Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

red Bulleke

Legacy Member
Vandaag maar één game gekocht op een rommelmarkt
GB: Speedy Gonzales (cib) €5

Yuri

Legacy Member
Rommelmarkt Grammene: Marvel vs Capcom 2 ps2 cib voor 3,5 euro

Rommelmarkt Melle Vogelhoek: yoshi's cookie en balloon kid, beide carts only voor 3 euro

Twee mastersystems met boxed games, paar psx games (o.a point blanks en bushido blade) en gameboy carts (oa. donkey kong lands, darkwing duck, castlevania adventure (met loshangend label), mario's) laten liggen omdat ik de prijzen wat hoog vond (5 euro het stuk voor de meeste...)

Mss beter meegepakt, ma bon, hopelijk is er een andere verzamelaar er gelukkig mee dan...

Nirron

Legacy Member
NES games

Mario Bros (CIB)
Dynablaster (CIB)
Teenage Mutant Ninja Turtles (CIB)

€0,50/stuk :)

red Bulleke

Legacy Member
Was ook in Grammene, maar heb u niet gezien tussen al het volk ze Yuri :p

Yuri

Legacy Member
red Bulleke zei:
Was ook in Grammene, maar heb u niet gezien tussen al het volk ze Yuri :p

Moet zeggen dat ik meestal heel snel over de kraampjes ga, dus mss was het daarmee. :D, ja, was ook al direct vroeg over de koppen lopen. Als ik toekwam, moest de grote helft zich nog nestelen, want ze waren aan het aanschuiven.

Heb jij dan nog iets gevonden naar jouw zin?

red Bulleke

Legacy Member
wel ja enkel die speedy gonzales voor de GB he. Had ook niet verwacht dat ik daar grote vondsten ging doen hoor, was vooral voor de hunt afgekomen (anders lig ik toch veel te lang in mijne nest).

Edit: had wel een schoon lego lotje gezien: alles unboxed, meeste in zakken gemengd maar toen ik de prijs vroeg, heb ik eens goed met diene kerel gelachen... €400 zei hij. En toen ik vroeg of hem zelf ni vond dat dat ferm aan de hoge kant was, zei hij da'k het internet moest checken, dat er daar nog meer gevraagd wordt. Heb hem dan maar vriendelijk dag gezegd door hem te vertellen dat er een verschil was tussen "ne zotte prijs vragen" en "ne zotte prijs krijgen"...

Kenneke10

Legacy Member
OOk lastig voor mij om zo een rommelmarkt af tescguimen met txee kleine kids:(

newquestman

Legacy Member
Heb net van mijn grootvader een colecovision gekregen met 2 games: donkey kong junior en mouse trap. Maar bij mijn grootvader werkte de colecovision ni dus nu ga ik hem thuis proberen en als hij dan ni werkt doe ik hem naart stort.

EDIT: Heb console getest en hij werkt en mouse trap ook maar donkey kong junior werkt niet.

red Bulleke

Legacy Member
En vandaag weer één en ander op de kop kunnen tikken :)
Die megadrive games had ik al en zullen in de loop van dit najaar op de B&S terecht komen als tradeware.

Megadrive: Micro Machines 2 (cib): €2
Megadrive: Super Monaco GP (cib): €1
Megadrive: B.O.B. (cib): €1
GBA: Turok Evolution (cib): €2
Psx: Diablo (cib): €5
Psx: Vigilante 8, 2nd offense (cib): €2
Psx: CT Special Forces (cib): €1
ps2: Buzz: The Big Quiz (cib): €1
ps2: Destruction Derby Arenas (cib): €1
Ps2: Tiger Woods PGA 07 (cib): €1
Ps2: Mountain Bike Adrenaline feat. Salomon (cib): €2

Alexat

Legacy Member
newquestman zei:
Heb net van mijn grootvader een colecovision gekregen met 2 games: donkey kong junior en mouse trap. Maar bij mijn grootvader werkte de colecovision ni dus nu ga ik hem thuis proberen en als hij dan ni werkt doe ik hem naart stort.

Ik wil wel verzendkosten betalen voor die Donkey Kong Junior als die ook naar het stort zou gaan? :p

sluysen

Legacy Member
2 rommelmarktjes gedaan vandaag, Zedelgem en dan nog Ver Assebroek.

Zedelgem was magertjes:

Piranha Gamecube Controller: 3€ + gratis bovenste deksel van een paarse GC :wtf:
Sims 3 (voor de vriendin): 3€
Pcmia Wifi kaartje voor de retro laptop: 3€

Ver assebroek:
Piranha Gamecube Controller: 1€
Diablo 2 + expansion set: 2€
Command & Conquer Combat Pack (5 games): 2€
Tony Hawk's Underground 2 gameguide: 1€

Veel laten liggen hier, Sunshine voor GC, Turtles Nes spel, Enkele Master System games, Gamegear + games en koffertje (25€, niet zo slecht als hij werkt)

Had turtles en een MS spel aan de kant laten leggen want geld was op, had een bank nodig. Maar die bank was veel te ver dus we zijn gewoon niet meer terug gekeerd :D Die kerel zal ze vanmiddag wel nog kwijt raken

En nog 2 boeken van Magic The Gathering (ergens ook retro :p)

red Bulleke

Legacy Member
Private Joker zei:
Nice red Bulleke, toffe games daartussen!

true!
en dan heb ik nog heel wat laten liggen her en der, omdat ik mijn kritische geest mee had vandaag :p (en nee daarmee bedoel ik niet mijn vrouw).

KillingRaptor

Legacy Member
Deze morgen naar een rommelmarkt geweest in Zedelgem, dit zijn de aanwinsten. :)

DSC_0245.jpg


DSC_0246.jpg


Turbo bordspel (gebaseerd op een Sega game): €1
Sly 3 (PS2): €5
Metal Gear Solid 2 Substance: €3
Great Gorgon Zoid: €5

Die Zoid is nog helemaal compleet, met doos en handleiding en moest nog zelf de stickertjes eraan hangen ook. :p

ironhorn

Legacy Member
die zoid is leuk! nooit echt gehad, maar zitten wel leuke figuren tussen

mijn loot van vandaag:
- mega drive met controllers, arcade stick, adapter en deel spellen (sonic&knuckles (los), spider-man, sonic 2 (los, jap?), altered beast, aladdin, sonic, mickey mania, art of fighting, roi lion, shaq-fu, super monaco gp)
- diddy kong knuffel
- vintage godzilla figuur (heb mijn exemplaar pas verkocht ^^"), deze zijn staart zit wel losser. Wss opnieuw verkopen, omdat ik wel erg graag een vintage godzilla figuur wil, deze helaas te groot is om te zetten
- super mario 3d land (heb wel nog geen 3ds ^^")

ook nog een sealed age of empires II uitbreiding gezien, maar heb het basisspel niet meer (ook nog een box van age of empires I zien liggen met uitbreiding, en wat andere big box pc spelen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan