Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeneralUrsus

Legacy Member
2cdijyw.jpg


Op het werk was er een meisje die deze zomer een PSP had gewonnen in een Lunapark in Spanje, maar ze heeft hem niet nodig en heb hem dan gekocht. :p Ze vroeg eerst €20, ik zei dat ik akkoord was maar de dag erna vroeg ze €50 na het bekijken van de prijzen op het internet -_- Tchoja, heb dan maar toegegeven omdat ik echt een nieuwe PSP wou en geen van die nieuwe PSP 1000 crap. (had vroeger een 2000) Dus toch wel blij met een sealed PSP 3004 voor €50 :p

KillingRaptor

Legacy Member
Nog altijd goedkoper dan tweedehands in de Game Mania, daar staan die dingen nog aan €75...
Ik moet ook eens een nieuwe vinden want de mijne is kapot, geen idee of het nog te herstellen valt of niet.

reactor

Legacy Member
Vandaag ook nog eens een paar rommelmarktjes gedaan.
En ik ben maar om 10.30 u opgestaan! :p
De buit.....
-mystic defender MD (vroeg de prijs maar stond in de gratis hoek :))
-Snes Alien 3 cart (1 euro)
-Psx Kurushi final (1 euro)

-Nes met toebehoren en volgende games:
-Mario bros 3 cart
-Lolo 2 cart met boekje
-Tetris cart met boekje
-Tetris 2 cart met boekje
-Yoshi's cookie cart met boekje
-Donkey kong met boekje
Totaal :15 euro

-Donkey kong 64 compleet met een console sleeve . (2 euro)

img0153azr.jpg
Ik vind eigelijk weinig van de sleeve terug (heb niet heel lang gezocht :$ ),iemand die meer info kan geven??

Op en al zijn we weer tevree! :)

Dustar

Legacy Member
Toch wel één van de betere PC spellen vind ik. BG2 heb ik indertijd nog van m'n vriendin gekregen :-).
Vandaag deze opgepikt:
7915645472_bc16f70120.jpg


Cyanide zei:
Vanmorgen dit op een rommelmarkt gevonden. Best tevreden mee :)

JimmyPatterson

Legacy Member
GeneralUrsus zei:
2cdijyw.jpg


Op het werk was er een meisje die deze zomer een PSP had gewonnen in een Lunapark in Spanje, maar ze heeft hem niet nodig en heb hem dan gekocht. :p Ze vroeg eerst €20, ik zei dat ik akkoord was maar de dag erna vroeg ze €50 na het bekijken van de prijzen op het internet -_- Tchoja, heb dan maar toegegeven omdat ik echt een nieuwe PSP wou en geen van die nieuwe PSP 1000 crap. (had vroeger een 2000) Dus toch wel blij met een sealed PSP 3004 voor €50 :p


Hier onlangs een psp gekocht met 6 games voor €60 incl verzending:p
Ben nu verslaafd aan Burnout: Legends :sad:

red Bulleke

Legacy Member
Net opgehaald, allen voor PSP en cib:

Assassin's Creed: Bloodlines
God of War: Ghost of Sparta
Metal Gear Solid: Portable Ops
Patapon
Prince of Persia Revelations

Pakketprijs: €17 :)

JimmyPatterson

Legacy Member
Ratchet & Clanck
Resident Evil: Code Veronica X (met Devil May Cry demo)

11 incl voor betaald

Edit:
In de gamemania:
Shadow of Rome (PS2) : €7.98 (zocht deze game al vrij lang)
Motorstorm Artic Edge (PSP): €7.98.

Musilitar

Legacy Member
Op de rommelmarkt in Leuven nog eens wat gekocht. Natuurlijk stond meneer de Hollander er ook weer gezellig... Zijn aanbod lijkt inderdaad wel een pak minder dan een jaar geleden.

Gezocht:

- Panzer Dragoon Orta (Xbox, zocht ik al lang en dit vind ik toch wel een schappelijke prijs) CIB in goede staat - 6 euro

- Gun Valkyrie (Xbox), CIB in goede staat - 6 euro

- Tenchu: Stealth Assassins (PS1, puur meegenomen op basis van de titel, had al veel goeds gehoord over deze reeks) zonder boekje en cover - 2 euro

- Buzz: The Big Quiz (PS2, Had de buzzers al maar nog geen spel) - 2 euro

Erg blij met PDO :)

JimmyPatterson

Legacy Member
Transformers (PS2)
Secret Agent Clank (PSP)

Beide €7.98 in de Gamemania :)

Raizo

Legacy Member
ziet er ook goed uit he, zou ik ook nie late ligge, gewoon omdat ge het hier nooit ziet :)

JimmyPatterson

Legacy Member
promaxius zei:
das toch geen retro :p

Verstuurd met mijn mobiele telefoon


PS2 wordt hier al als retro gezien en aangezien er totaal geen actieve topics meer zijn in verband met de PSP, zet ik die aankopen hier ook (ik niet alleen trouwens).

sluysen

Legacy Member
Aangezien ze (voor zover ik weet) geen games meer uitbrengen op ps2 kan je dit idd als retro aanzien.

En dan nog, hier mag van mijn part alles gepost worden, af en toe staat er ook eens een ps3 game of wii of x360 tussen, maar dat maakt niet uit. Merendeel van de posts bevat toch retro stuff

Yuri

Legacy Member
Raizo zei:
Aankopen van de laatste tijd, GBA games komen van internet, de rest van rommemarkt.

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting


Wel leuk vind ik die Super mario Hong kong versie, nooit gezien hier, ligt da gewoon op een rommelmarkt, hoe raakt het hier toch vraag ik me af.. :)

Ah, gij zijt met die NES classics games gaan lopen op marktplaats. :p

Had gevraagd aan die persoon voor Zelda 2, maar ie zei dat er iemand ze allemaal nam en ook toevallig van België was. Had gevreesd voor een opkoper, ma ben dan blij dat ze toch goed terecht gekomen zijn.

Nu nog blijven verder speuren voor Zelda 2 boxed... :sad:


Intussen Resident Evil Zero compleet binnengekregen. Meer dan compleet, want er zaten 2 handleidingen in. Ook foldertje voor de guide zat er nog in.

Dus nu heb ik alle RE's voor de Gamecube. :D

Collectie voor GC zit er ook ver op, mss nog de sonic's en dat zal het zoal zijn.

Raizo

Legacy Member
Yuri zei:
Ah, gij zijt met die NES classics games gaan lopen op marktplaats. :p

Had gevraagd aan die persoon voor Zelda 2, maar ie zei dat er iemand ze allemaal nam en ook toevallig van België was. Had gevreesd voor een opkoper, ma ben dan blij dat ze toch goed terecht gekomen zijn.

Nu nog blijven verder speuren voor Zelda 2 boxed... :sad:


Intussen Resident Evil Zero compleet binnengekregen. Meer dan compleet, want er zaten 2 handleidingen in. Ook foldertje voor de guide zat er nog in.

Dus nu heb ik alle RE's voor de Gamecube. :D

Collectie voor GC zit er ook ver op, mss nog de sonic's en dat zal het zoal zijn.

sorry dude, wou de collectie zo snel mogelijk compleet make en die had er een deel die ik miste :-). collega van me heeft pas een mint zelda 2 van ebay gekocht. ben voor hem aant uitkijke voor de 1ste, moest ik de 2de tege e goed prijske tegekome en ib goeie staat dan hoort ge het ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan