Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

StanTem

Legacy Member
TNTim zei:
Ik heb een supertip voor u: een immens lange lichtsnoer met gekleurde lichtjes uit Action aan 8,99€! (of 7,99€. Schiet me daar niet op dood. :p)
Ipv in een kring is dat 1 lange snoer. Zoooooveel makkelijker...

Ik heb ook zo'n snoer, maar niet uit de Action. Is inderdaad een pak gemakkelijker dan zo'n kring.

Teknohol1c zei:
Ja duh...
emoji4.png

Maar op zondag lukt dat niet he. Of zijn de winkels open deze zondag?
:

Sommige winkels zijn de zondag open, zoals de EuroShop of SupraBazar.

Jonas89

Legacy Member
Jebedia zei:
Maar ik hoop dat ge veel slechte dingen meemaakt in de toekomst. :angry:

Schoolbuurt hé, kweet t'is zondag en vakantie. Maar 50=50 en geen 75 ofzo ;)

Ik heb al veel "slechte" dingen meegemaakt ;)

MrKend54l

Legacy Member
Groot gelijk Jonas!
Je moet weten waar je uw snelheid moet matigen. De bebouwde kom is geen racebaan, daar hou je u aan de regels.

School of geen school heeft geen belang.

Xhizor

Legacy Member
Kan me daar ook aan ergeren of mensen die nog zo juist voor uw indraaien terwijl gij afkomt met 90 per uur. Sommige mensen hebben echt geen geduld en zitten zich constant op te jagen in hun auto :/

In bebouwde kom te snel rijden daarvoor moet je echt wel een lompe kalf voor zijn :lol:

Maar aan de andere kant als twintiger je tijd spenderen met streepjes trekken bij een flitser, dat vind ik ook maar raar zunne. Das gewoon iets wat oude mensen zouden doen :/

Xhizor

Legacy Member
MrKend54l zei:
Volgens mij meende Jonas dat niet maar goed
emoji14.png

Zou me niet verbazen mocht hij het menen, is ze wel in ieder geval al aan het tellen dat is in mijn ogen hetzelfde als streepjes trekken :p

Zolang ze niet werken met een puntensyteem op je rijbewijs zie ik mensen toch niet zo vlug hun gedrag veranderen. Dus dat flitsen maakt eigenlijk niks uit, na een tijdje vallen die mensen gewoon weer in hun oude patroon. Sommige hebben gewoon een rare mentaliteit dat ga je echt niet veranderen door hun eens 50-100 euro te laten betalen

MrKend54l

Legacy Member
Xhizor zei:
Zou me niet verbazen mocht hij het menen, is ze wel in ieder geval al aan het tellen dat is in mijn ogen hetzelfde als streepjes trekken
emoji14.png
Gij zijn gewoon jaloers dat ge niet zoveel swag hebt als Jonas :tongue:

pamperke

Legacy Member
Mensen gaan niet snel hun mentaliteit veranderen, daarvoor is de pakkans veel en veel te klein.

Hetzelfde met die zever van die nultolerantie ivm alcohol voor jonge bestuurders. Ik heb nu 9 jaar mijn rijbewijs en heb ocharme al 1 keer moeten blazen. Wat brengt dat op? Niks! Alleen centjes voor de staatskas, want wie nu nog dronken achter het stuur kruipt zal dat bij nultolerantie nog steeds doen.
Nu treffen ze alleen de jongeren die het wel bij 1 of 2 pintjes houden...

Idioten van een politici!

Shaddix

Legacy Member
pamperke zei:
Mensen gaan niet snel hun mentaliteit veranderen, daarvoor is de pakkans veel en veel te klein.

Hetzelfde met die zever van die nultolerantie ivm alcohol voor jonge bestuurders. Ik heb nu 9 jaar mijn rijbewijs en heb ocharme al 1 keer moeten blazen. Wat brengt dat op? Niks! Alleen centjes voor de staatskas, want wie nu nog dronken achter het stuur kruipt zal dat bij nultolerantie nog steeds doen.
Nu treffen ze alleen de jongeren die het wel bij 1 of 2 pintjes houden...

Idioten van een politici!

Amai daar heb ik mij ook al rot aan geërgerd ja. En dan hoor je dit weekend nog van mensen die met de fiets waren en nog hun rijbewijs kwijt spelen...
Die pakken ze dan wel, maar collega's die stomdronken terug naar huis rijden, die glippen wel altijd door de mazen van het net precies...

Xtralecherus

Legacy Member
pamperke zei:
Mensen gaan niet snel hun mentaliteit veranderen, daarvoor is de pakkans veel en veel te klein.

Hetzelfde met die zever van die nultolerantie ivm alcohol voor jonge bestuurders. Ik heb nu 9 jaar mijn rijbewijs en heb ocharme al 1 keer moeten blazen. Wat brengt dat op? Niks! Alleen centjes voor de staatskas, want wie nu nog dronken achter het stuur kruipt zal dat bij nultolerantie nog steeds doen.
Nu treffen ze alleen de jongeren die het wel bij 1 of 2 pintjes houden...

Idioten van een politici!

Dat ze beter de personen aanpakken die hun rijbewijs kwijtgeraakt zijn en die geen verzekering hebben en blijven rondrijden en dan rijden ze mensen/kinderen dood en vluchten ze.. Want het zijn door die personen dat alles strenger wordt en wie is de pineut de gewone brave mens die 'mits gezond' verstand 1 of 2 pintjes drinkt wat imo zeer goed meevalt.

Opsluiten 10 jaar en gedaan met die doodrijders. Het wordt eens tijd voor een hardere aanpak want anders doen ze toch maar voort, voor dat ge het weet rijden ze u of iemand die ge kent volgende week gewoon dood.. Al dat flitsen helpen gene zak.

Oij

Legacy Member
Jonas89 zei:
Flitser voor mijn deur, al 38 keer geflitst in uur tijd. Heerlijk :) :) (bebouwde kom)

Eindelijk luisteren ze eens bij de politie :niceone: vragen het al maanden

Ben streepkes aant zetten :cool:
Ik dacht dat inwoners van de Edit-straat hun zondagen beter spendeerden.

Jonas89

Legacy Member
MrKend54l zei:
Volgens mij meende Jonas dat niet maar goed
emoji14.png

Idd. Dat was gewoon voor te lachen :) Je zag wel regelmatig een flits, twas precies een discobar op momenten :)

Wel triest hoeveel ongevallen deze laatste weken gebeurd zijn in het verkeer.

Dat je nu eens 95 rijdt (waar je 90 mag) is geen echt probleem, maar in een bebouwde kom is dit not done (veel hogere snelheid). Zeker als er een paar voorrang van rechts tussen zitten.

@Oij: altijd welkom hé ;)

sele

Legacy Member
Jonas89 zei:
Idd. Dat was gewoon voor te lachen :) Je zag wel regelmatig een flits, twas precies een discobar op momenten :)

Wel triest hoeveel ongevallen deze laatste weken gebeurd zijn in het verkeer.

Dat je nu eens 95 rijdt (waar je 90 mag) is geen echt probleem, maar in een bebouwde kom is dit not done (veel hogere snelheid). Zeker als er een paar voorrang van rechts tussen zitten.

@Oij: altijd welkom hé ;)
Ik rij soms 70 in bebouwde kom gewoon door dat het een baan is waar je vroeger 70 mocht rijden en nu ma 50.

MrKend54l

Legacy Member
sele zei:
Ik rij soms 70 in bebouwde kom gewoon door dat het een baan is waar je vroeger 70 mocht rijden en nu ma 50.
Met uw fiets telt niet eh man. Die snelheid is enkel voor auto's eh
emoji14.png


Je hebt altijd punten waar de limiet wat laag is. Maar dan nog, regels zijn regels. Die snelheidslimieten zijn er voor een reden natuurlijk .

Jersy

Legacy Member
MrKend54l zei:
Met uw fiets telt niet eh man. Die snelheid is enkel voor auto's eh
emoji14.png


Je hebt altijd punten waar de limiet wat laag is. Maar dan nog, regels zijn regels. Die snelheidslimieten zijn er voor een reden natuurlijk .

in roeselare trekken ze nochtans uw rijbewijs in agge wa scheef met uw fiets zit te rijden
beware!
moehahaha!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan