Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
nervevar zei:
Imo is deze toch wel de zeldzaamste (en voor mij de duurste geweest) uit de reeks. Als ik die anders tegenkwam hangden er promotiestickers op die je onmogelijk kon afkrijgen :(

Hoeveel heb je er voor moeten betalen dan als ik vragen mag? Ik had voor mijn exemplaar iets van €7 betaald ofzo, compleet en in bijna nieuwstaat.

Nirron

Legacy Member
Mega Drive console + 2 controllers

Games:
- Olympic Gold
- Knockout Boxing
- Sonic the Hedgehog
- Sonic the Hedgehog 2
- Wrestle War

Moet dringend eens al mijn console's voorzien van zo'n 50/60hz switch of misschien die mod waar je een bepaalde knop een paar seconde indrukt om tussen modes te switchen.

Kenneke10

Legacy Member
Resident evil 5 play arts figurine's chris en sheva volledig nieuw doos in perfecte staat.

biotek

Legacy Member
Kryptex zei:
CIB gekocht > CIB Reproduction gaat weg.

Simpel toch :crazy:

dus ge verkoopt een fake spel ? ben niet mee in de repro scene... is dit enkel de doos en instructie of ook de cart die repro zijn?

edit : beschrijving gelezen , enkel doos en manual dus. komen die dan van nintendo?

Private Joker

Legacy Member
Cart is origineel en voor mensen die boxed exemplaar willen, maar er het geld niet voor over hebben. Wel een ziekte voor de retro scene die fake boxes en manuals... Komt niets goed van in huis.

GeneralUrsus

Legacy Member
Vind ik idd ook. Ik steek (de weinige) losse NES/SNES games die ik heb van FF in video doosjes en print dan de cover uit precies op maat van die videodoos. Vind ik ook een goede oplossing :p

Private Joker

Legacy Member
Voila, als ge het voor uw eigen doet, allemaal goed. Breng die echter niet in de omloop of je zorgt alleen maar voor bedrog.

sluysen

Legacy Member
3 DS en 3 Wii games gekocht in de lokale GM

2 pokemon mysterie dungeons (time en darkness dacht ik, liggen bij vriendin atm)
Asphalt 3d (3ds)

pac man party game (wii)
Raving rabbits party collection (wii)
THPS Downhill Jam (wii)

edit:
wel jammer van die schiftingsvraag, ik ben daar altijd zo slecht in :D

KillingRaptor

Legacy Member
Incoming! Vandaag naar Oostende geweest en weer een hoop games mee. Ook groot deel van de Game Mania acties.

DSC_0343.jpg


Killzone (PS2): 5 voor €20 actie
Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex (PS2): 5 voor €20 actie
Soul Calibur II (PS2): 5 voor €20 actie
Ratchet & Clank 2 (PS2): 5 voor €20 actie
Ratchet & Clank 3 (PS2): 5 voor €20 actie
Magical Starsign (NDS): 3 voor €20 actie
Eledees (Wii): 3 voor €20 actie
X-Men Origins: Wolverine (X360): 3 voor €20 actie
Gravity Rush (PS Vita): €40
Tales of Symphonia: Dawn of the New World (Wii): €10 op kleine rommelmarkt
Xbox 360 Hori Arcade Stick: €25
Pac-Man pluche: €4 met de grijpertjes op de kermis

Ringo

Legacy Member
Vandaag ook naar GM in Waregem geweest...nog nooit zoveel volk gezien daar. De uitbater was best tevreden dat de PS2 afdeling serieus geslonken was.

Zelf meegenomen:

Voor PS2 (5 voor 20)
- Final Fantasy X
- Final Fantasy X-2
- Final Fantasy XII
- Grim Grimoire (zeldzaam, dacht ik?)
- Hunter The Reckoning: Wayward

Voor NDS (3 voor 20)

- Geometry Wars
- Broken Sword
- Hotel Dusk : Room 215

Totaal in GM : 85 Euro => na korting dus 40 Euro :)

Op rommelmarkt in Marke:

- Halo (XBOX) : 3 Euro
- Ninja Gaiden Demo Disc (XBOX): 2 Euro

ze konden dan nog niet teruggeven op 10 Euro en heb dan voor 5 Euro Pokemon Battle Revolution meegenomen ook al heb ik geen Wii. 't Was een klein gastje en keek nogal triest dat het niet kon teruggeven vandaar.

@Killingraptor: ge hebt chance gehad met die Pac-Man, heb er in Desselgem ook proberen te grijpen deze zomer maar de UFO catchers waren niet echt ingesteld om stevig te grijpen.

Riki

Legacy Member
Ook eens langs de GM gepasseerd vanmorgen, was daar iets na het openingsuur en er liep daar ook al aardig wat volk.

PS2 (twee keer 5 voor 20 :p)

- The Bouncer
- Haven: Call of the King
- Haunting Ground
- Onimusha 3
- Commando's 2: Men of Courage
- Timesplitters: Future Perfect
- Viewtiful Joe 2
- XIII
- Donald Duck: Quack Attack
- Grandia II (had ik al, maar anders had ik er geen tien, dus als iemand interesse heeft, zeg maar)

DS

Pokémon Conquest (20% korting)

PSP

Breath of Fire III (3 voor 20)
R-Type Tactics (3 voor 20)

En dan nog inFamous 2 (PS3, 20% korting) en The Godfather II (360, 3 voor 20), maar dan zitten we niet meer in retro :unsure:.

@ KillingRaptor; heb die Pac-mans ook zien staan op een kermis onlangs, maar heb mijn euro's gespendeerd aan Cars-knuffels voor mijn neefje :p. Twee beestjes met één keer grijpen, waar game skills al niet goed voor zijn.

craisin

Legacy Member
Nog 2 bij in de SNES cart collectie:
- Tetris Attack
- Theme Park

5€ 't stuk, da's altijd een deal. 8)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan