Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

StanTem

Legacy Member
Feonores zei:
De Bolmån handdoek den doek van u leven!

We zullen beginnen bij het belangrijkste van de handdoek. De grote!

Lengte: 140 cm
Breedte: 70 cm

Daar kunde u al ne keer mee afdrogen!

Gekleurd garen, de kleuren blijven ook na vaak wassen mooi.
De lange, fijne vezels van het gekamde katoen geven een zachter en steviger handdoek.


Ook niet onbelangrijk het milieu:
Niet chloorgebleekt. Vernieuwbaar materiaal (katoen). Er zijn geen optische witmiddelen gebruikt.

Ook goed om te weten.
De handdoek krijgt na de eerste wasbeurt zijn volledige absorptievermogen.


De onderhoudsinstructies
Hij is wasbaar op 60°C.
Ge moogt hem niet bleken.
Drogen in de droogtrommel op normale temperatuur.

Strijken op gemiddelde temperatuur.
En nooit chemisch reinigen.
Het krimpen bedraagt: 6%

76405430bc3af132684bbef2a70e0028.jpg

Jamajamaja, ik moet een review hebben van ene van de Hema hé :p
Van de Ikea weet ik dat ze goed zijn. Allez, toch die die MrKend54l heeft maar die kleuren... :puke:

Feonores

Legacy Member
StanTem zei:
Jamajamaja, ik moet een review hebben van ene van de Hema hé :p
Van de Ikea weet ik dat ze goed zijn. Allez, toch die die MrKend54l heeft maar die kleuren... :puke:

Als ge wilt presenteer ik u die van de hema ook he!

Wezzelby

Legacy Member
StanTem zei:
Jamajamaja, ik moet een review hebben van ene van de Hema hé
emoji14.png

Van de Ikea weet ik dat ze goed zijn. Allez, toch die die MrKend54l heeft maar die kleuren...
emoji14.png
uke:
Die van de hema vallen al uit elkaar voor da ge uw gat hebt afgedroogd, en zeer milieu onvriendelijk.

xAnyana

Legacy Member
Feo en Wes wa is me da hier allemaal :rofl:
Ge moet de Joeri wel helpen hé me ne goeie handdoek te vinden :p

MaximumOfBass

Legacy Member
Ik wist niet dat er zoveel verschil was in handdoeken, ben curieus precies :D

Feonores

Legacy Member
Ja tzal voor deze middag zijn ik moet efkes werken.

Anders kan ik mijn handdoeken niet betalen!

xAnyana

Legacy Member
Feonores zei:
Ja tzal voor deze middag zijn ik moet efkes werken.

Anders kan ik mijn handdoeken niet betalen!

Lol ni zeveren e gij :p
12 u hebde gedaan! Wij verwachten nen review!

Wezzelby

Legacy Member
XD Als die er van den aldi terug zijn direct kopen. Da is pas kwaliteit!

Jersy

Legacy Member
een handdoeken review zonder een video van een live afdroging, is geen review!

Destel

Legacy Member
Ik heb er uit de hema, van die hotel-reeks of zoiets. Ze geven in het begin wel veel pluis af (in de filter van de droogkast en tijdens het afdrogen), na een paar keer gebruiken is da wel voorbij. Voor de rest dik OK, zacht, stevig, maar zou bijgod niet weten hoe je verder een handdoek beoordeelt.

StanTem

Legacy Member
Feonores zei:
Ja tzal voor deze middag zijn ik moet efkes werken.

Anders kan ik mijn handdoeken niet betalen!

Awel, ge laat ne man in nood precies graag in de steek :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan