Archief - Trophy Platinum Club

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schredy

Legacy Member
11L0053de.png


Pix The Cat (100%)


:cool:

PS+ game van bijna 4j geleden, blij dat ik die toch nog heb gestart. :)

schredy

Legacy Member
GETHEZ zei:
Kheb die ook ooit eens opgestart, was die niet vrij moeilijk?

2 moeilijke (score in arcade), de rest valt goed mee. Die voor alle lab levels perfect is de makkelijkste ~1% UR ooit, duurt mss wat lang (100 lvls), maar je kan gewoon een guide volgen.

Xtralecherus

Legacy Member
1L44ebd7.png

God of War II (PS Vita)
Platinum

GoW2 is echt een goddelijke game :p!
Nog 1 te gaan GoW 3.. En dan ga ik ook aan God of War beginnen, game ligt hier al gereed :D.

Reaper

Legacy Member
1La0ac6b.png


The Technomancer
Platinum

Spijtig dat de sidequests zo kunnen tegensteken (SQ1: A->B->C->A->B, SQ2: B->C->A, maar de helft van de tijd kan je ze niet samendoen, teveel hetzelfde rondje lopen)
Er zat met momenten toch wel wat diepgang is, kheb het gevoel dat dit een topper kon geweest zijn maar dat ze teveel hoekjes moeten afsnijden hebben om tot dit geheel te kunnen komen.

DontKnow_id

Legacy Member
Reaper zei:
1La0ac6b.png


The Technomancer
Platinum

Spijtig dat de sidequests zo kunnen tegensteken (SQ1: A->B->C->A->B, SQ2: B->C->A, maar de helft van de tijd kan je ze niet samendoen, teveel hetzelfde rondje lopen)
Er zat met momenten toch wel wat diepgang is, kheb het gevoel dat dit een topper kon geweest zijn maar dat ze teveel hoekjes moeten afsnijden hebben om tot dit geheel te kunnen komen.

Heeft deze al wat patches gehad in verband met de combat? Vond die op niet veel trekken toen. Anders ook ik die opnieuw eens op. Ooit :)

Reaper

Legacy Member
DontKnow_id zei:
Heeft deze al wat patches gehad in verband met de combat? Vond die op niet veel trekken toen. Anders ook ik die opnieuw eens op. Ooit :)

Kheb deze met patches gespeeld dus geen idee wat ge wilt zeggen dat nodig zou geweest zijn. Het is alleszins geen button masher, dodgen en wachten op een opening zijn nodig.

Reaper

Legacy Member
13Ld578b5.png


Theseus
100%

Ff tussen GoW door, tof concept, chapter select had handig geweest voor collectibles

GETHEZ

Legacy Member
Xtralecherus zei:
1La1bc76.png

God of War III Remastered
Platinum

:niceone:

Aan het tempo da gij hier deze spellen uitspeelt zult ge nog sneller als de massa de gow trophy behalen lijkt me...

Gow 3 duurt toch wel even om te behalen voor de doorsnee gebruiker, niet?? :p

StanTem

Legacy Member
GETHEZ zei:
Aan het tempo da gij hier deze spellen uitspeelt zult ge nog sneller als de massa de gow trophy behalen lijkt me...

Gow 3 duurt toch wel even om te behalen voor de doorsnee gebruiker, niet?? :p

Volgens de guide 12 uur. Een 3e van God of War dus :p

GETHEZ

Legacy Member
Mjah, heb god of war 3 destijds gekocht op ps3 en heb alleen al voor de story, dus nog ni eens de moeilijkste settings, al kweet ni hoe lang gedaan...

Ik ben dan ook super trage speler in vergelijking met sommige hier blijkbaar...

Gelle zijt dan ook pro platinumisten :unsure:

Das ook alle keren als ik op Ps trophies kijk dat ik boven het gemiddelde uitkom :doh:

Xtralecherus

Legacy Member
GETHEZ zei:
Aan het tempo da gij hier deze spellen uitspeelt zult ge nog sneller als de massa de gow trophy behalen lijkt me...

Gow 3 duurt toch wel even om te behalen voor de doorsnee gebruiker, niet?? :p

Als je direct op Titan(Hard) begint kun je het in 1 keer doen hoef je geen 2 playthroughs te doen wat je tijd bespaart. Voor de nieuwe God of War ga ik mijn tijd nemen :p. Ben alleszins al blij dat ik ze allemaal al heb gespeeld.. Zo'n GoW marathon is goed voor 1 keer :D. Maar meestal probeer ik wel mijn tijd te nemen om te genieten van de game maar tegenwoordig heb je zo'n grote backlog dat je wat efficiënter moet spelen imo.

Plus ik verwacht van StanTem dat hij de plat eerst zal behalen :P.

GETHEZ

Legacy Member
Bij mij zal het ZOIEZO later zijn, wereldkampioenschap snooker is bezig ook...

:offtopic:

Terug naar platinums posten

Reverz

Legacy Member
1L7dd851.png

Master of Time (Final Fantasy XIII-2)

Kwestie van in de trend van snelle platinums te blijven. (6 years, 1 month, 2 weeks) :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan