Jonas89
Legacy Member
Kiiilerke zei:ikke !
2
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kiiilerke zei:ikke !
Bier krijgen we met de moederborst mee. Dat is ook verbonden aan onze cultuur.reaper zei:No joke maar respect voor de mannen (en vrouwen) die geen alcohol drinken!
reaper zei:No joke maar respect voor de mannen (en vrouwen) die geen alcohol drinken!
Gentei zei:Bwa....ik vind dat men gwn occasioneel moet drinken, ikzelf ben een gelegenheids drinker. Bv drinken op een trouw, wa drinken als je op stap bent met maten en als je een Bob bijhebt natuurlijk.
Drinken als ik op vakantie ben...
Buiten die dingen drink ik eigenlijk nooit. En bier kan ik niet tegen, dus als ik drink is het meestal sterke drank.
sele zei:Ik heb paar maand gehad dat ik 5flessen op een week dronk,ma heb er nu spijt van om dat ik bijna 70kilo weeg![]()

55-65 kiko voor een vrouw van 1m73 zou ideaal zijn,voor mijzelf heb ik liever 65,nu heb ik precies ne scheurbuikXhizor zei:Das nen vrouwengewicht 70 kg![]()
Echte mannen wegen minstens 100 kg :/
StanTem zei:Idem hier. Alleen thuis zal ik nooit drinken. Maar op een feestje of gelijk wat wel eens een cocktail of vrouwenbier ofzo.
)
Wtf man 70kg....sele zei:55-65 kiko voor een vrouw van 1m73 zou ideaal zijn,voor mijzelf heb ik liever 65,nu heb ik precies ne scheurbuik![]()
Er was vroeger zo een spel op TV ,a is dit waar,b dit is niet waar of c....Lt. ZweedVoet zei:Da verhaal indien non fictie = priceless.
Hebt ge zijn uittreksels gezien van zen boekingen?![]()
Gentei zei:Verhaal à la The Hangover


Xhizor zei:Das nen vrouwengewicht 70 kg
Echte mannen wegen minstens 100 kg :/

MaximumOfBass zei:Ik zit kort tegen de 100, maar ik geraak van geen kilo's af en iedereen noemt mij nu al een asperge of potloodad:

StanTem zei:Ma ge zijt misschien 2 meter en een half?![]()
