Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
R1TM1X zei:Voor 1 of andere reden wil amazon.de mijn bankkaart niet aannemen :doh:
StanTem zei:Gewone bankkaart? Da's niet mogelijk op amazon.de.
Dat is inderdaad wel vreemd. Zelf nog nooit last mee gehad alvast.tichke zei:Over Amazon gesproken, ik krijg sinds deze nacht om de minuut een mail met one time password voor account te koppelen aan een device ...
Ik wist niet eens dat ik een account op Amazon had.
Password gewijzigd en het is gestopt.
Nog iemand? Geen idee wat iemand met mijn account gaat aanvangen, heb geen CC ofzo en nog nooit iets besteld.
MaximumOfBass zei:Als ik een diploma uit het secundair had waar ik mee kon werken dan deed ik het wel hoor. Maar met een vaag ASO diploma komt ge nergens helaas
September '94, net iets ouder dus![]()
Xhizor zei:Nochtans verdien ik 2000 euro netto zonder ééns een diploma te hebben. Ge moet natuurlijk wel de wil hebben om te werken :/
MaximumOfBass zei:Ik word snel oud precies
Ik heb van die ambetante vrienden die continu praten tijdens de film, niks zo hatelijkalleen naar de film gaan kan echt een genot zijn
![]()
Jersy zei:verleden week op ne dinsdagmiddag naar de nieuwe bond gaan zien in oostende
zat helemaal alleen in de zaal
epic ^^
MaximumOfBass zei:Puur uit interesse , wat voor werk doe je?
En, de wil is er hoor, dat is absoluut het probleem niet. Maar ik weet dat men ouders liever zouden hebben dat ik een diploma achter de hand heb en dat begrijp ik wel. Dat is ook mijn voornaamste reden om te blijven studeren op de moment.


Het feit is wel dat loon naar werk bestaat. Sommige jobs betalen zeer goed, maar houden bepaalde risico's en nadelen in. Een job die goed betaald, waar je geen diploma voor nodig hebt en zonder risico's is bestaat helaas niet.Xhizor zei:Voeding sector als gewone arbeider zogezegd één van de slechts betaalde jobs![]()
Nu als je nen goeie student bent, moet je zeker gaan voor een goeie diploma. Maar wou gewoon aanduiden dat laag geschoolde jobs niet altijd mega slecht betaald worden en dat de wil om te werken zeker beloond wordt![]()
TotallyZen zei:Wat is het maximaal aanhaalmoment voor een inbusbout M12 × 55 die 25mm 'draad pakt'.
Te lang geleden (school) om te herinneren...
12.9StanTem zei:Hangt af van het materiaal.
TotallyZen zei:
Het zal wel de 2de zijn.StanTem zei:Ben aan 't googlen maar ze spreken elkaar tegen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Momentsleutel
http://www.technicon.nl/uploads/downloads/Aanhaalmomenten_voor_schroefverbindingen.pdf
TotallyZen zei:Het zal wel de 2de zijn.
147Nm lijkt me juist.
De 1ste link, 37Nm lijkt me wel erg weinig.
Mercikes
Juist, zat bij 5.6 te kijken.StanTem zei:De eerste link toont 136Nm hé.