Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
xAnyana zei:
Nog keiveel plaatsen voor die van 10u45 en die van 14u :')
Edit: die van 17u15 ook massa's :p

ik denk dat het 15 jaar geleden is dat ik nog naar de cinema ben geweest (twas dan nog met school) :p haha

Teknohol1c

Legacy Member
StanTem zei:
Héé, dan zijn we met 2
emoji14.png
3e meld zich aan.
Ik snap geen hol van die hype. Vorige week epi 1-3 eens herbekeken. Zo'n leeg verhaal dat da is. Alles met 1 of 2 zinnen gezegd en trekt u plan. Nee, echt met de beste wil van de wereld. Ik snap het niet...
Binnenkort epi 4-6 ook. Ben ik meer benieuwd naar omdat het de originele films zijn.
En heel misschien ne maat vergezellen om te gaan kijken naar 7.

xAnyana

Legacy Member
Jonas89 zei:
ik denk dat het 15 jaar geleden is dat ik nog naar de cinema ben geweest (twas dan nog met school) :p haha

WTF! I love movies. Ik ga keivaak naar de cinema. Zeker al 15-20 keer geweest dit jaar :')

& woohooooo sebiet naar Star Wars gaan zien!

MrKend54l

Legacy Member
xAnyana zei:
WTF! I love movies. Ik ga keivaak naar de cinema. Zeker al 15-20 keer geweest dit jaar :')

& woohooooo sebiet naar Star Wars gaan zien!
Ge weet toch dat Anakin sterft?

Jonas89

Legacy Member
xAnyana zei:
WTF! I love movies. Ik ga keivaak naar de cinema. Zeker al 15-20 keer geweest dit jaar :')

& woohooooo sebiet naar Star Wars gaan zien!

Ik hou ook van films (meer dan series zelf), maar ik kijk de nieuwe films thuis. Bij gebrek aan partner, want zoals eerder gezegd ga ik niet alleen.

Ja kiiilerke, ik weet dat jij dat wél doet :p

xAnyana

Legacy Member
Jonas89 zei:
Ik hou ook van films (meer dan series zelf), maar ik kijk de nieuwe films thuis. Bij gebrek aan partner, want zoals eerder gezegd ga ik niet alleen.

Ja kiiilerke, ik weet dat jij dat wél doet :p

Lol sinds 3 jaar geleden ofzo ga ik nu héél vaak alleen :').
Ook gebrek aan partner hier en andere vriendin gaat zo vaak ni naar cinema dusja :/

StanTem

Legacy Member
Jonas89 zei:
Ik hou ook van films (meer dan series zelf), maar ik kijk de nieuwe films thuis. Bij gebrek aan partner, want zoals eerder gezegd ga ik niet alleen.

Jamaja, als ge niet buitenkomt... Ze gaan niet staan aanschuiven aan uw deur hoor. Allez, hier toch niet... :sad:

MaximumOfBass

Legacy Member
StanTem zei:
Jamaja, als ge niet buitenkomt... Ze gaan niet staan aanschuiven aan uw deur hoor. Allez, hier toch niet... :sad:

Nergens niet, maak u maar geen zorgen/illusies :p

pamperke

Legacy Member
StanTem zei:
Jamaja, als ge niet buitenkomt... Ze gaan niet staan aanschuiven aan uw deur hoor. Allez, hier toch niet... :sad:

Ik lees dat hier en de bel ging net. Ik dacht al van OMG OMG Yes!


...'T was de buurman met een pakje :(

StanTem

Legacy Member
pamperke zei:
Ik lees dat hier en de bel ging net. Ik dacht al van OMG OMG Yes!


...'T was de buurman met een pakje :(

Ze hebben hier vandaag 3 keer aangebeld.
Ook telkens met pakjes :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan