknohol1c

Legacy Member
sele zei:
Herbalife zijn comerciele diëten,zoek u een echte diëtist...
Als het werkt, werkt het e sele. U diëtist werpt precies zijn vruchten ni af, gelijk ik het lees?
emoji57.png

sele

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Als het werkt, werkt het e sele. U diëtist werpt precies zijn vruchten ni af, gelijk ik het lees?
emoji57.png
Ja al die diëten zullen wel werken maar meestal hebben ze een jojo effect.mijn dieet werkt wel want ik ben nog altijd aan het verdikken
emoji13.png

Teknohol1c

Legacy Member
sele zei:
Ja al die diëten zullen wel werken maar meestal hebben ze een jojo effect.mijn dieet werkt wel want ik ben nog altijd aan het verdikken
emoji13.png
Als ik begin te jojo'en zal ik het hier eerlijk vertellen, goe?

ikbenben

Legacy Member
sele zei:
Oké!blijf dan wel heel uw leven het gebruiken

Lol. Cliché eerste klas :p

Jojo'jen gebeurd als je na het "dieet" weer uw oude etensgewoonte aanneemt.
Beetje nadenken bij wat je eet en u niet volstampen met fastfood en chocolade en chips zal al veel helpen.

sele

Legacy Member
ikbenben zei:
Lol. Cliché eerste klas
emoji14.png


Jojo'jen gebeurd als je na het "dieet" weer uw oude etensgewoonte aanneemt.
Beetje nadenken bij wat je eet en u niet volstampen met fastfood en chocolade en chips zal al veel helpen.
Das idd bij de meeste het probleem om dat ze een ongezond eet gewoonte hebben,daarom dat ik een schema heb met gezond eten,en als er koekjes bij zitten moet je kijken naar minder dan 15gram vet voor 100 gram.Enzo voort...

ikbenben

Legacy Member
sele zei:
Das idd bij de meeste het probleem om dat ze een ongezond eet gewoonte hebben,daarom dat ik een schema heb met gezond eten,en als er koekjes bij zitten moet je kijken naar minder dan 15gram vet voor 100 gram.Enzo voort...


Voila! Als ge Herbalife start en uw oude etensgewoonte blijft behouden, dan zal dat ook niet veel helpen.

Jonas89

Legacy Member
Lt. ZweedVoet zei:
Is dat Jupiler, of hebde ne goddelijke Stella oneer aangedaan door hem daar in te kappen.

Smaken alle normale (geen sterk bier dus) pintjes niet hetzelfde ?

TotallyZen

Legacy Member
Lt. ZweedVoet zei:
Is dat Jupiler, of hebde ne goddelijke Stella oneer aangedaan door hem daar in te kappen.
Goddelijk en Stella gaan niet samen...
Het was Jupiler...
Jonas89 zei:
Smaken alle normale (geen sterk bier dus) pintjes niet hetzelfde ?
Euh... Neen.
Proef eens eens een Jupiler en een Primus. Ongelooflijk veel verschil.

MrKend54l

Legacy Member
sele zei:
Das idd bij de meeste het probleem om dat ze een ongezond eet gewoonte hebben,daarom dat ik een schema heb met gezond eten,en als er koekjes bij zitten moet je kijken naar minder dan 15gram vet voor 100 gram.Enzo voort...
Staat gij nu echt op een dieet ofwa? XD

sele

Legacy Member
MrKend54l zei:
Staat gij nu echt op een dieet ofwa? XD
Nee maar ik heb wel een schema van toen in nog koerste en een schema voor iemand dat niet koerst.ma ga dit wel beginnen volgen denk ik,heb altijd al problemen gehad met gewicht en zeker met afvallen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan