MrKend54l
Legacy Member
Dat is het ookMaximumOfBass zei:Klinkt als heel dwaze en achterlijke boel![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is het ookMaximumOfBass zei:Klinkt als heel dwaze en achterlijke boel![]()
15u lang zuipen?TotallyZen zei:Voila, hopelijk werpt een week lang trainen zijn vruchten af.
Elke dag, 7 op 7, 3 uren per dag...
Pinten drinken.
Op voorbereiding van morgen.
In ware 'TotallyZen-stijl':
15 uur lang pinten drinken.![]()
*fingers crossed*!!!
TotallyZen zei:Voila, hopelijk werpt een week lang trainen zijn vruchten af.
Elke dag, 7 op 7, 3 uren per dag...
Pinten drinken.
Op voorbereiding van morgen.
In ware 'TotallyZen-stijl':
15 uur lang pinten drinken.![]()
*fingers crossed*!!!
Sowieso van 8u morgenochtend tem morgenavond 23u. Kan nog wat uitlopen als we in form zijn of nog niet in coma liggen.MrKend54l zei:15u lang zuipen?![]()
Dat is een wedstrijd om ter langst uit coma blijven ofwa? :0
Oktoberfest is voor pussies.Jonas89 zei:De Okterberfesten zijn voorbij hoor
Gewoon eens de conditie van de lever testen é Jonas...Jonas89 zei:Amai, op zoiets zou ik toch niet trots kunnen zijn ^^nuja, ieder zijn ding zeker![]()
![]()
Naaah, eerder eens een 'stresstest'Kiiilerke zei:eerder uwe lever slechter maken![]()
TotallyZen zei:Naaah, eerder eens een 'stresstest'![]()
Nope! Zo verstandig ben ik welpamperke zei:Veel plezier!
Wel niet rijden hé!

Idem. Persoonlijk drink ik ook amper bierLt. ZweedVoet zei:Respect, voor 12u krijgk geen pinte binne.
MrKend54l zei:Ook al is nen Sint bernard 12 gedronken. Toen ging het licht wel even uit :0

Zeker als ge niet getraind zijtTotallyZen zei:Oooooowwwww maar daar kan een mens zich lelijk in vergissen!
Zo lekker, gaat zéér vlot binnen. Maar ja, 12° hé![]()
MrKend54l zei:Zeker als ge niet getraind zijt![]()
In fristi drinken ben ik overigens wel ne krak!
