Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Feonores

Legacy Member
Jersy zei:
damm deze thread is echt pijlsnel naar beneden gegaan
:x

Die handdoeken zijn echt goed! Zeker is uitproberen!

Die badmat met die bollekes structuur is ook de moeite!

MrKend54l

Legacy Member
Feonores zei:
Die handdoeken zijn echt goed! Zeker is uitproberen!

Die badmat met die bollekes structuur is ook de moeite!
Toch nog iemand met gezond verstand
emoji14.png

Feonores

Legacy Member
StanTem zei:
Maar de kleuren trekken op de kloten! :p

Blijkbaar zijn die van de Hema ook goed.

Awel ik moet daar deze middag zijn! Is ene meepakken!

Ik zal u daar een uitgebreide review over bezorgen!

StanTem

Legacy Member
Feonores zei:
Awel ik moet daar deze middag zijn! Is ene meepakken!

Ik zal u daar een uitgebreide review over bezorgen!

Heel goed. Als ge wilt voor dinsdag aub, want dan ga ik naar de Ikea :p
En zo ne gewone hé, niet zo ene van hotelkwaliteit :p

Feonores

Legacy Member
StanTem zei:
Heel goed. Als ge wilt voor dinsdag aub, want dan ga ik naar de Ikea :p
En zo ne gewone hé, niet zo ene van hotelkwaliteit :p

Ah maar daar kan ik u al het nodige over vertellen! Geef mij even tijd!

Feonores

Legacy Member
StanTem zei:

De Bolmån handdoek den doek van u leven!

We zullen beginnen bij het belangrijkste van de handdoek. De grote!

Lengte: 140 cm
Breedte: 70 cm

Daar kunde u al ne keer mee afdrogen!

Gekleurd garen, de kleuren blijven ook na vaak wassen mooi.
De lange, fijne vezels van het gekamde katoen geven een zachter en steviger handdoek.


Ook niet onbelangrijk het milieu:
Niet chloorgebleekt. Vernieuwbaar materiaal (katoen). Er zijn geen optische witmiddelen gebruikt.

Ook goed om te weten.
De handdoek krijgt na de eerste wasbeurt zijn volledige absorptievermogen.


De onderhoudsinstructies
Hij is wasbaar op 60°C.
Ge moogt hem niet bleken.
Drogen in de droogtrommel op normale temperatuur.

Strijken op gemiddelde temperatuur.
En nooit chemisch reinigen.
Het krimpen bedraagt: 6%

76405430bc3af132684bbef2a70e0028.jpg

pamperke

Legacy Member
Feonores zei:
De Bolmån handdoek den doek van u leven!

We zullen beginnen bij het belangrijkste van de handdoek. De grote!

Lengte: 140 cm
Breedte: 70 cm

Daar kunde u al ne keer mee afdrogen!

Gekleurd garen, de kleuren blijven ook na vaak wassen mooi.
De lange, fijne vezels van het gekamde katoen geven een zachter en steviger handdoek.


Ook niet onbelangrijk het milieu:
Niet chloorgebleekt. Vernieuwbaar materiaal (katoen). Er zijn geen optische witmiddelen gebruikt.

Ook goed om te weten.
De handdoek krijgt na de eerste wasbeurt zijn volledige absorptievermogen.


De onderhoudsinstructies
Hij is wasbaar op 60°C.
Ge moogt hem niet bleken.
Drogen in de droogtrommel op normale temperatuur.

Strijken op gemiddelde temperatuur.
En nooit chemisch reinigen.
Het krimpen bedraagt: 6%

76405430bc3af132684bbef2a70e0028.jpg

:lol:
Precies een spreekbeurt :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan