Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eightytwo zei:![]()
Dragon's Dogma: Dark Arisen
Platinum #22
MaTraK zei:Aandacht.
Jonas89 zei:Dan zoeken ze hier allemaal aandacht?
MaTraK zei:Yup.
De gedachte achter een platinum kan ik begrijpen, ikzelf beschouw bepaalde aspecten van een game verslavend zoals bv het exploreren in AC origins en iedere ? te ontdekken op de map.
Dus wie een game plat versta ik wel waarom, maar het hier dan posten is gewoon voor aandacht, dat iedereen het weet, in de hoop van dat er iemand reageert om te zeggen hoe l33t je wel niet bent.
En dan zwijg ik nog van die cheape en easy plats, glitches, workarounds, guides en share play sessies om toch maar je minute of fame te vergaren.
Hoe dikwijls zie je dat ze zich door een game moeten sleuren tegen hun goesting en zijn ze blij dat het gepasseerd is, snap ik dus totaal nie. Een game die mij tegensteekt vliegt van mijn HDD.
Maar goed, ieder zijn goesting en mening, ik denk dat ik daar ook recht op heb.
Voor de rest ga ik het hierbij laten, ik ga sowieso al comments krijgen van het elite groepje.
Peace.
), het is het topic gebruiken waarvoor het gemaakt is.MaTraK zei:Yup.
De gedachte achter een platinum kan ik begrijpen, ikzelf beschouw bepaalde aspecten van een game verslavend zoals bv het exploreren in AC origins en iedere ? te ontdekken op de map.
Dus wie een game plat versta ik wel waarom, maar het hier dan posten is gewoon voor aandacht, dat iedereen het weet, in de hoop van dat er iemand reageert om te zeggen hoe l33t je wel niet bent.
En dan zwijg ik nog van die cheape en easy plats, glitches, workarounds, guides en share play sessies om toch maar je minute of fame te vergaren.
Hoe dikwijls zie je dat ze zich door een game moeten sleuren tegen hun goesting en zijn ze blij dat het gepasseerd is, snap ik dus totaal nie. Een game die mij tegensteekt vliegt van mijn HDD.
Maar goed, ieder zijn goesting en mening, ik denk dat ik daar ook recht op heb.
Voor de rest ga ik het hierbij laten, ik ga sowieso al comments krijgen van het elite groepje.
Peace.

Awel voila. Je geeft zelf toe dat het wel leuk kan zijn om alles gezien en gedaan te hebben.MaTraK zei:De gedachte achter een platinum kan ik begrijpen, ikzelf beschouw bepaalde aspecten van een game verslavend zoals bv het exploreren in AC origins en iedere ? te ontdekken op de map. Dus wie een game plat versta ik wel waarom...
Wie in een sport een trofee wint, mag toch ook even op het podium staan?MaTraK zei:...maar het hier dan posten is gewoon voor aandacht, dat iedereen het weet, in de hoop van dat er iemand reageert om te zeggen hoe l33t je wel niet bent.

Zo helemaal serieus nemen we het hier niet. Wie als eerste met dergelijke games afkomt, wordt op de beruchte "wall of shame" vereeuwigd (zie eerste pagina).MaTraK zei:En dan zwijg ik nog van die cheape en easy plats, glitches, workarounds, guides en share play sessies om toch maar je minute of fame te vergaren.
TotallyZen zei:Looser
MaTraK zei:Ik veronderstel een uithaal naar mij?
Reaper zei:Niet bij de Sloeri alleszinds, de looser!

ad:StanTem zei:Al die plagerijen. Is het niet tegen mij, dan wel tegen eeuwige vrijgezel Jonas, zaag Matrak of bulkverkoper Alowenad:

Xtralecherus zei:![]()
God of War: Ghost of Sparta
Platinum
Best nog een toffe game, beter uitgewerkt dan Chains Of Olympus imo.

GETHEZ zei:Wow, ge neemt deze release echt serieus, restecp man![]()
. Door een GoW marathon te houden kan ik ze nu eens allemaal spelen ook degen die ik al eens heb gespeeld
. Nu nog GoW2 & GoW3 en piece de la resistance de nieuwe God of War en dan zou ik goed bijzijn met wat er allemaal voorheen gebeurd is!Xtralecherus zei:Haha, ja misschien wel een klein beetje. Door een GoW marathon te houden kan ik ze nu eens allemaal spelen ook degen die ik al eens heb gespeeld
. Nu nog GoW2 & GoW3 en piece de la resistance de nieuwe God of War en dan zou ik goed bijzijn met wat er allemaal voorheen gebeurd is!
GETHEZ zei:Allemaal voorheen, is deze setting dan niet beginnen van op 0?
Noemt het main character nog altijd Kratos dan ofzo? Heb nog niet te veel reviews gelezen eigenlijk...
