Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
sluysen zei:
@killing niets daarvan zien liggen, dus je was wss vroeger dan ik :p

Rond welk uur was je er ongeveer? Wij waren er rond 9u15 ofzo.

@ironhorn: is ook de eerste keer dat ik een Zoid zag op een rommelmarkt, en dan nog meteen met doos enzo ook. :D

Yuri

Legacy Member
space79 zei:
2 laatste aanwinsten (dankzij Yuri)

Np :niceone:

Vandaag nog onverwachts naar rommelmarkt in zingem geweest.

SNES Mr Nutz cart + handleiding in videodoos: 1 euro (zat ook een handleiding bij van SNES game Lamborghini American Challenge :wtf:)

Ook was er iemand met een paar handleidingen van Sega Mega Drive games

- The Terminator
- Talespin (is wel met zwarte stift overal op gekrabbeld, maar is gelukkig de enigste...)
- Sonic The Hedgehog
- Shadow Dancer The Secret of Shinobi
- Super Monaco GP met Nederlands instructiebladje en poster van de game

Ook een handleiding van de eerste Mega Drive console en een handleiding van Super Mario Bros. Deluxe voor Game Boy Color.

Ben eigenlijk niks met die handleidingen, mss dat er mensen zijn die ze kunnen gebruiken, maar wou ze niet laten liggen omdat ze toch soms durven ontbreken bij games, dus als er interesse is, moede maar k PM'en. Buiten Talespin zijn ze in zeer goede staat.

manushranz

Legacy Member
Was er voor de rest nog veel retro in Zingem?
Ben er jammer genoeg niet geraakt......

Yuri

Legacy Member
manushranz zei:
Was er voor de rest nog veel retro in Zingem?
Ben er jammer genoeg niet geraakt......

Buiten dat wat ik mee heb, eigenlijk niks meer buiten één kraampje met games, was wel een ouder koppel, maar de selectie was niet zo super...

In Grammene was het beter.

Heb jij daar nog iets gevonden naar jouw zin?

Claudio VO

Legacy Member
dus Yuri , je kwam na mij :p
ik was er van 8u30 tot 11.00uur. en eigenlijk niks speciaals tegengekomen. de manual heb ik ook zien liggen in dat bureautje ...vreemd genoeg geen echte games te bespeuren .

wat heb ik mee van ginder :
NAMCO arcade stick voor de PS2 ( boxed ) : 5€ :love: werkt ook op de PS3 :niceone:
een horror DVD op 7 > 10/12€ samen -+

Yuri

Legacy Member
Ja, was heel onverwachts. Vriendin zei dat ze wel nog eens naar daar wou afzakken achteraf gezien, dusja. Zijn daar tegen 2 uur toegestuikt, dus was bij mij al van ja, hier ga ik niks meer vinden, ze. :p ma bon, viel toch wel wel mee dan... :D

sluysen

Legacy Member
Ik heb soms al meer gevonden in de namiddag dan 's ochtends om 7 uur. Das echt bizar hier in de Vlaanders.

@Killing euh, rond 8 was ik daar denk ik, raar dat ik dat bordspel niet gezien heb :p

Riki

Legacy Member
Deze voormiddag op die 'rommelmarkt' van 20 kraampjes niets gevonden, elders in de namiddag meer succes.

34opn2q.jpg

Of ge een goeie buit hebt of niet hangt inderdaad niet altijd van het uur af, recent nog ergens op een rommelmarkt toegekomen toen er al stilaan aan het opkramen waren en echt heel veel gevonden toen, ook veel dingen al afgeprijsd.

GeneralUrsus

Legacy Member
Yuri zei:
Buiten dat wat ik mee heb, eigenlijk niks meer buiten één kraampje met games, was wel een ouder koppel, maar de selectie was niet zo super...

In Grammene was het beter.

Heb jij daar nog iets gevonden naar jouw zin?

Die stonden in Semmerzake ook, heb die mevrouw helpen uitpakken en zo de games rustig kunnen bekijken er zat toch nog een Final Fantasy X en XII en Kingdom Hearts II bij, heb die meegekregen voor €5 samen :D

Claudio VO

Legacy Member
Yuri zei:
Ja, was heel onverwachts. Vriendin zei dat ze wel nog eens naar daar wou afzakken achteraf gezien, dusja. Zijn daar tegen 2 uur toegestuikt, dus was bij mij al van ja, hier ga ik niks meer vinden, ze. :p ma bon, viel toch wel wel mee dan... :D

kheb ook nog 2 boxed GB games laten liggen o.a. smurfen , en dan een franstalige versie ...dacht van Jungle book ofzo. :unsure:

nes-snes-n64-sega : niet gespot .
twas ook een éénmaligheid dat ik er zo vroeg was op een rommelmarkt. door het warme weer , had ik de wekker op 7.00 uur gezet. terwijl ik dat anders niet doe.
meestal is dat ook niet vroeger dan 10.00uur. en vorig jaar had me dat parten gespeeld in Zingem. want I&I hadden voor mij neus de beste DC games opgeraapt. :p

nu , ja . hij had nog enkele games laten liggen. vooral Zombie revenge was best een aangename verrassing toen ik hem vondt.

this zoals je zegt , je vindt altijd nog wat

Benva1983

Legacy Member
EINDELIJK...na 1 jaar zoeken eindelijk een goede deal kunnen maken. Wel de hel getrotseerd om het te gaan halen. Helemaal naar Antwerpen...voelde me even de enigste Europeaan toen ik daar rond reed...:D. Nog een accident zien gebeuren achter me etc. Maar het was het waard.

e9c64290.jpg


Er zaten ook nog enkele games bij vooral sportgames (basket, voetbal en tennis). Maar ook Virtual Racing, Urban Strike, Prize Fighter, Road Avenger, Sherlock Holmes en Hook.

GeneralUrsus

Legacy Member
De 2 rechtse zijn nieuw, heel erg bedankt om ze te gaan halen Private Joker, als ik ooit eens iets voor u kan doen... :D Mijn FF collectie blijft wel klein, moet dringend nog wat dingen vinden :( (Sorry voor de slechte foto's mijn camera ligt bij mijn vriendin.)

208xlr7.jpg


1z6b9l5.jpg


2uy26o8.jpg

sluysen

Legacy Member
Kenneke ik heb aan u gedacht gisteren, rommelmarkt in Assebroek waar er iemand een deel RE fig's verkocht (boxed, wss nog dicht ook)

Maar ja, weinig geld bij me, en het risico dat ik ze kocht terwijl je ze al had was er wel :p

KillingRaptor

Legacy Member
sluysen zei:
Ik heb soms al meer gevonden in de namiddag dan 's ochtends om 7 uur. Das echt bizar hier in de Vlaanders.

@Killing euh, rond 8 was ik daar denk ik, raar dat ik dat bordspel niet gezien heb :p

Hij lag onder een hoop andere bordspelen, misschien daarom dat je erover hebt gekeken. Het is volgens mij ook niet zo bekend dat die op een game is gebaseerd.

Kenneke10

Legacy Member
sluysen zei:
Kenneke ik heb aan u gedacht gisteren, rommelmarkt in Assebroek waar er iemand een deel RE fig's verkocht (boxed, wss nog dicht ook)

Maar ja, weinig geld bij me, en het risico dat ik ze kocht terwijl je ze al had was er wel :p

Weet je nog ongeveer welke het waren?, nja de meest courante heb ik al dus zou me verwonderen dat er daar een zeldzame tussen ligt.

sluysen

Legacy Member
Neen sorry, dacht ergens een zombie fzo met witte outfit, en een dude met een groen jasje?
dozen waren iig niet volledig blister maar karton met plastic doos in.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan