Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sheik Yerbouti

Legacy Member
The Last of Us
Until Dawn
Uncharted Collection

Ik heb deze 3 aangeschaft waarvan 2 nieuw en 1 tweedehands, maar er zit geen handleiding erbij, is dit normaal?
Ben nog pas een PS4 eigenaar daarmee dat ik het wat raar vind.

StanTem

Legacy Member
Sheik Yerbouti zei:
The Last of Us
Until Dawn
Uncharted Collection

Ik heb deze 3 aangeschaft waarvan 2 nieuw en 1 tweedehands, maar er zit geen handleiding erbij, is dit normaal?
Ben nog pas een PS4 eigenaar daarmee dat ik het wat raar vind.

Da's bij een pak games dat er geen handleiding bij zit.

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Zou begot ni weten of er in mijn nieuw gekochte games nog handleidingen zitten, nooit op gelet, mijn ogen scannen automatisch & enkel da CD'ke en da wordt in de PS4 geschoven. :p

Gewoon wa knopkes drukken int begin vant spel en zien wa da doet, en ge kunt beginnen. :p
Kunt ge niks vinden als ge op die game gaat staan in uw PS4 menu en ge op de options toets drukt?

sele

Legacy Member
Er is maar 1 handleiding die in graag zou lezen en dat is: hoe begrijp je een vrouw!

ikbenben

Legacy Member
sele zei:
Er is maar 1 handleiding die in graag zou lezen en dat is: hoe begrijp je een vrouw!

Ge hebt geluk, hij is sinds kort verkrijgbaar !!

il_570xN.610675258_sfqb.jpg

grifter

Legacy Member
Xhizor zei:
Kan me daar ook aan ergeren of mensen die nog zo juist voor uw indraaien terwijl gij afkomt met 90 per uur. Sommige mensen hebben echt geen geduld en zitten zich constant op te jagen in hun auto :/

In bebouwde kom te snel rijden daarvoor moet je echt wel een lompe kalf voor zijn :lol:

Maar aan de andere kant als twintiger je tijd spenderen met streepjes trekken bij een flitser, dat vind ik ook maar raar zunne. Das gewoon iets wat oude mensen zouden doen :/

Awel dat haat ik ook, vooral als zijn dan optrekken aan dertig per uur...

TotallyZen

Legacy Member
Geen gezwierel met flieters op de meeting (en al zeker Stoerie niet, mijn God, de gedachte alleen al...)!!!

xAnyana

Legacy Member
TotallyZen zei:
Geen gezwierel met flieters op de meeting (en al zeker Stoerie niet, mijn God, de gedachte alleen al...)!!!

Jama! :( Dat was wel de deal he :(
En 't is niet omda gij da niet wilt zien ... :unsure:
:rofl:

Reaper

Legacy Member
TotallyZen zei:
Geen gezwierel met flieters op de meeting (en al zeker Stoerie niet, mijn God, de gedachte alleen al...)!!!

Keb gezegd fluit, geen flieter! man man, lezen is uw sterkste punt nie eh! :unsure:

Teknohol1c

Legacy Member
Amai, dien topic hier. 1 meid aanwezig en het gaat hier weer meteen over flieters etc...
Zo gade da meiske nooit overtuigen ze
emoji55.png

sele zei:
AH den techno is em al aant drukken zie ik
emoji2.png
Nope, ik heb zo geen blauwe stofjas op mijn werk...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan