MrKend54l
Legacy Member
Vooral in beweging blijven lijkt me.sele zei:Nee maar ik heb wel een schema van toen in nog koerste en een schema voor iemand dat niet koerst.ma ga dit wel beginnen volgen denk ik,heb altijd al problemen gehad met gewicht en zeker met afvallen.
Wel vrij ambetant natuurlijk dat je aanleg hebt om direct bij te komen.
Toch zeker als ex-prof. Behoed u voor een scenario gelijk mattan, Albert of wellens.






