Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kryptex

Legacy Member
Yuri zei:
Vrees dat die Waal "Fabrizio" daar gaat mee weg zijn. Check binnen paar dagen zijn ebay account eens... Intussen heeft hij er al weer wat nieuwigheden staan, echt zonde dat zo iemand daar allemaal aangeraakt... :sad: en er zijn nog idioten die kopen aan zijn uitsporige prijzen, hoe dom kan men zijn...

Wat had ie gekocht dan en wat is z'n ebay?

Ingis

Legacy Member
street_fighter_25th_anniversary_edition_xbox_360_ntsc_capcom_05-540x360.jpg


pracht van een CE binnen :)

Ingis

Legacy Member
lolz... op die manier, ze zijn ook genummerd dacht ik.. dus hij kon echt nummer 5 hebben ook :p

Kenneke10

Legacy Member
derde voor ps2 heeft nr 264 de deze, elke controller is uniek bloedspatten zijn altijd anders.

Ook nog twee predator hot toys : Lost predator 2, en predator dus zogezegd de eerste

Yuri

Legacy Member
Yup, is al in andere topic gepost.

Zo gaat ie ze alvast zeker kwijtgeraken. :p

s_kaiba

Legacy Member
Héhé heb die persoon die ze verkocht eens gevraagd of dit zijn pakketje was.
Ben eens benieuwd

KillingRaptor

Legacy Member
Aardig grote rommelmarkt gedaan vandaag in Roeselare, zeer mooie buit vind ik zelf. :)

DSC_0119.jpg


Prijzen:
Spyro Enter the Dragonfly (GameCube): €1
Billy Hatcher (GameCube): €1
Bomberman Kart (PS2): €1
Heart of Darkness (PS1): €1
Mega Man IV (Game Boy): €3 en in perfecte staat :love:
Donkey Kong (Game Boy): €3 en ook in perfecte staat :love:
Batman (Tiger LCD): €2
The Crow OST (CD): €1

duo014

Legacy Member
WTF..

kheb ook mega man 4 compleet gevonden.. (eeklo) 5
ook mega man 7 CIB 5
magic sword CIB 14 (opkoper)
demon souls black phantom edition 20
medabots metabee (gold) 5 CIB (opkoper)
odin sphere onbespeeld 2

nervevar

Legacy Member
Dam KR, naar krottegem geweest zeker? ben ik straal vergeten!
Mooie buit wel, vooral die GB games 0.o

KillingRaptor

Legacy Member
Was inderdaad Krottegem, was de moeite!
Funny fact: die Game Boy games lagen naast het kraam van een opkoper... :rofl:
En wij passeerden er maar rond 12 uur aan dat stukje dus dat bewijst maar eens dat veel opkopers echt niet opletten.

Nirron

Legacy Member
Heb een zeer mooie aanwinst vandaag in ontvangst genomen en het beste eraan het was helemaal gratis en voor niets.
Het lag blijkbaar op iemand zijn zolder en alles moest leeggemaakt worden en naar het container gebracht worden.

Een geluk dat dit niet daar beland is..

Nog even de spanning erin houden moet eerst nog een foto ervan uploaden :)

Yuri

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Aardig grote rommelmarkt gedaan vandaag in Roeselare, zeer mooie buit vind ik zelf. :)

Prijzen:
Spyro Enter the Dragonfly (GameCube): €1
Billy Hatcher (GameCube): €1
Bomberman Kart (PS2): €1
Heart of Darkness (PS1): €1
Mega Man IV (Game Boy): €3 en in perfecte staat :love:
Donkey Kong (Game Boy): €3 en ook in perfecte staat :love:
Batman (Tiger LCD): €2
The Crow OST (CD): €1

Very nice KR




duo014 zei:
WTF..

kheb ook mega man 4 compleet gevonden.. (eeklo) 5
ook mega man 7 CIB 5
magic sword CIB 14 (opkoper)
demon souls black phantom edition 20
medabots metabee (gold) 5 CIB (opkoper)
odin sphere onbespeeld 2

Nice. :D Ik had geen zin om te gaan naar eeklo... :sad: Toch wat gemist blijkbaar.

But happy dat het niet naar opkopers is gegaan. :D

Nirron zei:
Heb een zeer mooie aanwinst vandaag in ontvangst genomen en het beste eraan het was helemaal gratis en voor niets.
Het lag blijkbaar op iemand zijn zolder en alles moest leeggemaakt worden en naar het container gebracht worden.

Een geluk dat dit niet daar beland is..

Nog even de spanning erin houden moet eerst nog een foto ervan uploaden :)

Benieuwd. :D

Raizo

Legacy Member
Mooie aanwinsten !! Vooral die mega man games. zoiets kom je hier niet snel tegen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan