Yuri
Legacy Member
Raizo zei:sorry dude, wou de collectie zo snel mogelijk compleet make en die had er een deel die ik miste. collega van me heeft pas een mint zelda 2 van ebay gekocht. ben voor hem aant uitkijke voor de 1ste, moest ik de 2de tege e goed prijske tegekome en ib goeie staat dan hoort ge het ;-)
Np, ze. Ben al blij dat ze bij een verzamelaar zijn terecht gekomen. Hoeveel moet je er nog van die NES-classics? Merci alvast, ik wil ook wel uitkijken voor de eerste, moest ik er eentje vinden, kan ik het je ook laten weten.

. collega van me heeft pas een mint zelda 2 van ebay gekocht. ben voor hem aant uitkijke voor de 1ste, moest ik de 2de tege e goed prijske tegekome en ib goeie staat dan hoort ge het ;-)

die stuurde mij een link van zo een boxed mint advance in amerika.... kapot gelache toen. 

),iemand die meer info kan geven??