Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrKend54l

Legacy Member
sele zei:
Nee maar ik heb wel een schema van toen in nog koerste en een schema voor iemand dat niet koerst.ma ga dit wel beginnen volgen denk ik,heb altijd al problemen gehad met gewicht en zeker met afvallen.
Vooral in beweging blijven lijkt me.
Wel vrij ambetant natuurlijk dat je aanleg hebt om direct bij te komen.
Toch zeker als ex-prof. Behoed u voor een scenario gelijk mattan, Albert of wellens.

sele

Legacy Member
MrKend54l zei:
Vooral in beweging blijven lijkt me.
Wel vrij ambetant natuurlijk dat je aanleg hebt om direct bij te komen.
Toch zeker als ex-prof. Behoed u voor een scenario gelijk mattan, Albert of wellens.
Die zijn idd veel bij gekomen,ik eet bijna niets,2bokes smorgens,2bokes smiddags en savonds gekookt,veel me groenten en zelfde aardappelen.drink wel lieters koffie met melk,en eet elke dag een appelsien en 2 of 3 appels soms of ander fruit

Teknohol1c

Legacy Member
sele zei:
Die zijn idd veel bij gekomen,ik eet bijna niets,2bokes smorgens,2bokes smiddags en savonds gekookt,veel me groenten en zelfde aardappelen.drink wel lieters koffie met melk,en eet elke dag een appelsien en 2 of 3 appels soms of ander fruit
Begin al eens met uw aardappelen te halveren en uw lliters koffie te vervangen door water

sele

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Begin al eens met uw aardappelen te halveren en uw lliters koffie te vervangen door water
Ik eet zelden aardappelen,ma ze staan anders wel op het voedingschema,ik drink ne liter water per dag en zouden er eigenlijk 2moeten zijn,nu ja van koffie word je normaal niet dik maar ik drink wel 1l merk bijna per dag erdoor
Edit:was een typfout en het moest zelden aardappelen zijn
emoji6.png

Teknohol1c

Legacy Member
vlees max de grote van u handpalm, zelfde vo u pattatjes. Rest van u bord groentjes. Koffie is ook niet zo goed voor de lijn al weet ik daar de juiste uitleg ni meer voor en een liter melk is ook teveel.

*edit* afgelopen zomer met de stantem enzo zitten lachen met hun weightwatchers en nu zit ik hier zelf de dieet-goeroe uit te hangen
emoji38.png

StanTem

Legacy Member
Jonas89 zei:
Als jij betaalt wil ik zeker meegaan ;)

Lol! 'k Moe een beetje op mijn geld letten nu...

xAnyana zei:
Ik ben opgestaan met een slecht humeur en heb het gevoel dat het een slechte dag zal worden aka teveel piekeren :')
Buh! :cry:

Troost u. Ik al een ganse week.

Kevin983

Legacy Member
Teknohol1c zei:
vlees max de grote van u handpalm, zelfde vo u pattatjes. Rest van u bord groentjes. Koffie is ook niet zo goed voor de lijn al weet ik daar de juiste uitleg ni meer voor en een liter melk is ook teveel.

*edit* afgelopen zomer met de stantem enzo zitten lachen met hun weightwatchers en nu zit ik hier zelf de dieet-goeroe uit te hangen
emoji38.png

Nochtans da letterkoekskes eten om 1u snachts ni gezond is é :scream::D:p

Teknohol1c

Legacy Member
Kevin983 zei:
Nochtans da letterkoekskes eten om 1u snachts ni gezond is é :scream::D
emoji14.png
Jonge, kruipt es terug in u bed gij
emoji6.png

Ma als je.mij ooit eens ziet zal je wel zeggen: ok, jij mag letterkoekskes eten om 1u 's nachts!

Kevin983

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Jonge, kruipt es terug in u bed gij
emoji6.png

Ma als je.mij ooit eens ziet zal je wel zeggen: ok, jij mag letterkoekskes eten om 1u 's nachts!
O ma ikke ook ze, waarom denkte da kik chips aant eten was
emoji14.png
.

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Ziet der goei taart uit miljaar, ik zit hier voor den 2den dag op rij frieten te vreten. :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan