Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
schredy zei:![]()
Pix The Cat (100%)
PS+ game van bijna 4j geleden, blij dat ik die toch nog heb gestart.![]()
GETHEZ zei:Kheb die ook ooit eens opgestart, was die niet vrij moeilijk?
schredy zei:de rest valt goed mee.
Reaper zei:![]()
The Technomancer
Platinum
Spijtig dat de sidequests zo kunnen tegensteken (SQ1: A->B->C->A->B, SQ2: B->C->A, maar de helft van de tijd kan je ze niet samendoen, teveel hetzelfde rondje lopen)
Er zat met momenten toch wel wat diepgang is, kheb het gevoel dat dit een topper kon geweest zijn maar dat ze teveel hoekjes moeten afsnijden hebben om tot dit geheel te kunnen komen.

DontKnow_id zei:Heeft deze al wat patches gehad in verband met de combat? Vond die op niet veel trekken toen. Anders ook ik die opnieuw eens op. Ooit![]()
Xtralecherus zei:![]()
God of War III Remastered
Platinum
![]()

GETHEZ zei:Aan het tempo da gij hier deze spellen uitspeelt zult ge nog sneller als de massa de gow trophy behalen lijkt me...
Gow 3 duurt toch wel even om te behalen voor de doorsnee gebruiker, niet??![]()


GETHEZ zei:Aan het tempo da gij hier deze spellen uitspeelt zult ge nog sneller als de massa de gow trophy behalen lijkt me...
Gow 3 duurt toch wel even om te behalen voor de doorsnee gebruiker, niet??![]()
. Ben alleszins al blij dat ik ze allemaal al heb gespeeld.. Zo'n GoW marathon is goed voor 1 keer
. Maar meestal probeer ik wel mijn tijd te nemen om te genieten van de game maar tegenwoordig heb je zo'n grote backlog dat je wat efficiënter moet spelen imo.
.