Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

reactor

Legacy Member
EliasAdam zei:
Zo'n goeie collega's :p

:niceone::niceone::niceone:

Ja, echt wel !!!
Ik durf echt nie op te noemen wat ik allemaal al gewoon gekregen heb van mijn collega's.

Ze zien mij natuurlijk allemaal graag he !:hug:

Retromania

Legacy Member
catch19aug2012.jpg


Vorig weekend speelgoed gekocht :p Liever games, maar toch... Joy!!

Retromania

Legacy Member
Ja :p De laatste tijd vliegen de power rangers naar mijn oren. Deze 2 weken geleden gekocht:

catch5aug2012.jpg

KillingRaptor

Legacy Member
Vet! Heb die dingen ook nog allemaal gehad vroeger, van sommige toch spijt dat ik ze heb weggedaan. Zou toch nog eens de Dragonzord terugwillen en ook zo'n grote figuur van Lord Zedd.

Nirron

Legacy Member
Heb ze nog allemaal in de doos, maar ben wel gestopt met kopen tot einde Zeo Rangers.
Pyramidas heb ik wel niet in mijn bezit en dus ook niet boxed.

Ik zou ook graag een zo goed als nieuwe Dragonzord willen vinden want mijn Dragonzord is dus enorm veel met gespeeld.
Hij is niet in slechte staat, maar ook niet in de nieuwstaat zoals ik dat graag zou hebben.

Raizo

Legacy Member
Aankopen van laatste tijd zijn :

GB kid dracula compleet (iets waar ik al langer naar zoek maar op ebay toch prijzig is, op een rommelmarkt kunnen kopen voor 5€ :)

Game and watch Rainshower compleet
GB Double dragon 1,2 en 3 compleet
N64 ocarina of time compleet
Groene gameboy micro compleet
GBA zelda minish cap (geruild tegen ducktales voor nes)
GB mega man 1 pal compleet
GBC pokemon crystal sealed
GBC pokemon gold compleet
GBA pokemon sapphire compleet
NES megaman 2 compleet en mint
NES megaman 3 ntsc compleet
NES double dragon 2 ntsc
NES super mario bros 1
Super gameboy
GB Megaman V cart only


Voila, we kunnen weer ff verder :D

LouGarou

Legacy Member
Ooooh, die Power Rangers <3
Heb er enorm veel van vroeger, maar toen heb ik enkel de handleiding bijgehouden.
Stonden ook allemaal uitgesteld op mijn zelfgemaakte kast en door de zon zijn stickers enzo (en enooooorm veel mee gespeeld) al wa ferm verouderd.

Kenneke10

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Vet! Heb die dingen ook nog allemaal gehad vroeger, van sommige toch spijt dat ik ze heb weggedaan. Zou toch nog eens de Dragonzord terugwillen en ook zo'n grote figuur van Lord Zedd.

Kan ik makkelijk aan geraken , gadget heeft nog een boxed lord zedd staan

KillingRaptor

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Kan ik makkelijk aan geraken , gadget heeft nog een boxed lord zedd staan

Hoeft helemaal niet boxed te zijn ofzo. :)
Maar ik zoek er liever achter op rommelmarkten enzo, is leuker voor mij.

GeneralUrsus

Legacy Member
Damn die Power Rangers ook allemaal gehad... Mijn kamer stond er van vol, maar heb net als iedereen wel spijt dat ik ze heb weggedaan :(

Vandaag in de MediaMarkt Dissidia 012 Final Fantasy Legacy Edition gevonden voor &#8364;9,90 wat ik toch vrij goedkoop vind :p En eindelijk eens een Gundam gekocht, wou er altijd al eentje in elkaar steken :D

Vastleggeninvolledigscherm23082012183122bmp.jpg

Den_Hidde

Legacy Member
GeneralUrsus zei:
En eindelijk eens een Gundam gekocht, wou er altijd al eentje in elkaar steken :D

Coole gundam :p Heb hier deathscythe van gundam wing liggen (krijg hem niet ineen:( )

UnitedArabEm.

Legacy Member
Weet er iemand waar ik ps1+ duke nukem kan kopen voor voordelig prijsje?

Red2048

Legacy Member
Vandaag op de braderij te Merksem een MB Thunderbirds Tracy Island Electronic Playset gekocht, en de penelope auto erbij gekregen.
10gih74.png
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan