Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Nice! Ben ook al een tijdje op zoek naar een Vectrex maar het is zo moeilijk om er eentje voor een deftige prijs te vinden :p

sluysen

Legacy Member
Nog naar Loppem geweest deze middag, 0 de botten gevonden. Er lag wel retro, maar niets dat ik wou kopen.

Uiteindelijk nog eens naar Jabbeke geweest (had een stevige plastic tas gekregen van de verkoper en had beloofd om die terug te brengen)
Nog iets kunnen scoren om 10 voor 6 's avonds

Donkey Kong Nes Classics voor GBA, compleet behalve de inlay. 6€, geen overdreven prijs denk ik?

Kenneke10

Legacy Member
sluysen zei:
Nog eens langs gameswap geweest en wat zaken binnengebracht.
Natuurlijk ook nieuw speelgoed gekocht.

* Street Fighter II Special Champion Edition (Megadrive, compleet, mag wel voor die prijs :p)
* Street Fighter IV 3D Edition (3DS, was nog sealed)
* Snes 3th party Multiplayer adapter

Waar is dat gameswap?

sluysen

Legacy Member
Schouwburgstraat 24 - 9000 Gent

Werkt ook samen met The Sentinel in Antwerpen.
Op de site van gameswap staat het merendeel van wat hij liggen heeft, of wat er in antwerpen ligt. Normaal kan hij ook zaken van antwerpen naar gent laten komen als je het daar wil ophalen.

Ingis

Legacy Member
vandaag naar verschillende rommelmarkten geweest... vooral dvds gekocht en een aantal PSX games:
Oddworld Abe's Oddysee
G-Police
Crash Team Racing (Plat)
Need For Speed Porsche 2000
Battle Arena Toshiden (Plat met spelfout op de disc :p)
Wipeout
Mortal Kombat 4
Firebugs
Colony Wars: Vengeance

alles voor 6euro
enkel G. Police is zonder boekje :(

evo alexan

Legacy Member
@Sluysen zeer mooie aankoop! Blij dat er geen opkoper mee gaan lopen is. Is da fun om mee te spelen ?

sluysen

Legacy Member
Verrassend genoeg wel nog :D
Geen idee of ik nu de goeie of slechte games vast heb, maar sommige zijn echt wel nog fun.
Web Warp bijvoorbeeld, of Clean sweep de pacman ripoff :p

GeneralUrsus

Legacy Member
Gisteren rommelmarkt gedaan en niet zoveel gevonden, maar ben toch wel blij want heb 2 topgames kunnen kopen voor weinig geld :D
- Soul Calibur III (ps2) Heb er niet in gekeken toen ik het kocht, er zaten nog 3 ps1 games bij; The Dukes of Hazard, Evo's Space Adventures en Final Fantasy IX CD 3 ( :( )
- Baldur's Gate: Dark Alliance (ps2) Deze was in het Frans maar wist niet zeker of je hem ook in het Engels kon spelen, gelukkig heb ik juist gegokt :D
- en een witte Apple toetsenbord voor €2 :D

craisin

Legacy Member
Donkey Kong boardgame gekregen van een kameraad. Hij had die een paar weken terug al eens op de rommelmarkt gevonden voor hemzelf, en verleden weekend nog eens voor 1€. :)

KillingRaptor

Legacy Member
sluysen zei:
Verrassend genoeg wel nog :D
Geen idee of ik nu de goeie of slechte games vast heb, maar sommige zijn echt wel nog fun.
Web Warp bijvoorbeeld, of Clean sweep de pacman ripoff :p

Berzerk verdorie! :p

reactor

Legacy Member
@ Sluysen

Mooi koopje ! :niceone:

Ik vind Minestorm, de ingebouwde game wel heel vet !

Red2048

Legacy Member
Vandaag Game & Watch Donkey Kong II WideScreen gaan halen, 25€.
55.th.jpg


@sluysen: mooie vondst ivm Vectrex.

sluysen

Legacy Member
reactor zei:
@ Sluysen

Mooi koopje ! :niceone:

Ik vind Minestorm, de ingebouwde game wel heel vet !

Pas na de 2e cart die ik in stak had ik door dat het 2 keer minestorm was die opstarte ipv de cart die ik erin stak :D Ze waren nogal stoffig blijkbaar, of is er een bepaalde knop die ervoor zorgt dat tijdens opstarten je het spel kiest ipv minestorm?

Jammer genoeg wel geen zo'n overlay voor minestorm, bij alle andere spellen wel denk ik (zou ik nog eens moeten controleren)

Dustar

Legacy Member
Cyanide zei:
Vandaag op een rommelmarktje gevonden:



Big box van 7th guest met een videoband "the making of the 7th guest".

Mooie box! Blijft ook wel een speciaal spel.

Den_John

Legacy Member
Dreamcast gevonden via kingaday hier op 9lives. Console in perfecte staat, nu mijn enkele games eens terug halen van bij m'n ouders ...

Iemand die eventueel nog dubbele DC-games heeft liggen die hij/zij weg doet voor een vriendenprijsje?

Niet mijn foto - heb alles behalve die light-gun.

Dreamcast.jpg

OG_Mike

Legacy Member
Ben de hele zomer uit het retro wereld geweest op één rommelmarkt na. Daar een NES Action Set Boxed gevonden. Daarna kunnen gaan showen aan de opkopers die er stonden. Zij mij aankijken en vragen waar ik dat had gevonden. Ik antwoord, "hier op deze markt". Antwoord terug "Dat kan niet! Dat stond er deze morgen nog niet, anders had ik dat opgekocht! Hoeveel hebt ge daar voor betaald?"

It was a priceless moment and conversation.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Veel stuff gekocht de laatste tijd. Mijn 40e boxed GameBoy-game, mijn 16e GameBoy, een paar big boxes, veel losse dingetjes ook. 't Is een goede zomer geweest ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan