Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yuri

Legacy Member
Raizo zei:
sorry dude, wou de collectie zo snel mogelijk compleet make en die had er een deel die ik miste :-). collega van me heeft pas een mint zelda 2 van ebay gekocht. ben voor hem aant uitkijke voor de 1ste, moest ik de 2de tege e goed prijske tegekome en ib goeie staat dan hoort ge het ;-)

Np, ze. Ben al blij dat ze bij een verzamelaar zijn terecht gekomen. Hoeveel moet je er nog van die NES-classics? Merci alvast, ik wil ook wel uitkijken voor de eerste, moest ik er eentje vinden, kan ik het je ook laten weten. ;)

crazyjoker

Legacy Member
Raizo zei:
die zijn ook zeldzaam en prijzig aant worde he ?

zeg dat wel. Op 2dehands staat er zo een blauwe gba en ze vraagt er dan zo 125 euro voor ofzoiets. Ik wist dat een vriend van mij die had dus vroeg ik hem of hij die wou verkopen (heeft geen idee wat die waard is) :p

Nirron

Legacy Member
Puur omdat de kinderen van toen die het altijd wouden, maar niet konden of mochten nu oud genoeg zijn om het wel te doen.
Vaak gaat het niet om verzamelaars die echt verzamelen, maar dan ene ding of meerdere dingen uit hun jeugd dan toch kopen en dan kijken ze vaak niet naar het bedrag en kennen ze de gaan prijs niet.

Dus dan gaat automatisch de prijs omhoog.

Raizo

Legacy Member
@ Yuri : ik moet er nog 3 (om de complete collectie in goede staat te hebben) super mario, metroid en bomberman zoek ik nog in goede staat. Moest ge de 1ste vinde, let me know ;)

@ crazyjoker : die vrouw had ik ook gemaild 2weken terug ofzo, die gaan rond de 600€ zei ze :D die stuurde mij een link van zo een boxed mint advance in amerika.... kapot gelache toen.
Ik heb gisteren een koopje kunnen doen op internet, die blauwe en rode, allebei boxed en compleet met lader, tas, spel, handleiding voor 50€ per stuk. Zo super packs zijn er maar 1000 van gemaakt in europa en kosten in 2003 nieuw rond de 170€ dus heb een serieus koopje gedaan denk ik, was een oudere dame die niet besefte wat ze had :)

crazyjoker

Legacy Member
Raizo zei:
@ Yuri : ik moet er nog 3 (om de complete collectie in goede staat te hebben) super mario, metroid en bomberman zoek ik nog in goede staat. Moest ge de 1ste vinde, let me know ;)

@ crazyjoker : die vrouw had ik ook gemaild 2weken terug ofzo, die gaan rond de 600€ zei ze :D die stuurde mij een link van zo een boxed mint advance in amerika.... kapot gelache toen.
Ik heb gisteren een koopje kunnen doen op internet, die blauwe en rode, allebei boxed en compleet met lader, tas, spel, handleiding voor 50€ per stuk. Zo super packs zijn er maar 1000 van gemaakt in europa en kosten in 2003 nieuw rond de 170€ dus heb een serieus koopje gedaan denk ik, was een oudere dame die niet besefte wat ze had :)

Toevallig op 2dehands gekocht ?
Ik zag dat staan en had gevraagd hoeveel ze er voor wou, maar de dag erna waren ze al verkocht. Ik vond het zo spijtig, want dat komt ge niet veel tegen
:(

Raizo

Legacy Member
Nee op kapaza, zag ze toevallig gisteren avond rond 20.30, stond er pas een uurtje op, en zijn nu al onderweg naar hier :) ben ze ook nog nooit boxed tegen gekomen, en de NTSC versies zijn abnormaal duur op ebay (schandalig) dus kon deze 2 niet laten liggen voor die prijs. Los is het goedkoopste 45€ dat ik weet voor de rode, alleen met lader bij.

Raizo

Legacy Member
Mooie game and watches ;) als de doos er goed uitziet kunnen ze ook wel opbrengen ja. Maar oppassen met ebay prijzen, daar is alles zeldzaam :D
Moest je er van willen wegdoen, PM me dan maar.

Greetz

junglist_clint

Legacy Member
reactor zei:
Ik vind eigelijk weinig van de sleeve terug (heb niet heel lang gezocht :$ ),iemand die meer info kan geven??

Op en al zijn we weer tevree! :)

fiew ff weg geweest!
Ja die console sleeve heb ik ook. Bij mij komt hij van België. Heb er ook wat opzoek werk over gedaan toen ik hem kocht maar veel info vind je er niet van. Gewoon weer 1 van de vele pal varianten van N64.

Wel nice one! Als je er niks bij wilt doen wil ik hem wel overkopen voor mijn slechte staat wat beter te maken ;)

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Super Mario World (boxed)
Heleboel PS2-games
Half Life 2 (Xbox)

crazyjoker

Legacy Member
Raizo zei:
Nee op kapaza, zag ze toevallig gisteren avond rond 20.30, stond er pas een uurtje op, en zijn nu al onderweg naar hier :) ben ze ook nog nooit boxed tegen gekomen, en de NTSC versies zijn abnormaal duur op ebay (schandalig) dus kon deze 2 niet laten liggen voor die prijs. Los is het goedkoopste 45€ dat ik weet voor de rode, alleen met lader bij.

ik bedoelde kapaza :p
Ik had ze zien staan en stond er ook maar enkele uurtjes op.
Spijtig dat je net iets eerder was, maarja :p
Je hebt echt een koopje gedaan dat kan ik je zeggen :)

ironhorn

Legacy Member
onlangs ook nog 2 complete gba spellen gevonden:
- tales of phantasia
- earthworm jim

en de transformer die ik gevonden had, is blijkbaar een g1 thunderwing (wel incompleet)

Ringo

Legacy Member
G1 Thunderwing? Dat is toch een pretender? En 1 van de weinige Decepticons die zich verbonden voelen met de Matrix (of Leadership).

ironhorn

Legacy Member
idd, is een pretender. Dunno over de rest, heb de reeks nooit helemaal gevolgd ^^" (buiten beast wars dan natuurlijk)

ook nog gevonden: final fight one (cart only, gba), waar ik de keer ervoren het doosje van iemand had gekregen omdat het spel ontbrak, vind ik nu (bij iemand anders) de cart :)

Raizo

Legacy Member
@ crazyjoker : ja vind het ook een koopje, had bijna ne losse rode gekocht ma toen ik die 2 boxed staan :-)
@ ironhorn : beast wars rulede vroeger, waar is de tijd hene :-)

KillingRaptor

Legacy Member
Deze overgenomen van space79 hier op het forum, vandaag aangekomen. :)
Sonic the Hedgehog zat er ook nog bij maar die is niet voor mij, is voor een vriendin die nu ook een Mega Drive heeft.

DSC_0347.jpg

Ringo

Legacy Member
ironhorn zei:
idd, is een pretender. Dunno over de rest, heb de reeks nooit helemaal gevolgd ^^" (buiten beast wars dan natuurlijk)

Eigenlijk zou ik van jou mijn secret santa moeten maken en enkel maar G1 Transformers vragen :D

Beast Wars is overigens een sterke serie geholpen dankzij het beperkt aantal personages (3D in de jaren 90 was veel duurder dan nu).

reactor

Legacy Member
junglist_clint zei:
fiew ff weg geweest!
Ja die console sleeve heb ik ook. Bij mij komt hij van België. Heb er ook wat opzoek werk over gedaan toen ik hem kocht maar veel info vind je er niet van. Gewoon weer 1 van de vele pal varianten van N64.

Wel nice one! Als je er niks bij wilt doen wil ik hem wel overkopen voor mijn slechte staat wat beter te maken ;)

Sorry Clint,maar ik hou hem zelf.
Ik heb hem over de box van de N64 zitten ,ik vind de box zo veel cooler!

Maar als ik er nog ene tegenkom ben jij de eerste !;)

Raizo

Legacy Member
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan