reactor
Legacy Member
EliasAdam zei:Zo'n goeie collega's![]()
Ja, echt wel !!!
Ik durf echt nie op te noemen wat ik allemaal al gewoon gekregen heb van mijn collega's.
Ze zien mij natuurlijk allemaal graag he !

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EliasAdam zei:Zo'n goeie collega's![]()

reactor zei:Ze zien mij natuurlijk allemaal graag he !![]()

red Bulleke zei:Of een extreme vorm van medelijden? :ironic:![]()



KillingRaptor zei:Vet! Heb die dingen ook nog allemaal gehad vroeger, van sommige toch spijt dat ik ze heb weggedaan. Zou toch nog eens de Dragonzord terugwillen en ook zo'n grote figuur van Lord Zedd.
Kenneke10 zei:Kan ik makkelijk aan geraken , gadget heeft nog een boxed lord zedd staan

Kenneke10 zei:oke, geen probleem wou allen helpen![]()


En eindelijk eens een Gundam gekocht, wou er altijd al eentje in elkaar steken 
GeneralUrsus zei:En eindelijk eens een Gundam gekocht, wou er altijd al eentje in elkaar steken![]()
Heb hier deathscythe van gundam wing liggen (krijg hem niet ineen
)