Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrKend54l zei:Ik wil u altijd wat piks doorsturen hoor![]()
StanTem zei:Ik heb toch iemand die het wil zien. Kan jij niet zeggen eh...
Ook een grapje hoor![]()
MaximumOfBass zei:Ik begin het toch maar een beetje vreemd te vinden hier.![]()

Steve- zei:Er komt een vrouw posten op een gamesforum en iedereen wordt zot. :')

)Fuck die kerel ja.Jonas89 zei:Toch liever dat dan Gavin![]()

StanTem zei:Ik heb toch iemand die het wil zien. Kan jij niet zeggen eh...
Ook een grapje hoor![]()

MaximumOfBass zei:Ik begin het toch maar een beetje vreemd te vinden hier.![]()
Lt. ZweedVoet zei:²
Kom, we gaan ons zat drinken op café.

Fucked up in welke zin?reaper zei:Om ff van de dicks weg te gaan, wa voor fucked up programma is 'Dictator' op VIER wel nie
Kjelleke zei:Fucked up in welke zin?
Lt. ZweedVoet zei:Die psychologen zelf zijn maar nutteloos vinnek.![]()
MrKend54l zei:Ik wil u altijd wat piks doorsturen hoor![]()
Jonas89 zei:Dat zal onze Joeri wel al gedaan hebben...
(Grapje he)
StanTem zei:Ik heb toch iemand die het wil zien. Kan jij niet zeggen eh...
Ook een grapje hoor![]()

Ik vind het ook geen goed programma, maar dat van die hippies is allesbehalve waar ze. :')Kennaah zei:Idd, vind het ook ma een saai programma waar de kandidaten precies de meest free spirited hippies zijn in hun dagelijks leven.
Na 3 afleveringen niet meer gekeken
Dat is nog zacht uitgedrukt.Lt. ZweedVoet zei:Die psychologen zelf zijn maar nutteloos vinnek.![]()
MaximumOfBass zei:Waarover gaat dat programma?Ik kijk geen tv dus ken het niet
![]()

