StanTem
Legacy Member
Feonores zei:De Bolmån handdoek den doek van u leven!
We zullen beginnen bij het belangrijkste van de handdoek. De grote!
Lengte: 140 cm
Breedte: 70 cm
Daar kunde u al ne keer mee afdrogen!
Gekleurd garen, de kleuren blijven ook na vaak wassen mooi.
De lange, fijne vezels van het gekamde katoen geven een zachter en steviger handdoek.
Ook niet onbelangrijk het milieu:
Niet chloorgebleekt. Vernieuwbaar materiaal (katoen). Er zijn geen optische witmiddelen gebruikt.
Ook goed om te weten.
De handdoek krijgt na de eerste wasbeurt zijn volledige absorptievermogen.
De onderhoudsinstructies
Hij is wasbaar op 60°C.
Ge moogt hem niet bleken.
Drogen in de droogtrommel op normale temperatuur.
Strijken op gemiddelde temperatuur.
En nooit chemisch reinigen.
Het krimpen bedraagt: 6%
![]()
Jamajamaja, ik moet een review hebben van ene van de Hema hé

Van de Ikea weet ik dat ze goed zijn. Allez, toch die die MrKend54l heeft maar die kleuren...





