Archief - Trophy Platinum Club

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Razer

Legacy Member
1L7b0d30.png


Hitman GO: Definitive Edition

up up down left down right, deed me denken aan de ps2 cheats.

MaTraK

Legacy Member
Jonas89 zei:
Dan zoeken ze hier allemaal aandacht?

Yup.

De gedachte achter een platinum kan ik begrijpen, ikzelf beschouw bepaalde aspecten van een game verslavend zoals bv het exploreren in AC origins en iedere ? te ontdekken op de map.
Dus wie een game plat versta ik wel waarom, maar het hier dan posten is gewoon voor aandacht, dat iedereen het weet, in de hoop van dat er iemand reageert om te zeggen hoe l33t je wel niet bent.

En dan zwijg ik nog van die cheape en easy plats, glitches, workarounds, guides en share play sessies om toch maar je minute of fame te vergaren.
Hoe dikwijls zie je dat ze zich door een game moeten sleuren tegen hun goesting en zijn ze blij dat het gepasseerd is, snap ik dus totaal nie. Een game die mij tegensteekt vliegt van mijn HDD.

Maar goed, ieder zijn goesting en mening, ik denk dat ik daar ook recht op heb.
Voor de rest ga ik het hierbij laten, ik ga sowieso al comments krijgen van het elite groepje.
Peace.

Reaper

Legacy Member
MaTraK zei:
Yup.

De gedachte achter een platinum kan ik begrijpen, ikzelf beschouw bepaalde aspecten van een game verslavend zoals bv het exploreren in AC origins en iedere ? te ontdekken op de map.
Dus wie een game plat versta ik wel waarom, maar het hier dan posten is gewoon voor aandacht, dat iedereen het weet, in de hoop van dat er iemand reageert om te zeggen hoe l33t je wel niet bent.

En dan zwijg ik nog van die cheape en easy plats, glitches, workarounds, guides en share play sessies om toch maar je minute of fame te vergaren.
Hoe dikwijls zie je dat ze zich door een game moeten sleuren tegen hun goesting en zijn ze blij dat het gepasseerd is, snap ik dus totaal nie. Een game die mij tegensteekt vliegt van mijn HDD.

Maar goed, ieder zijn goesting en mening, ik denk dat ik daar ook recht op heb.
Voor de rest ga ik het hierbij laten, ik ga sowieso al comments krijgen van het elite groepje.
Peace.

Alsik dat nu post of niet maakt mij niet uit, het topic is er en lokt soms ook vragen uit ala, "wat vond je ervan?", "moeitlijk spel?", wat aandacht vestigen op het spel die je post dus.
Een post hier is niet altijd een schreeuw om aandacht (al zeg ik niet dat dit voor iedereen het geval is :p), het is het topic gebruiken waarvoor het gemaakt is.

Toratsuru

Legacy Member
1Lb34343.png


1L2687b6.png


Platinum 28 "Slyde"
Platinum 29"Batman The enemy within"

Vooral die slyde vond ik toch geweldig :p

@stantem: is het mogelijk om mij ook platinum member te maken?

GETHEZ

Legacy Member
MaTraK zei:
Yup.

De gedachte achter een platinum kan ik begrijpen, ikzelf beschouw bepaalde aspecten van een game verslavend zoals bv het exploreren in AC origins en iedere ? te ontdekken op de map.
Dus wie een game plat versta ik wel waarom, maar het hier dan posten is gewoon voor aandacht, dat iedereen het weet, in de hoop van dat er iemand reageert om te zeggen hoe l33t je wel niet bent.

En dan zwijg ik nog van die cheape en easy plats, glitches, workarounds, guides en share play sessies om toch maar je minute of fame te vergaren.
Hoe dikwijls zie je dat ze zich door een game moeten sleuren tegen hun goesting en zijn ze blij dat het gepasseerd is, snap ik dus totaal nie. Een game die mij tegensteekt vliegt van mijn HDD.

Maar goed, ieder zijn goesting en mening, ik denk dat ik daar ook recht op heb.
Voor de rest ga ik het hierbij laten, ik ga sowieso al comments krijgen van het elite groepje.
Peace.

Dat gezegd zijnde, den eerste op het forum met een God of War platinum... : :bow:

Goldrusher

Legacy Member
MaTraK zei:
De gedachte achter een platinum kan ik begrijpen, ikzelf beschouw bepaalde aspecten van een game verslavend zoals bv het exploreren in AC origins en iedere ? te ontdekken op de map. Dus wie een game plat versta ik wel waarom...
Awel voila. Je geeft zelf toe dat het wel leuk kan zijn om alles gezien en gedaan te hebben.

MaTraK zei:
...maar het hier dan posten is gewoon voor aandacht, dat iedereen het weet, in de hoop van dat er iemand reageert om te zeggen hoe l33t je wel niet bent.
Wie in een sport een trofee wint, mag toch ook even op het podium staan? :unsure:
Bovendien beloont 9lives al wie meer dan 100 platinums heeft met een leuke, fysieke prijs. Meestal een exclusief collector's item.

MaTraK zei:
En dan zwijg ik nog van die cheape en easy plats, glitches, workarounds, guides en share play sessies om toch maar je minute of fame te vergaren.
Zo helemaal serieus nemen we het hier niet. Wie als eerste met dergelijke games afkomt, wordt op de beruchte "wall of shame" vereeuwigd (zie eerste pagina).
Al heb ik een vermoeden dat sommigen het juist leuk vinden om net dáár aan de leiding te staan... /kijkt naar Jonas89

StanTem

Legacy Member
Al die plagerijen. Is het niet tegen mij, dan wel tegen eeuwige vrijgezel Jonas, zaag Matrak of bulkverkoper Alowen :sad:

Xtralecherus

Legacy Member
1L4ed97c.png

God of War: Ghost of Sparta
Platinum

Best nog een toffe game, beter uitgewerkt dan Chains Of Olympus imo.

GETHEZ

Legacy Member
Xtralecherus zei:
1L4ed97c.png

God of War: Ghost of Sparta
Platinum

Best nog een toffe game, beter uitgewerkt dan Chains Of Olympus imo.

Wow, ge neemt deze release echt serieus, restecp man :p

Xtralecherus

Legacy Member
GETHEZ zei:
Wow, ge neemt deze release echt serieus, restecp man :p

Haha, ja misschien wel een klein beetje:unsure:. Door een GoW marathon te houden kan ik ze nu eens allemaal spelen ook degen die ik al eens heb gespeeld ;). Nu nog GoW2 & GoW3 en piece de la resistance de nieuwe God of War en dan zou ik goed bijzijn met wat er allemaal voorheen gebeurd is!

GETHEZ

Legacy Member
Xtralecherus zei:
Haha, ja misschien wel een klein beetje:unsure:. Door een GoW marathon te houden kan ik ze nu eens allemaal spelen ook degen die ik al eens heb gespeeld ;). Nu nog GoW2 & GoW3 en piece de la resistance de nieuwe God of War en dan zou ik goed bijzijn met wat er allemaal voorheen gebeurd is!

Allemaal voorheen, is deze setting dan niet beginnen van op 0?

Noemt het main character nog altijd Kratos dan ofzo? Heb nog niet te veel reviews gelezen eigenlijk...

StanTem

Legacy Member
GETHEZ zei:
Allemaal voorheen, is deze setting dan niet beginnen van op 0?

Noemt het main character nog altijd Kratos dan ofzo? Heb nog niet te veel reviews gelezen eigenlijk...

't Is nog altijd Kratos ja :p
Wou een rustig leven leiden tussen de Noorse goden, maar ja...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan