StanTem
Legacy Member
pamperke zei:*hoort het donderen in Keulen*
Zolang ge daar niet om frieten gaat ist goed.
Waar ga je gaan? Afhankelijk van waar je gaat, neem ik iets anders

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pamperke zei:*hoort het donderen in Keulen*

pamperke zei:Best daar in't dorp zeker?
Naar Eeklo is toch wa alom![]()
Jersy zei:damm deze thread is echt pijlsnel naar beneden gegaan
![]()
Toch nog iemand met gezond verstandFeonores zei:Die handdoeken zijn echt goed! Zeker is uitproberen!
Die badmat met die bollekes structuur is ook de moeite!
Feonores zei:Die handdoeken zijn echt goed! Zeker is uitproberen!

StanTem zei:Maar de kleuren trekken op de kloten!
Blijkbaar zijn die van de Hema ook goed.
Feonores zei:Awel ik moet daar deze middag zijn! Is ene meepakken!
Ik zal u daar een uitgebreide review over bezorgen!


StanTem zei:Heel goed. Als ge wilt voor dinsdag aub, want dan ga ik naar de Ikea
En zo ne gewone hé, niet zo ene van hotelkwaliteit![]()
Feonores zei:Ah maar daar kan ik u al het nodige over vertellen! Geef mij even tijd!
En erna kunnen jullie naar de aarschotstraatStanTem zei:
Maar 2 bedden, gij slaapt bij pamperke ze...StanTem zei:
TotallyZen zei:Maar 2 bedden, gij slaapt bij pamperke ze...![]()
StanTem zei:
Feonores zei:De Bolmån handdoek den doek van u leven!
We zullen beginnen bij het belangrijkste van de handdoek. De grote!
Lengte: 140 cm
Breedte: 70 cm
Daar kunde u al ne keer mee afdrogen!
Gekleurd garen, de kleuren blijven ook na vaak wassen mooi.
De lange, fijne vezels van het gekamde katoen geven een zachter en steviger handdoek.
Ook niet onbelangrijk het milieu:
Niet chloorgebleekt. Vernieuwbaar materiaal (katoen). Er zijn geen optische witmiddelen gebruikt.
Ook goed om te weten.
De handdoek krijgt na de eerste wasbeurt zijn volledige absorptievermogen.
De onderhoudsinstructies
Hij is wasbaar op 60°C.
Ge moogt hem niet bleken.
Drogen in de droogtrommel op normale temperatuur.
Strijken op gemiddelde temperatuur.
En nooit chemisch reinigen.
Het krimpen bedraagt: 6%
![]()


pamperke zei:
Precies een spreekbeurt![]()

Zijn er ook andere kleuren beschikbaar?Feonores zei:Ik probeer hier ne handdoek te verkopen!![]()